DR 800 reismotor offroad gereviseerd en aangepast
Geplaatst: za mar 24, 2012 22:54
WERELDMOTOR Ik heb van twee motoren één goede gemaakt, een reisenduromotor voor de lange afstanden en verre landen, geen electronica die kapot gaat en bij inlandse elke dorpssmit te repareren! De grootste éénpitter ooit gemaakt!
Deze motor is geheel opnieuw opgebouwd en in orde, weegt ongeveer 180kg!
Twee DR750 tanks samen 29 liter, 500 km actieradius, Laser Produro gereviseerde uitlaat, motor uit voorzorg gereviseerd: nokkenas, kop en kleppen, nokkenasketting en balansketting vervangen. 1000 km mee gereden na revisie, blok loopt mooi en start bij de eerste slag, nieuwe koppeling, 52pk, aluminium versterkt Renthal stuur, kofferrek voor Touratech of Zega koffers, 12V aansluiting voor navigatie in cockpit, gereedschap en kettingslotbox voor, heavy-duty aluminium slijkplaat, automatische Scott-oiler voor nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe ronde spiegels, geen deuken of roest, dubbel LED achterlicht, gereviseerde 43mm voorvork met progressieve veren, bijna nieuwe banden K60 Heidenau, ultrasoon gereinigde carbs met nieuwe dichtingskit en sproeiers, vernieuwde lagers swingarm en balhoofd, nieuwe remblokken, verbrede zijstandaard, middenbok los erbij, nieuwe oliën en filters, lelijk maar functioneel schermpje, De tanks staan in drie lagen grondlak maar mogen een definitieve finish krijgen. Een wereldmotor om vol bagage mee te vertrekken! Ik verkoop hem omdat ik mijn twee motoren, deze suzuki DR800 en een BMW R1150GS wil inruilen voor één nieuwe F800GS.
0496-287540 Riemst
Deze motor is geheel opnieuw opgebouwd en in orde, weegt ongeveer 180kg!
Twee DR750 tanks samen 29 liter, 500 km actieradius, Laser Produro gereviseerde uitlaat, motor uit voorzorg gereviseerd: nokkenas, kop en kleppen, nokkenasketting en balansketting vervangen. 1000 km mee gereden na revisie, blok loopt mooi en start bij de eerste slag, nieuwe koppeling, 52pk, aluminium versterkt Renthal stuur, kofferrek voor Touratech of Zega koffers, 12V aansluiting voor navigatie in cockpit, gereedschap en kettingslotbox voor, heavy-duty aluminium slijkplaat, automatische Scott-oiler voor nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe ronde spiegels, geen deuken of roest, dubbel LED achterlicht, gereviseerde 43mm voorvork met progressieve veren, bijna nieuwe banden K60 Heidenau, ultrasoon gereinigde carbs met nieuwe dichtingskit en sproeiers, vernieuwde lagers swingarm en balhoofd, nieuwe remblokken, verbrede zijstandaard, middenbok los erbij, nieuwe oliën en filters, lelijk maar functioneel schermpje, De tanks staan in drie lagen grondlak maar mogen een definitieve finish krijgen. Een wereldmotor om vol bagage mee te vertrekken! Ik verkoop hem omdat ik mijn twee motoren, deze suzuki DR800 en een BMW R1150GS wil inruilen voor één nieuwe F800GS.
0496-287540 Riemst