Film(pje) ziet er goed uit

http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=10222
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Staat sinds vorig jaar Oktober op de kalender. Ben vanaf nu in training om het minimaal 1 rondje vol te houden op de cr250adje schreef:24 Oktober is de jaarlijkse offroad rit in Handel![]()
Nou.... dit lijkt me eerlijk gezegd leuker als die rit in belgie.Leo schreef:Mochten er nog BIGgers mee willen buiten Iwan en mijzelf, het Clubhuis nr ? heeft nog wat plaatsen over. Je zit dan +/- 10km van de start.adje schreef:24 Oktober is de jaarlijkse offroad rit in Handel![]()
Indicatie: Waar Ridge zijn ketting er laatst af ging is op 500meter van de route.
LEO
Hey Zappa,zappa.suzuki schreef: En Handel lijkt me wel wat, alleen die minimaal 1400 lichtere/snellere rijders die je om de oren vliegen lijkt me minder.
[en vrij zien te krijgen op zaterdag]
Foutjezappa.suzuki schreef:
En Handel lijkt me wel wat, alleen die minimaal 1400 lichtere/snellere rijders die je om de oren vliegen lijkt me minder.
Ger schreef:Hey Zappa,zappa.suzuki schreef: En Handel lijkt me wel wat, alleen die minimaal 1400 lichtere/snellere rijders die je om de oren vliegen lijkt me minder.
Heb Handel 4 jaar op rij gedaan en dat om de oren vliegen valt wel mee.
Ik blijf wel gezellig met jullie mee op rijden
Gewoon een uurtje of 1,2 later starten, dan is de snelheid bij de overige gasten er een beetje uit en het veld verdeeld. De crossbaan en de zandgroeve buiten beschouwing gelaten, is het rijden bij Gerke spannender. En gezien jullie rijkunsten, is er naar mijn mening niets waar jullie niet doorheen kunnen komen.
Rit is georganiseerd onder de MON, dus geen KNMV-licentie nodig en je kunt je gewoon ter plekke inschrijven.zappa.suzuki schreef: Dusse kan ik gewoon inschrijfen met de big? geen KNMV licensie en zo vereist?
En een lichte herrie pijp geen probleem?
zappa.suzuki schreef:94 db is de max geloof ik.. hoe kom ik er achter hoeveel m'n favorite pijp maakt?
Het is los zand, maar ze zijn beide niet lang (zandbak zelfs erg kort, paar 100 meter). Je kunt ze trouwens ook overslaan, maar ja daarvoor ga je natuurlijk niet naar Handelzappa.suzuki schreef:En nog wat trainen![]()
cross baan en zandbak zijn dus erg zwaar trouwens?
?? ehhh?? hoezo?adje schreef:Hey Zappa , is de V op je toetsenbord soms kapot
Adje weet nog niet dat je dyslectisch bent geloof ikzappa.suzuki schreef:Oke, ga maar eens kijken waar ik me inschrijfen kan