vorig jaar mochten de gele van de "family" niet meedoen, nu kan ik niet.
http://www.ktmnoppen-weekend.nl/
noppenweekend
Moderator: ghulst
Wie heeft er al meegedaan aan het enduro gedeelte?
mag je dan de maisvelden op? en kan je een beetje doortuffen?
beetje mooi evenement? komen flinke namen voorbij dus is wel een spektakel denk ik...
mag je dan de maisvelden op? en kan je een beetje doortuffen?
beetje mooi evenement? komen flinke namen voorbij dus is wel een spektakel denk ik...
KTM 300 EXC a world of joy
- KTM-Schuimpie
Wie heeft er al meegedaan aan het enduro gedeelte? :N
mag je dan de maisvelden op? :N
en kan je een beetje doortuffen? :N
mag je dan de maisvelden op? :N
en kan je een beetje doortuffen? :N
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
Best wel een leuk ritje alleen een beetje korte route.
Maar 100% Offroad, en ja in alle vorige jaren moest je met de Offroad de maisvelden op en mocht je meedoen aan de cross. Route is niet echt spectaculair voor de "gevorderde" , zelfs voor een beginner nog redelijk goed te doen.
Ik heb er de afgelopen jaren toch wel wat lol aan beleefd, met name als de route nat was.
Maar 100% Offroad, en ja in alle vorige jaren moest je met de Offroad de maisvelden op en mocht je meedoen aan de cross. Route is niet echt spectaculair voor de "gevorderde" , zelfs voor een beginner nog redelijk goed te doen.
Ik heb er de afgelopen jaren toch wel wat lol aan beleefd, met name als de route nat was.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
-
Volgens mij heeft gassen het over de KTM dag van Eddy Lemmens. Deze is dit jaar op 18 oktober. Het KTM noppenweekend is vorig jaar jaar volgens mij voor 't eerst georganiseerd door KTM NL.
Ben er vorig jaar niet bij geweest.[/quote]
Ben er vorig jaar niet bij geweest.[/quote]
-
idd de KTM dag van eddy lemmens was vorig jaar wel leuk
Zal voor jou dit jaar dan niet meevallen!!blubberboerke schreef:idd de KTM dag van eddy lemmens was vorig jaar wel leuk
KTM noppen weekend is heel wat anders dan de KTM dag van E.Lemmens. Het betreft een training van bekende rijders als Toine vD, Carlo H. e.a.
Zijn maar korte sessies, maar vond het vorig jaar erg leuk en leerzaam Heb dus ook nu weer aangemeld. Er zat geen route bij dit programma!
Daarvoor moet je naar de KTM dag. Vind ik ook een aanrader. Je komt geen meter over de verharde weg en als ik me goed herinner mocht je zo vaak starten als je wilde. En dan kun je een route van 40 km zo lang maken als je zelf wil
Zijn maar korte sessies, maar vond het vorig jaar erg leuk en leerzaam Heb dus ook nu weer aangemeld. Er zat geen route bij dit programma!
Daarvoor moet je naar de KTM dag. Vind ik ook een aanrader. Je komt geen meter over de verharde weg en als ik me goed herinner mocht je zo vaak starten als je wilde. En dan kun je een route van 40 km zo lang maken als je zelf wil
Foto's van Noppenweekend in Veldhoven staan online op www.foto-4u.nl