en nu even zonder zwets:
een hondablok is voor mensen die niet hard durven te rijden
een KDX heeft niet het zelfde blok als een KX.
in grove lijnen is de opzet wel het zelfde, maar de bak is anders, de ontsteking is anders, en je hebt veel minder vermogen.
dat een powervalve na een half jaar versleten is is lulkoek, dan zou je toch eens terug moeten gaan voor garantie, want dan klopt er iets niet.
met mijn KX wordt vrij fanatiek gereden, zowel op de weg als er langs,
mijn maat heeft precies de zelfde, en die rijd offroad nog net wat fanatieker, de powervalves van hem zijn een keer gerepareerd, en dat was ook maar een kleinigheidje.
ik heb er een van 93 gehad, die had niets aan zijn powervalves,
mijn maat een van 97, die heeft alleen een kleine reparatie gehad,
en zelf heb ik er nu een van 99, en die heeft helemaal geen powervalve problemen.
nu smeer ik ze wel altijd vol syntheet en mijn maat ook, wat ze doen met mineraal weet ik niet.
conclusie: jij doet iets fout óf de kdx-powervalves zijn meuk, of het is verkeerd in elkaar gezet.
misschien beter voor een KX op kenteken kijken?
edit: Ontopic: Voor onderdelen kun je terecht bij Rolando (Jamopa.nl)
die kan alles leveren, voor een nette prijs, en snelle levering.
succes.