Pagina 1 van 1

David Knight naar Kawasaki

Geplaatst: do jun 25, 2009 17:04
door STTEVE
Hij gaat terug naar Amerika, GNCC rijden (tenminste, de eerstvolgende)

http://www.gnccracing.com/articles/1368 ... wshoe-gncc

Geplaatst: do jun 25, 2009 17:47
door Rolando
Hopelijk beter voor hem,.

Geplaatst: zo jun 28, 2009 12:01
door mech
Knight aan het testen op de Kawasaki.
http://www.youtube.com/watch?v=S6B_rHDc ... r_embedded

en foto's van de Kawasaki met WP vering
http://www.knighter.net/joomla/index.ph ... s-kawasaki

Geplaatst: zo jun 28, 2009 20:05
door Houten Klaas
Wat een genot om DK te zien rijden.!

Geplaatst: zo jun 28, 2009 23:10
door mech
Knight wint de Snowshoe GNCC met bijna 5 min met de Kawa

Geplaatst: zo jun 28, 2009 23:48
door brommer
nu nog een wec 1 plaatsing op de kawa of blijft hij weer in amerika?

Geplaatst: ma jun 29, 2009 10:31
door speedphreax
mech schreef:Knight wint de Snowshoe GNCC met bijna 5 min met de Kawa
Wat een k*t motor, zo'n BMW ;-)
Mooi dat hij wel meteen weer met overmacht weet te winnen. Zal toch goed zijn voor zijn vertrouwen.

Geplaatst: ma jun 29, 2009 13:05
door huskie
Mech, vertel eens eerlijk :wink: , rijdt hij nu met een conevalve als mid of gewoon een meer conventionele set-up?
enne van achter een trax?

Geplaatst: ma jun 29, 2009 13:10
door huskie
:lol:
Ik lees net het racereport van die gncc. Hij zou de kawasaki zelf gekocht hebben, en daar dus WP hebben onder gehangen, en racen maar.
8)

Geplaatst: ma jun 29, 2009 20:37
door mech
huskie schreef:Mech, vertel eens eerlijk :wink: , rijdt hij nu met een conevalve als mid of gewoon een meer conventionele set-up?
enne van achter een trax?
Alle WP rijders rijden met de Cone Valve ipv de een standaard midvalve. Is ook beter, vraag maar aan Sanne.
Knight heeft met een standaard WP naverkoop set gereden voor de Kawasaki alleen is de setup een beetje aangepast voor GNCC. Gewoon gekocht net als iedereen. Hetzelfde materiaal waar ook Hans Vogels mee rijdt.
Hij heeft afgelopen weekend de investering er in in iedergeval meer als dubbel uitgehaald aan bonus en prijzengeld dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben.

Geplaatst: ma jun 29, 2009 20:59
door gassen
Dus DK kan met bijna alles hard gaan, gevoelig typje ;)

Geplaatst: ma jun 29, 2009 21:18
door Noppy
Gefeliciteerd David! Dit is goed voor het moraal!

Geplaatst: di jun 30, 2009 11:24
door Sanne
mech schreef:
huskie schreef:Mech, vertel eens eerlijk :wink: , rijdt hij nu met een conevalve als mid of gewoon een meer conventionele set-up?
enne van achter een trax?
Alle WP rijders rijden met de Cone Valve ipv de een standaard midvalve. Is ook beter, vraag maar aan Sanne.
Knight heeft met een standaard WP naverkoop set gereden voor de Kawasaki alleen is de setup een beetje aangepast voor GNCC. Gewoon gekocht net als iedereen. Hetzelfde materiaal waar ook Hans Vogels mee rijdt.
Hij heeft afgelopen weekend de investering er in in iedergeval meer als dubbel uitgehaald aan bonus en prijzengeld dus je hoeft geen medelijden met hem te hebben.
Wat kan ik er over zeggen :?:

Heb ik de mazzel of de pech om even met echt goede suspension gereden te hebben?

Het is in elk geval niet goed voor mijn portemonnee....... :wink:

Geplaatst: di jun 30, 2009 12:33
door huskie
Ik vind die nieuwe WP stickers 8).
Heel factory-achtig. :lol:
Enne Sanne, jij mocht dus een rondje op Mech z'n factory suspension rijden? :) Zeg nou zelf, dat is toch net standaard-spul, niks fancies aan :twisted:

Anyway, on-topic, DK rijdt dus iedereen naar huis op een onbekende motor. Niet zo goed voor BMW-embleem. Hij had beter 5-de kunnen worden, zullen ze daar gedacht hebben.

Geplaatst: di jun 30, 2009 12:42
door brommer
is een wec te vergelijken met een gncc? moeilijkheid , technisch spul , type wedstrijd , niveau deelnemers?

op de duitse en oostenrijkse crosscountry 2008 won simi kirsi met die duitse bak, en dit jaar heeft hij 5 maal achter elkaar 1ste plek behalve de laatse toen was hij 5de.... en op welke plek rijdt simo kirsi in de wec?

niet van wege dk of bmw maar laten we wel opjectief blijven.

Geplaatst: di jun 30, 2009 12:59
door huskie
brommer schreef:is een wec te vergelijken met een gncc? moeilijkheid , technisch spul , type wedstrijd , niveau deelnemers?

op de duitse en oostenrijkse crosscountry 2008 won simi kirsi met die duitse bak, en dit jaar heeft hij 5 maal achter elkaar 1ste plek behalve de laatse toen was hij 5de.... en op welke plek rijdt simo kirsi in de wec?

niet van wege dk of bmw maar laten we wel opjectief blijven.
je hebt gelijk, ik chargeer de boel.
DK kan alleen nog in amerika winnen, en heeft hier niets meer te zoeken. Hij is te langzaam geworden :wink: :oops: Doe ik het weer :)

Geplaatst: di jun 30, 2009 13:35
door brommer
hahahaha

simplefy and exaggerate gaat je goed af.

Geplaatst: di jun 30, 2009 16:55
door Joop
Normaal gesproken kan iemand die de GNCC wint ook de WEC winnen zeker als die ook in de WEC als winnaar al veel ervaring heeft :idea:, het is dus wel duidelijk dat de Kawa DK veel beter ligt dan de BMW :!:

Geplaatst: di jun 30, 2009 18:23
door brommer
dat is een juiste bemerking.

Geplaatst: di jun 30, 2009 19:59
door brommer

Geplaatst: di jun 30, 2009 21:55
door mech
Om alles in perspectief te houden, een rijder die wint in de WEC zal normaal ook winnen in een GNCC, andersom is een ander verhaal. Het nivo van de WEC is hoger dan een GNCC maar het is ook een ander type wedstrijd wat moeilijker is dan 3 uurs races.
En wat de motor betreft, de BMW paste niet voor Knight en de Kawa duidelijk een stuk beter. Dit is wel op het hoogste nivo en het nivo waar hier iedereen op zit maakt het niet veel uit ik denk dat je net zo hard rijdt met een BMW als met een Kawa of wat dan ook als het maar een beetje voor je past. Stuurtje, vering, hendeltjes etc.

Geplaatst: do jul 02, 2009 11:16
door kevin T
Kurt Caselli, die vaak voorop rijdt bij de ISDE werd 10e in de XC1 klasse, en Knight won in die klasse, dus ik denk dat knight hier op de Kawa beter mee zou komen dan op de BMW.

Interview met Mr. Knight op Kawasaki

Geplaatst: vr jul 17, 2009 18:35
door Noppy