Pagina 1 van 1

KTM EXC, bj 2010, GOEDKOOP !

Geplaatst: wo mar 31, 2010 11:55
door Orange74
KTM EXC 200
wegens overstap naar crosser zonder kenteken.


Nog geen 4 uur gelopen
Complete HGS uitlaat
V-Force 3 membraam
Perfect afgesteld op de testbank, 44 pk ahw
KTM powerparts radiateur beugels
KTM powerparts pds beschermer
KTM powerpartsachterremschrijf beschermer
KTM powerparts flex hendel rem
KTM powerparts flex hendel koppeling
KTM powerparts zadel
alle originele onderdelen er bij


Prijs : 5750 euro
supermotardwielen & remmen leverbaar (nieuw) tegen meerprijs.

Bij intresse kan je mailen naar : Jasper@offroadteamx.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: KTM EXC, bj 2010, GOEDKOOP !

Geplaatst: za apr 03, 2010 23:59
door silbertanne
Orange74 schreef:KTM EXC 200
wegens overstap naar crosser zonder kenteken.


Nog geen 4 uur gelopen
Pourquoi??? :shock: :shock:

Ding is nieuw man! Haal die gele plaat eraf en je hebt een crosser zonder kenteken...

Geplaatst: zo apr 04, 2010 09:54
door CrazyWezel
mét is hij meer waard..

ff een ander vraagje, hoe krijg je een 2010 2T op kenteken?
want wat ik er van had begrepen komen die al een paar jaar niet meer door de uitstootnorm..

Re: KTM EXC, bj 2010, GOEDKOOP !

Geplaatst: zo apr 04, 2010 10:06
door Orange74
silbertanne schreef:
Orange74 schreef:KTM EXC 200
wegens overstap naar crosser zonder kenteken.


Nog geen 4 uur gelopen
Pourquoi??? :shock: :shock:

Ding is nieuw man! Haal die gele plaat eraf en je hebt een crosser zonder kenteken...
Versnellingsbak van een crosser is merkbaar anders 8) Heb de crosser gisteren besteld, dus dat komt goed op de baan. Ik vind het zonde van deze exc om hem daarvoor te gebruiken. Maar als ik hem voor deze prijs niet verkocht krijg hou ik hem er bij 8)

Geplaatst: zo apr 04, 2010 10:12
door Orange74
CrazyWezel schreef:mét is hij meer waard..

ff een ander vraagje, hoe krijg je een 2010 2T op kenteken?
want wat ik er van had begrepen komen die al een paar jaar niet meer door de uitstootnorm..
KTM levert ze met een uitlaatbocht waar heel veel schotten en zelfs een soort kathalysator in zit ! :shock: Dit combineren ze met een heel erg krappe afstelling en een klein achtertandwiel. Het ding maakt dan amper toeren en word op kenteken gezet. KTM geeft bij een nieuwe 2 takt los in een doosje de juiste uitlaatbocht, gasnaald, sproeier en 48 tands achtertandwiel.
Er staat zelfs in het boekje dat je niet meer dan 5 uur mag rijden met de krappe "kenteken afstelling", anders krijg je motorschade :!:
Geen vreemde invoer grappen dus, gewoon via de ktm dealer.

Geplaatst: ma apr 05, 2010 11:42
door CrazyWezel
dankje voor de toelichting, dat is nieuw voor me :)
wel hip dat je dus toch nog 2T's nieuw op kenteken kunt krijgen!

succes met de verkoop!

Geplaatst: ma apr 05, 2010 15:32
door Sjokske
Ook KTM (en Husa) viertakten worden op die manier door de keuring "geholpen", kunnen liefhebbers met een licht-rijbewijs (of hoe heet dat tegenwoordig ?) er ook één aanschaffen.
M'n Pippi 570 heeft op kenteken toch zeker 8 kW :shock: , en toch voelt het aan als een ietsje meer.

Geplaatst: ma apr 05, 2010 21:38
door CrazyWezel
mijn 250 2T heeft er volgens de originele kenteken papieren 10.. mijn maatje heeft zijn 250 vorig jaar laten keuren, en toen is er ook 10kw op het kenteken gezet, eigenlijk rijden we dus gewoon op opgevoerde brommertjes :lol:

maar goed, nu weer ontopic :lol: de gene die die KTM zal kopen zal er wel een hoop lol mee hebben.

Geplaatst: di apr 06, 2010 10:01
door Orange74
CrazyWezel schreef: de gene die die KTM zal kopen zal er wel een hoop lol mee hebben.
Dat zeker 8)

Geplaatst: vr apr 09, 2010 20:40
door Orange74
VERKOCHT !