Zo ik ben weer is bezig met carbs.
Ik heb een ander setje met een aansluiting voor een enkele gaskabel , die heb ik omgezet voor een dubbele .
Mijn huidige carbs was 1 van de stelschroefjes aan de onderkant afgedopt met een koper rond plaatje, dat ging niet vlekkeloos om die eruit te halen
en nu gebruik ik de 2de set die ik aan het schoonmaken ben en ga voorzien met alle nieuwe dingetjes die uit mijn huidige carbs komen.
Ik ben van plan weer met 145 hoofdsproeiers te beginnen en de gasnaalden een standje hoger vanwege de filter bocht en demper.
Nu zit er 150 in met de gasnaalden maximaal hoog en nog geen goed mengsel , te arm
De pilotjets waren wel gewoon 45 dus ik ga overnieuw beginnen met prutsen met het andere setje carbs.
Hoe heten die 2 stelschroefjes onder in de carbs waar een puntje op zit en waar een veertje ringetje en rubber ringetje omheen zit ?
Ik zie ze ook niet op de illustratie hier boven staan.
Waar dienen ze voor en hoever moet ik ze open draaien, ik heb eens gehoord anderhalve slag met de schroevendraaier ?
Zie ik net na alles omgezet te hebben dat het beugeltje voor de dubbele gaskabel niet overgezet kan worden.
Pffff, ik word een beetje moe van mijn eigen onkunde onderhand

Zandprutser 1e klas.