DRproject in de aanbieding
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Dag allemaal,
Na een bezinning van 9 maanden heb ik besloten om mijn motor aan te bieden. Zoals ik maanden geleden al had geplaatst, is de motor in Luxemburg stilgevallen en heb ik 'm lopend in de schuur moeten plaatsen. Ik had geen compressie meer (lees net meer verhalen over falende blokken), vlak daarvoor hoorde ik de nokkenasketting ratelen. Ik heb geprobeerd om 't blok te openen en te kijken naar het slachtveld, maar ik kan me er niet toe zetten. Vandaar dat ik 'm met veel liefde wil verkopen aan een van jullie.
Het is een DR uit '93, uit mijn hoofd ca 30k gelopen.
De kappen zijn compleet, mooi zwart en af en toe een sticker die je vast wel kunt verwijderen als je 't niets vindt.
Valbeugel (H&B) aanwezig, maar moet gelast worden
Laser ProDuro met E-keur, incl. bochten en meuk
Verstralers voor de liefhebber
Alles bij elkaar wil ik graag doneren aan een liefhebber die weer leven deze (of een andere) fiets wil blazen, de prijs zal er op afgestemd zijn Foto's kunnen toegestuurd worden.
Na een bezinning van 9 maanden heb ik besloten om mijn motor aan te bieden. Zoals ik maanden geleden al had geplaatst, is de motor in Luxemburg stilgevallen en heb ik 'm lopend in de schuur moeten plaatsen. Ik had geen compressie meer (lees net meer verhalen over falende blokken), vlak daarvoor hoorde ik de nokkenasketting ratelen. Ik heb geprobeerd om 't blok te openen en te kijken naar het slachtveld, maar ik kan me er niet toe zetten. Vandaar dat ik 'm met veel liefde wil verkopen aan een van jullie.
Het is een DR uit '93, uit mijn hoofd ca 30k gelopen.
De kappen zijn compleet, mooi zwart en af en toe een sticker die je vast wel kunt verwijderen als je 't niets vindt.
Valbeugel (H&B) aanwezig, maar moet gelast worden
Laser ProDuro met E-keur, incl. bochten en meuk
Verstralers voor de liefhebber
Alles bij elkaar wil ik graag doneren aan een liefhebber die weer leven deze (of een andere) fiets wil blazen, de prijs zal er op afgestemd zijn Foto's kunnen toegestuurd worden.
Dondor Big '93
-
Naar aanleiding van een zeer ongepast verzoekje van Leo:
Heeft er iemand nog interesse in:
- alle kuipdelen (Zwart), incl. koplamp enzo.
- de uitlaat (e-keur, laser produro)
- een tank (met benzine)
- alles wat leo niet nodig heeft voor zijn project?
Gewoon, ff als vraag tussendoor
Heeft er iemand nog interesse in:
- alle kuipdelen (Zwart), incl. koplamp enzo.
- de uitlaat (e-keur, laser produro)
- een tank (met benzine)
- alles wat leo niet nodig heeft voor zijn project?
Gewoon, ff als vraag tussendoor
Dondor Big '93
Ja dit gaat de goede kant op !
Nog even een extra kickje in mijn richting
De gehele voorkant van een SR43 exclusief stuurpin / contactslot / knipperlichten is ook over op het moment dat Mueslimonster en ik eruit komen
- voorwiel
- voorpoten
- tellerset
- frame voor neus/koplamp
- koplamp
- remleiding
- remklauw
- stuur
- hendles
En een tank SR43, en ik heb ook nog valbeugels op een foto gezien
Komop jongens neem contact op met Mueslimonster voor de onderdelen die eventueel over te nemen zijn ( en help mij indirekt aan mijn BIGproject )
LEO
Nog even een extra kickje in mijn richting
De gehele voorkant van een SR43 exclusief stuurpin / contactslot / knipperlichten is ook over op het moment dat Mueslimonster en ik eruit komen
- voorwiel
- voorpoten
- tellerset
- frame voor neus/koplamp
- koplamp
- remleiding
- remklauw
- stuur
- hendles
En een tank SR43, en ik heb ook nog valbeugels op een foto gezien
Komop jongens neem contact op met Mueslimonster voor de onderdelen die eventueel over te nemen zijn ( en help mij indirekt aan mijn BIGproject )
LEO
Jammer dat een BIG wordt geslacht, maar goed dat de delen bij liefhebbers terecht komen.
Heb wel interesse in de tupperware en velgen, maar zag dat anderen mij voor zijn . Verder zie ik wel een uitdaging in het (complete) motorblok .
Heb wel interesse in de tupperware en velgen, maar zag dat anderen mij voor zijn . Verder zie ik wel een uitdaging in het (complete) motorblok .
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Heb nog wel een set velgen liggen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Ho ho Ouwe Reus,
Mijn DR neemt meerdere fietsen over, en niet andersom!
Willen de geïnteresseerden zich via de PM melden met naam, interessegebied (voor mijn dr, ben zelf al getrouwd) en mailadres? Dan komen we er per mail wel uit Lummelke had interesse in de demper, Leo in de hardware en de software, daarvoor meldt eRDeeWee zich, maar wellicht zijn er nog andere geïnteresseerden?
Meldt u aan, maakt ons vrolijk!
Mijn DR neemt meerdere fietsen over, en niet andersom!
Willen de geïnteresseerden zich via de PM melden met naam, interessegebied (voor mijn dr, ben zelf al getrouwd) en mailadres? Dan komen we er per mail wel uit Lummelke had interesse in de demper, Leo in de hardware en de software, daarvoor meldt eRDeeWee zich, maar wellicht zijn er nog andere geïnteresseerden?
Meldt u aan, maakt ons vrolijk!
Dondor Big '93
Heb je toevallig ook nog een set passagiersstepjes in de aanbieding?
Ook een PM gestuurd trouwens
Ook een PM gestuurd trouwens
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
intresse in kuipframe (als het recht is) en achterspatbord incl hardware
greetz Futurist
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
erdeewee heeft zijn plastic kunnen repararen, is er een ander die mij, Leo, MROE en Lummelke blij kan maken door een bod uit te brengen op alle kuipdelen?
Dondor Big '93
even of topic @ErDeeWee
en hoe passen de beugels en het ruitje??
@mueslimonster
pb me een scherp prijsje als het samen kan met het framepje en a spatbord (de tupperware op voorraad kan geen kwaad met mijn rijcapaciteit, of anderen er mee helpen)
had Edwin er ook geen zin in?? die gun ik het ook als ik maar een kuipframe heb en een achterspatbord (eventueel te leen omdat de kofferset daar op af steunt, voor de vakantie)
greetz Futurist
en hoe passen de beugels en het ruitje??
@mueslimonster
pb me een scherp prijsje als het samen kan met het framepje en a spatbord (de tupperware op voorraad kan geen kwaad met mijn rijcapaciteit, of anderen er mee helpen)
had Edwin er ook geen zin in?? die gun ik het ook als ik maar een kuipframe heb en een achterspatbord (eventueel te leen omdat de kofferset daar op af steunt, voor de vakantie)
greetz Futurist
Laatst gewijzigd door futurist op za aug 04, 2012 07:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
op deze manier zou ik ook nog BIG rijder kunnen worden
OOOit, val ik nog wel eens op een afzetter om op te knappen
OOOit, val ik nog wel eens op een afzetter om op te knappen
geen pb tje gezien?
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
ik denk dat de manier waarop mueslimonster deze Dr slachting communiseerd, hoe goed bedoelt ook, het erg onduidelijk maakt.
aan wie is de pb verstuurd, want ik sloop geen DR, althans niet om te verkopen, ik sloop ze door mijn rijstijl; en rijvaardigheid. daardoor heb ik dus het kuipframe nodig en het achterspatbord. ik verkoop iig geen tank want die heb ik zelf een lekke.
@ mueslimonster
probeer even op het forum te zetten wat en aan wie delen zijn toegezegd en wat er nog over is wat verkocht moet voordat de hele deal door gaat.
anders kan je veventueel de Dr in zijn geheel aan iemand verkopen en die de verdeling laten regelen. mijn vakantie begint over 2 weken (dan moet de motor de boot op in een container) en voor die tijd zoek ik dus een kuipframe. anders kan ik beter verder gaan zoeken.
greetz Futurist
aan wie is de pb verstuurd, want ik sloop geen DR, althans niet om te verkopen, ik sloop ze door mijn rijstijl; en rijvaardigheid. daardoor heb ik dus het kuipframe nodig en het achterspatbord. ik verkoop iig geen tank want die heb ik zelf een lekke.
@ mueslimonster
probeer even op het forum te zetten wat en aan wie delen zijn toegezegd en wat er nog over is wat verkocht moet voordat de hele deal door gaat.
anders kan je veventueel de Dr in zijn geheel aan iemand verkopen en die de verdeling laten regelen. mijn vakantie begint over 2 weken (dan moet de motor de boot op in een container) en voor die tijd zoek ik dus een kuipframe. anders kan ik beter verder gaan zoeken.
greetz Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
futurist schreef:ik denk dat de manier waarop mueslimonster deze Dr slachting communiseerd, hoe goed bedoelt ook, het erg onduidelijk maakt.
@ mueslimonster
greetz Futurist
Aan allen die interesse hebben in delen;
Mueslimonster slacht zijn BIG dus stuur een PB ( mailadres kan ik je ook leveren via PB indien gewenst ) aan Mueslimonster en je krijgt alle antwoorden mbt tot deze slachting.
LEO
die methode is tot nu toe onvruchtbaar gebleken
Futurist
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Zo, daar zijn we weer. Ik dacht dat ik een melding zou krijgen als op het topic gereageerd wordt, maar dat werkte kennelijk niet.. Ik zal morgen een overzicht geven van de onderdelen die nog niet verkocht zijn.
Dondor Big '93
-
Na de slachtpartij heb ik nog de volgende onderdelen liggen:
bagagedrager
valbeugel (moeten gelast worden, ik kijk nog even of ze überhaupt te herstellen zijn)
tellers
voorvork ( niet de balhoofdpin )
stuur
bagagedrager
valbeugel (moeten gelast worden, ik kijk nog even of ze überhaupt te herstellen zijn)
tellers
voorvork ( niet de balhoofdpin )
stuur
Dondor Big '93