De man van een vriendin is onlangs (veels te jong) overleden. Zij is nu bezig haar leven weer op te pakken en tastbare herinneringen waar zij verder niks mee kan, moeten weg. En een van die dingen was een motorfiets. Of ik die niet wilde hebben, voor niks. Uh, ok, is goed, voor niks? Laat ik je dan in ieder geval 100 euro geven voor het schorsen van het kenteken en gewoon omdat voor niks wel erg weinig is. Nee, nee, ik wil er niks voor hebben, dat ding moet gewoon weg! OK, maar dan wil ik er perse 100 euro voor geven.
En nu staat er dus een Honda VT800 (800 CC, dat dan weer wel) in mijn tuin. Een chopper... Rijdt wel lekker, beetje aan-uit en niet zo wendbaar als een big. Motor is technisch helemaal goed, alleen hier en daar een beetje roestig, maar geen deuken of zo. Na de vakantie maar eens oppoetsen en een ander stuur erop, want zo rechtop zitten vind ik niks.
Edit: blijkt dit ding (VT800CJ) nog een bijzonder ding te zijn. Alleen in '88 gemaakt als een soort jublieummodel. De mijne is nummer 66 en dit blijkt ook nog een Japanse uitvoering te zijn. En die bestaat volgens het Shadows forum niet eens...
En zo heb je ineens een Honda VT800...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Laatst gewijzigd door DR-Big op vr jul 02, 2010 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Met dit weer klinkt rijden in de Shadow wel aantrekkelijk
#777 - Mijn fotoboekenplank
Heb voor het eerst in een korte broek en een polo op een motor gereden Moest hem natuurlijk even naar huis rijden (was ook in Zoetermeer).
Tjonge, moet ik nou op zondagmiddag over dijkweggetjes gaan rijden met ander sjopperrijders...?
Ojee
Tjonge, moet ik nou op zondagmiddag over dijkweggetjes gaan rijden met ander sjopperrijders...?
Ojee
Ja, het is vreselijk, ik heb zelfs net zitten poetsen... Nu ziet hij er redelijk acceptabel uit. Ik moet morgen nog maar eens een rondje rijden. Ik hoop maar niet dat dat nog bevalt ook.
Maar ja, het is een mooi ding om mee naar mijn werk te rijden. En dat voor Gratizzz.
Ojee
Maar ja, het is een mooi ding om mee naar mijn werk te rijden. En dat voor Gratizzz.
Ojee
Gadverderrie. Ga je mond spoelenDR-Big schreef:Ja, het is vreselijk, ik heb zelfs net zitten poetsen...
Ik heb de tsjechische shit er nog aan hangen.
Tis een honda dus ik vrees dat ook dit soort brommers lekker rijdt.DR-Big schreef: Nu ziet hij er redelijk acceptabel uit. Ik moet morgen nog maar eens een rondje rijden. Ik hoop maar niet dat dat nog bevalt ook....
Beetje zonde om swinters er mee door te rijden maar ik denk dat je er nog vele km`s op kan zetten voor i uit elkaar valt dus lekker WW mee doen zouk zeggen en alst een cardan is ben je helemaal gezegend. Kan de BIG gespaard worden voor het echte werkDR-Big schreef:Maar ja, het is een mooi ding om mee naar mijn werk te rijden.
De dames al een rondje achterop mee geweest ?
LEO
Ding is 22 jaar oud en heeft 23.000 mile gereden. Das net 1000 (ca 1500km) per jaar. Het blok loopt zonder tikken of geratel. Hij klakt een beetje in de versnellingen, maar dat zal er wel bij horen. Er verder ziet hij er verbazend strak uit voor 22 jaar. Geen krasje of deukje te bekennen. Alleen het chroom en alu is een beetje verweerd.
Ben in principe een mooi weer rijder, zal met regen of erger dus wel gewoon met de Randstadrail gaan.
De meisjes hebben nog niet achterop gezeten, dat zal er ook wel niet van komen. Mijn vrouw ziet helemaal niks in motorfietsen en mijn dochter zit op Rock Werchter. Vier dagen muziek en zuipen. Maar ja, 18 jaar he, dat hou je niet tegen.
Ojee
Ben in principe een mooi weer rijder, zal met regen of erger dus wel gewoon met de Randstadrail gaan.
De meisjes hebben nog niet achterop gezeten, dat zal er ook wel niet van komen. Mijn vrouw ziet helemaal niks in motorfietsen en mijn dochter zit op Rock Werchter. Vier dagen muziek en zuipen. Maar ja, 18 jaar he, dat hou je niet tegen.
Ojee
-
Gewoon aan barrels rijden op de Zwarte Cross. Je wilt toch niet gezien worden op zo'n strandstoel!
De reden waarom dat je hem hebt is ff niet leuk ..... maar dat je 'm nu zo in je schoot geworpen krijgt is wel super zeg.
't is dan wel een butt merk (imho) maar ze rijen wel goed ... en zo op de foto te zien rij je er echt niet mee voor joker.
Nu nog een chevignon helm en suede handschoentjes hé
't is dan wel een butt merk (imho) maar ze rijen wel goed ... en zo op de foto te zien rij je er echt niet mee voor joker.
Nu nog een chevignon helm en suede handschoentjes hé
tttsssssshhhhhh
ut mot niet gekker worden,
kan ik me afmelde hier.
greetz Futurist
ut mot niet gekker worden,
kan ik me afmelde hier.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Die helm heb ik al(!) en naar die handschoenen heb ik al gekeken. Jullie hebben me wel meteen door!CamoKat schreef:Nu nog een chevignon helm en suede handschoentjes hé
Ojee
Ik weet het, het hoort hier niet thuis en de moderator zal wel kritisch kijken, maar ik wil het toch even laten zien: Gepoetst (ja, ja, vies woord), een street fighter stuur en smalle spiegeltjes.
http://www.xs4all.nl/~oene/fotoboeken/VT800/index.html
En met dit stuur rijdt het bijna als een gewone motorfiets. Dat andere stuur was een gevaar op de weg.
OJ
http://www.xs4all.nl/~oene/fotoboeken/VT800/index.html
En met dit stuur rijdt het bijna als een gewone motorfiets. Dat andere stuur was een gevaar op de weg.
OJ
Ja...wanneer ga je er nou mee naar Dakar rijden vanaf Amsterdam?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Nou, dat is een goed idee, ik denk dat dat op dit best mogelijk is. Natuurlijk niet off-road, maar Dakar is zo'n beetje helemaal over asfalt te bereiken.
OJ
OJ
Ziet er netjes uit, istie te koop?
Nog even niet, ik heb hem nog maar net. Ik heb nog wel een oude XS650 te koop staan...
Oene
Oene