ik rij met een extra schuimfilter over mijn luchtfilter maar deze sluit niet helemaal mooi af en heb dus iedere keer vuilophoping op een paar plekken op het filter.
moet ik dus evengoed het filter iedere keer schoonmaken.
ik heb ook weleens een soort ''droge'' hoezen gezien. daar valt het vuil zo vanaf en die zitten mooi strak om het filter heen.
ik kan ze alleen nergens vinden.
wie weet waar?
filterhoes
Moderator: ghulst
-
ik zelf gebruik al jaren van die veiligheids/hygiene mutsjes, die ze in een keuken/fabriek oid gebruiken
die doe ik even in de luchtfilterolie, en doe hem om het luchtfilter heen
er zit een elastiek in, dus hij zit altijd mooi vast om het filter heen
na het rijden kun je deze er weer afhalen, en daarmee is je filter nog mooi schoon
je ontkomt natuurlijk niet aan om toch zo nu en dan het filter schoon te maken, maar dit hoeft hiermee lang zo vaak niet als zonder
ze kosten niets die dingen. en geven een mooi resultaat
die doe ik even in de luchtfilterolie, en doe hem om het luchtfilter heen
er zit een elastiek in, dus hij zit altijd mooi vast om het filter heen
na het rijden kun je deze er weer afhalen, en daarmee is je filter nog mooi schoon
je ontkomt natuurlijk niet aan om toch zo nu en dan het filter schoon te maken, maar dit hoeft hiermee lang zo vaak niet als zonder
ze kosten niets die dingen. en geven een mooi resultaat
filter skins
Ik heb ook wel eens met die mutsjes geexperimeteerd maar ik vond het niet zo'n succes. Ik kreeg toch dat een heel stuk van het filter bedekt raakte, waardoor in het overgebleven deel de stroomsnelheid zo groot werd dat er op den duur gewoon zand door het filter heen was gekomen.
Met de skins valt het er allemaal wat meer af. (heb ik horen zeggen..)
Ik heb ook wel eens met die mutsjes geexperimeteerd maar ik vond het niet zo'n succes. Ik kreeg toch dat een heel stuk van het filter bedekt raakte, waardoor in het overgebleven deel de stroomsnelheid zo groot werd dat er op den duur gewoon zand door het filter heen was gekomen.
Met de skins valt het er allemaal wat meer af. (heb ik horen zeggen..)
Heb er 2 van Twin Air en het werkt super!!!
Scheelt echt een hoop wisselen van het luchtfilter. Je kan hem er na het rijden eraf halen en gewoon het luchtfilter nog een keer voor de volgende ronden laten zitten.
Scheelt echt een hoop wisselen van het luchtfilter. Je kan hem er na het rijden eraf halen en gewoon het luchtfilter nog een keer voor de volgende ronden laten zitten.
Als is de bagger nog zo diep, gas d'r op en geen gepiep!
Klopt ze staan niet in de applicatielijst van Twin Air, maar ze verkopen ze wel.roen schreef:wel vreemd dat ik ze bij twin-air niet kan vinden.
heb ondertussen jamopa maar ingeschakeld.