Pagina 1 van 1
husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: di feb 14, 2012 15:35
door pat#79
hallo
ik heb een husqvarna 610 sm(elec start) deze start erg slecht moet heel lang doorstarten, heb de carburateur al eens doorgeblazen, nieuwe bougie ,accu is ook nieuw. het is net of hij geen benzine krijgt. hij vonkt wel constant.als hij eenmaal aan is loopt hij perfect.mischien weet er iemand wat dit kan zijn
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: di feb 14, 2012 18:49
door JoeBaR
kleppies stellen
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: di feb 14, 2012 22:29
door singlerider
Wat is het bouwjaar?
de oude 610 (E) hadden wel eens probleem met een uitgedroogd/gescheurd aanzuigrubber tussen carb en spruitstuk.
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: di feb 14, 2012 23:35
door Noppy
Alstie geen benzine krijgt en je spuit startgas met een spuitbus in de luchtfilterkast dan zou hij direct 1 of 2 seconden goed moeten lopen.
Als je geen verschil merkt dan is het geen brandstofprobleem. Startgas koop je gewoon in een spuitbus bij de benzinepomp.
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: wo feb 15, 2012 14:50
door pat#79
singlerider schreef:Wat is het bouwjaar?
de oude 610 (E) hadden wel eens probleem met een uitgedroogd/gescheurd aanzuigrubber tussen carb en spruitstuk.
hij is van bj 99. alvast bedankt dan kan ik daar eens naar kijken
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: wo feb 15, 2012 14:53
door pat#79
Noppy schreef:Alstie geen benzine krijgt en je spuit startgas met een spuitbus in de luchtfilterkast dan zou hij direct 1 of 2 seconden goed moeten lopen.
Als je geen verschil merkt dan is het geen brandstofprobleem. Startgas koop je gewoon in een spuitbus bij de benzinepomp.
heb ik al geprobeerd dan start hij net zo slecht.
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: wo feb 15, 2012 14:55
door pat#79
JoeBaR schreef:kleppies stellen
bedankt voor de reactie ik ga er meteen naar kijken ..
Re: husqvarna 610 start slecht
Geplaatst: wo feb 15, 2012 21:55
door singlerider
Een 610 met elektrische start uit 99 is een TE/E uitvoering en heeft een afwijkend blok van de 610 te/tc.
Kijk ook eens naar de magneten van je ontstekings rotor , deze hebben de nare eigenschap om los te komen en geven dan wel vonk op de bougie maar niet op het juiste tijdstip.....
Op M-F is er een draad die je wellicht verder kan helpen.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... -2-87.html