Ik lig in het ST. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg op afdeling H2 kamer 18.KTM-Schuimpie schreef:
Welk ziekenhuis lig je eigenlijk?, en hoe lang nog denk je?
Ik denk dat ik nog minimaal zo'n 2 weken moet blijven
Moderator: ghulst
Ik lig in het ST. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg op afdeling H2 kamer 18.KTM-Schuimpie schreef:
Deze post was van 27 Juni dus die twee weken zijn bijna 2 maanden geworden dat ik nog in het ziekenhuis moest blijven.adje schreef:Ik lig in het ST. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg op afdeling H2 kamer 18.KTM-Schuimpie schreef:
Gelukkig zeg!! goed om te horen.adje schreef:Deze post was van 27 Juni dus die twee weken zijn bijna 2 maanden geworden dat ik nog in het ziekenhuis moest blijven.adje schreef:Ik lig in het ST. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg op afdeling H2 kamer 18.KTM-Schuimpie schreef:
In totaal 13 weken in het ziekenhuis gelegen.
Ik ben afgelopen Donderdag ontslagen uit het ziekenhuis en het bevalt me zeer goed om weer thuis te zijn.
Nu nog wat chemokuren op de dagbehandeling ondergaan en dan hoop ik weer de oude te worden.
Kan me voorstellen dat 't weer heeeeel goed voelt thuis te zijn, goed om te horen!Deze post was van 27 Juni dus die twee weken zijn bijna 2 maanden geworden dat ik nog in het ziekenhuis moest blijven.
In totaal 13 weken in het ziekenhuis gelegen.
Ik ben afgelopen Donderdag ontslagen uit het ziekenhuis en het bevalt me zeer goed om weer thuis te zijn.
Nu nog wat chemokuren op de dagbehandeling ondergaan en dan hoop ik weer de oude te worden.
Goh, t blijft wel tobben zeg! Wat was de reden deze keeradje schreef:Ik ben vanmorgen weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat het vannacht niet goed ging.
Waarschijnlijk zal ik niet zo lang hoeven blijven omdat het op het moment van dit schrijven op de laptop vanuit het ziekenhuis al weer een stuk beter gaat.
Shit!!adje schreef:Ik ben vanmorgen weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat het vannacht niet goed ging.
Waarschijnlijk zal ik niet zo lang hoeven blijven omdat het op het moment van dit schrijven op de laptop vanuit het ziekenhuis al weer een stuk beter gaat.
Nee hoor Zappa , dat kan ik best aanzappa.suzuki schreef:Je bent toch niet overwerkt door de BIG club banden bestellingen hoop ik?
Het was een goede levering! Helemaal goed.adje schreef:@sanne , ik ben benieuwd of alles naar wens was de laatste keer ?
Bedankt maar weer iedereen voor het medeleven.
Ik denk dat ik aanstaande Woensdag of Donderdag wel weer thuis ben
't is dat t geld op is, anders had ik er nog wel een stel gewiltadje schreef:Nee hoor Zappa , dat kan ik best aanzappa.suzuki schreef:Je bent toch niet overwerkt door de BIG club banden bestellingen hoop ik?