YAMAHA TT600R, 2002
Geplaatst: di nov 01, 2011 10:34
Omdat ik steeds minder allroad rij (en dus meer met een karretje naar ritjes) ga op zoek naar iets lichters met luchtkoeling, (dus waarschijnlijk vloeken in de Yamaha-parochie, een XR400R, maar gelukkig heb ik op tijd een XT500 gekocht) zet ik mijn Yamaha TT600R te koop.
Bouwjaar 2002, ongeveer 25.000 kilometer gelopen (de opnemer bij het voorwiel is stuk). In 2009 is het frame opnieuw gepoedercoat en de zuiger prefentief vervangen. Gebruikt waarvoor hij is gemaakt, maar altijd netjes onderhouden.
Aanpassingen;
- bagagerekje van Kedo
- Originele uitlaat (de X3 is verkocht (94 db volgens Code groen)
- Rayz zadel
- Excell velgen met dikke spaken voor en achter
- Ken Sean Spiegel
- witte Acerbis handkappen
- wit voor- en achterspatbord (origineel blauw heb ik nog liggen)
- trellebrg enduro achterband (70 %)
- stekkertje voor 12v voeding, de accu die ik erop had ging telkens stuk. Nu kun je m.b.v. de auto lampjes ed checken, je roadbook inrollen etc.
Nieuw
- Michelin T63 voorband (160 km oud)
- ProGrip 714 rally handvatten
Recent vervangen
- ketting en tandwielen
- voorvork keerringen en olie
- achterschokbreker revisie door Jan Droog
- koppelingsplaten
- balhoofdlagers
- bougie
Er zit inmiddels nieuwe motorolie in, de kleppen zijn gesteld. Het kontaktslot gaf in 2007 in de Pyreneeen kortsluiting en moest worden overbrugd, en is daarna niet meer vervangen, net als de zijstandaardschakelaar.
.... en verder; een hele stapel reserve onderdelen; progressieve Wilbers veren (net gekocht, maar nog niet gemonteerd), gas- en koppelings kabels, remblokken, keerringen en lagers, plastic delen, een uniek eigenbouw windscherm (van een bouw emmer), luchtfilterdeksel zonder gaatjes, uitlaatophangbeugels, duostepjes, 4 luchtfilters (2 origineel, 2 makkelijker schoon te maken Unifilters ), onderdelenboek en werkplaatsmanual (kopietjes, pdf kan ook) etc.
Dit alles van 2,900.00, nu voor 2700,00
Bouwjaar 2002, ongeveer 25.000 kilometer gelopen (de opnemer bij het voorwiel is stuk). In 2009 is het frame opnieuw gepoedercoat en de zuiger prefentief vervangen. Gebruikt waarvoor hij is gemaakt, maar altijd netjes onderhouden.
Aanpassingen;
- bagagerekje van Kedo
- Originele uitlaat (de X3 is verkocht (94 db volgens Code groen)
- Rayz zadel
- Excell velgen met dikke spaken voor en achter
- Ken Sean Spiegel
- witte Acerbis handkappen
- wit voor- en achterspatbord (origineel blauw heb ik nog liggen)
- trellebrg enduro achterband (70 %)
- stekkertje voor 12v voeding, de accu die ik erop had ging telkens stuk. Nu kun je m.b.v. de auto lampjes ed checken, je roadbook inrollen etc.
Nieuw
- Michelin T63 voorband (160 km oud)
- ProGrip 714 rally handvatten
Recent vervangen
- ketting en tandwielen
- voorvork keerringen en olie
- achterschokbreker revisie door Jan Droog
- koppelingsplaten
- balhoofdlagers
- bougie
Er zit inmiddels nieuwe motorolie in, de kleppen zijn gesteld. Het kontaktslot gaf in 2007 in de Pyreneeen kortsluiting en moest worden overbrugd, en is daarna niet meer vervangen, net als de zijstandaardschakelaar.
.... en verder; een hele stapel reserve onderdelen; progressieve Wilbers veren (net gekocht, maar nog niet gemonteerd), gas- en koppelings kabels, remblokken, keerringen en lagers, plastic delen, een uniek eigenbouw windscherm (van een bouw emmer), luchtfilterdeksel zonder gaatjes, uitlaatophangbeugels, duostepjes, 4 luchtfilters (2 origineel, 2 makkelijker schoon te maken Unifilters ), onderdelenboek en werkplaatsmanual (kopietjes, pdf kan ook) etc.
Dit alles van 2,900.00, nu voor 2700,00