Gisteren was een tobdag.
Lekker weer maar een BIG die niet lekker wilde lopen. Bij het eerste kruispunt moest ik heel hard in de ankers omdat een dwaas dacht dat 'ie voorrang kon nemen

. Verder ben ik het jaarlijks onderhoud aan het plannen, maar vroeg mij af waarom ik nog geen nieuwe ledenpas heb ontvangen van de sleutelclub. Blijkt dat het hoofdgebouw van de sleutelclub is afgefikt

.
Wat betreft het niet lekker lopen: alleen op de choke, en anders uitvallen. Was NIET te compenseren met de stationairmengselschroef. Reed op zich wel goed, maar klopt niet natuurlijk. Had een paar weken geleden al een "vastzittende" vlotternaald, en nu weer zelfde klachten. Was het helemaal zat, en om alles uit de sluiten het ding in het bubbelbad gegooid. En ook al leek het ding schoon, er kwam nog heel wat rommel af! Om gedonder met klemmende vlotternaalden te voorkomen, de vlotternaaldjes met de hand gepolijst en de vlotternaaldbehuizing met de Makita gepolijst. En daar kwam ook bij langdurig schoonmaken, een heleboel rommel vanaf.

- "Schoon" in het bubbelbad
- WP_20160306_10_46_23_Pro.jpg (75 KiB) 2148 keer bekeken

- Behoorlijk wat vervuiling!
- WP_20160306_11_12_46_Pro.jpg (55.74 KiB) 2148 keer bekeken

- Binnenkant vlotternaaldbehuizing gepolijst met wattenstaafje/ commandant
- WP_20160306_12_36_29_Pro.jpg (96.15 KiB) 2148 keer bekeken

- Kan er zo weer onder worden geschroefd
- WP_20160306_14_07_37_Pro 1.jpg (163.88 KiB) 2148 keer bekeken
Blijft mij verbazen hoor.
De ene (project) carburateur loopt gelijk en zonder aanpassingen als een tierelier, en de ander moet er tig keer af....
Volgende week weer een poging ondernemen om StoeiSoeS tot leven te wekken.