Pagina 1 van 1
uitlaat ktm
Geplaatst: za jan 08, 2011 20:54
door henkie119
hallo
ik zoek een uitlaat voor een ktm 250 sx uit 2007.
hoeft geen orginele te zijn maar mag wel.
heeft meschien 1 van jullie nog zo'n uitlaat liggen?
mijn eigen uitlaat is geknikt in de voor bocht.
en ik denk dat dat niet te maken is
mvg roelof
Geplaatst: zo jan 09, 2011 15:49
door Bosje
Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Geplaatst: ma jan 10, 2011 19:24
door henkie119
ja ik wil hem deze week even proberen warm te stoken.
met er wat druk op
maar ik denk.
als iemand nog wat heeft liggen is ook wel makkelijk.
Geplaatst: wo jan 12, 2011 13:02
door folie
Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
Geplaatst: wo jan 12, 2011 13:53
door Joop
folie schreef:Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
De techniek met perslucht en verhitten wordt wel veel toegepast door de specialisten, normaal gesproken met zeer goed resultaat
Geplaatst: wo jan 12, 2011 20:15
door henkie119
hey
nou ik heb hem warm gestookt en met lucht op druk geperst.
de knik is er wel een beetje uit maar niet goed genoeg.
ik zoek nog wel even door.
of het wordt een nieuwe
mvg henkie
Geplaatst: do jan 13, 2011 01:20
door Joop
henkie119 schreef:hey
nou ik heb hem warm gestookt en met lucht op druk geperst.
de knik is er wel een beetje uit maar niet goed genoeg.
ik zoek nog wel even door.
of het wordt een nieuwe
mvg henkie
Hallo Henkie, neem maar even contact op met Jan Harkink van HMX parts en ws. komt het hier helemaal goed met je uitlaat
HMXParts
Jan Harkink
koopsdijk 2a
Lochem
e-mail: info@hmxparts.nl
Telefoon: 0573-256152
Fax: 0573-421126
Geplaatst: vr jan 14, 2011 10:33
door folie
Joop schreef:folie schreef:Bosje schreef:Hoe erg is de knik? bij andre motors hebben ze een tooltje gemaakt dat ze druk zetten dmv de compressor op de bocht. Vervolgens gaan ze de deuk/knik heetstoken en door de druk in de bocht wordt deze er dan uitgedrukt. Misschien een oplossing voor je
Errug gevaarlijk om dat met perslucht te doen...
Je kunt ook wachten tot het gaat vriezen dan dan de bocht buiten leggen met de knik in het laagste punt en gevuld met water.
De techniek met perslucht en verhitten wordt wel veel toegepast door de specialisten, normaal gesproken met zeer goed resultaat
Als je maar weet waar je mee bezig bent. Realizeer je dat een bar overeen komt met een druk van 1kg per vierkante centimeter.
[disclaimer: ik weet het, druk mag eigenlijk niet in kilogrammen, maar het is denk ik wel duidelijk]
Ik zou niet graag 7 bar op zo'n ding zetten en 'm dan kersrood stoken.