Ik las in noppennieuws dat Toine v Dijk een ongeluk heeft gehad door een opzettelijk neegelegde boomstam.
Hij heeft z'n bovenbeen op 2 plaatsen gebroken en z'n milt gescheurd.
Maw hij mag erg van geluk spreken dat ie nog leeft.
Dit is iemand die nb rijdt voor z'n kostwinning.
Ik heb steeds minder begrip voor mensen die dit soort akties uitvoeren. Mensen maken wel eens grappen als ze horen dat ik off-road rijd. Waarschijnlijk beseffen ze niet dat ik me onderhand nogal moet beheersen...
Laat die BOA's in de bossen maar eens wat meer aandacht besteden aan deze idioten en er een paar voor de rechter brengen wegens poging tot moord voordat deze toestand een keer ergens helemaal uit de hand loopt.
ongeluk Toine v Dijk (of eigenlijk: aanslag)
Moderator: ghulst
-
Ben het met Folie eens, je probeert met jan en alleman rekening te houden(stille uitlaat,stoppen voor ruiters,fietsers,wandelaars/netje's wuiven noem het maar op) maar je krijgt van niemand begrip en boze gezichten.
Dankzij zulke figuren komt er nog eens een dag dat het mij niks meer kan schelen en gewoon het recht van de sterkste gaat gelden.
Dankzij zulke figuren komt er nog eens een dag dat het mij niks meer kan schelen en gewoon het recht van de sterkste gaat gelden.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
-
2X2 noppennieuws meldt dit:
Ongeluk Toine Van Dijk
Vrijdag 16 juli was een grote pechdag van Toine van Dijk. Tijdens een offroad rit sloeg het noodlot toe. De testrijder van Noppennieuws kon bij het naderen van een bocht een (express) over het pad neergelegde boomstam niet meer ontwijken en kwam zeer ongelukkig ten val. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis in Eindhoven waar een gescheurde milt en een op 2 plaatsen gebroken bovenbeen werd geconstateerd. Opname op de Intensive Care was noodzakelijk.
Intussen is de toestand van de milt stabiel en kan hoogst waarschijnlijk worden behouden. Twee dagen later, op de dag van zijn 43e verjaardag, is Toine aan de gecompliceerde beenbreuk geopereerd. Je kan je een leuker verjaarscadeau voorstellen. Bij het opmaken van het proces verbaal werd gesproken over een ongeluk met een crosser, hetgeen direct werd gecorrigeerd door Diana van Dijk, de echtgenote van Toine, die dat terecht liet veranderen in een offroad-motor voorzien van een kenteken.
Je vraagt je wel af of diegene die bewust een boomstam (nee deze was niet omgewaaid en ja hij was afgezaagd) over een pad legt om iemand te laten verongelukken zich wel realiseert wat de gevolgen kunnen zijn. Toine zal zeker nog een periode van revalideren moeten doormaken en wij wensen hem daarmee heel veel sterkte. Wil je Toine ook een hart onder de riem steken, stuur hem dan een kaartje, zijn adres is:
Kijkakkers 18, 6026 ER MAARHEEZE.
Ongeluk Toine Van Dijk
Vrijdag 16 juli was een grote pechdag van Toine van Dijk. Tijdens een offroad rit sloeg het noodlot toe. De testrijder van Noppennieuws kon bij het naderen van een bocht een (express) over het pad neergelegde boomstam niet meer ontwijken en kwam zeer ongelukkig ten val. Hij werd overgebracht naar het ziekenhuis in Eindhoven waar een gescheurde milt en een op 2 plaatsen gebroken bovenbeen werd geconstateerd. Opname op de Intensive Care was noodzakelijk.
Intussen is de toestand van de milt stabiel en kan hoogst waarschijnlijk worden behouden. Twee dagen later, op de dag van zijn 43e verjaardag, is Toine aan de gecompliceerde beenbreuk geopereerd. Je kan je een leuker verjaarscadeau voorstellen. Bij het opmaken van het proces verbaal werd gesproken over een ongeluk met een crosser, hetgeen direct werd gecorrigeerd door Diana van Dijk, de echtgenote van Toine, die dat terecht liet veranderen in een offroad-motor voorzien van een kenteken.
Je vraagt je wel af of diegene die bewust een boomstam (nee deze was niet omgewaaid en ja hij was afgezaagd) over een pad legt om iemand te laten verongelukken zich wel realiseert wat de gevolgen kunnen zijn. Toine zal zeker nog een periode van revalideren moeten doormaken en wij wensen hem daarmee heel veel sterkte. Wil je Toine ook een hart onder de riem steken, stuur hem dan een kaartje, zijn adres is:
Kijkakkers 18, 6026 ER MAARHEEZE.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
Laat ik het zo zeggen: degene die ik een keer trappeer op zoiets die realiseert zich dat voortaan wel.klaas tt350 schreef: Je vraagt je wel af of diegene die bewust een boomstam (nee deze was niet omgewaaid en ja hij was afgezaagd) over een pad legt om iemand te laten verongelukken zich wel realiseert wat de gevolgen kunnen zijn.
Dat is alvast een waarschuwing.
En ook degene die tegen mij begint te zeiken kan tegenwoordig op een iets minder geduldige benadering rekenen. Ik begin het aardig zat te worden. Kijk dus maar gewoon voor je als ik rustig langskom, en hou je handen in de zakken, tenzij je echt een BOA bent en je een geuniformeerde agent bij je hebt.
-
Feel the same way.folie schreef:Laat ik het zo zeggen: degene die ik een keer trappeer op zoiets die realiseert zich dat voortaan wel.
Dat is alvast een waarschuwing.
En ook degene die tegen mij begint te zeiken kan tegenwoordig op een iets minder geduldige benadering rekenen. Ik begin het aardig zat te worden. Kijk dus maar gewoon voor je als ik rustig langskom, en hou je handen in de zakken, tenzij je echt een BOA bent en je een geuniformeerde agent bij je hebt.
Ik kan me ook kwaad maken om die mensen die off the road motoren direct aanzien voor illegale crossmotoren. Een man van staatsbos hield me laatst aan omdat ze geen crossmotoren in bebost gebied tolereren, hij wist absoluut NIET het verschil tussen crossmotor en off the road met kenteken e.d.!! Hoe kan zo iemand dan verboden op gaan leggen???
-
- Contacteer:
en dan zeg je dat het geen crossmotor is, en dan ben je nog bijdehand ook..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-
- Contacteer:
Ik heb afgelopen weekend twee lange dagen als gids doorgebracht in bos en veld. Op een bosweg die voor elk voertuig met kenteken OPEN is, kwam een figuur in zicht die druk ging bellen toen hij ons zag aankomen. Ik word er normaal gesproken niet warm of koud van (weer een streepje erbij op de provincie klachtenlijn ), maar toen ik langs wilde rijden, liep die grote joekel van hem LOS, links en rechts en voor mijn motor door. En dan gaat bij mij ook het licht uit ! (kan er weer een streepje bij vanwege een "agressieve" motorcrosser, op de provincie klachtenlijn )
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Lukte de wheelie er overheen niet (heb ik jou toch wel eens meer zien doen) ?Ad Ketelaars schreef:maar toen ik langs wilde rijden, liep die grote joekel van hem LOS, links en rechts en voor mijn motor door.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
misschien wilde die hond een lift en die vent was z´n vrouw aan´t bellen dat ze hem gauw de motor moest brengen....?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent