foei, normaal moet je de zuiger toch tussen de 12-15 uur vervangen hebben of rij jij niet harder dan 30
Maar kom jij nou ook naar de nfcross
Hoe ziet je motorfiets eruit ?
Moderator: ghulst
Hier wat fototjes van mijn kawasaki uit 2001
SX125 '04
wat is dat voor een demper/uitlaat?
mooie machine
mooie machine
Pro Circuit works uitlaat + Pro circuit demperJan Bas Walhof schreef:wat is dat voor een demper/uitlaat?
mooie machine
SX125 '04
ik zie dat je ook en ander stuurtje erop hebt zitten dan eerst
waarom ben je eigelijk van een honda 250 naar en 125 gegaan
waarom ben je eigelijk van een honda 250 naar en 125 gegaan
klopt, kheb er nu een fatbar opgezet
en ik ben weer op een 125 gegaan omdat ik daar serieus wedstrijden mee aant rijden ben
250 is wel leuk voor de hobby vind ik, niet voor de wedstrijden daar is het me ff te snel voor
en deze is ff 11 jaar nieuwer dan die 250cc die ik eerst had
en ik ben weer op een 125 gegaan omdat ik daar serieus wedstrijden mee aant rijden ben
250 is wel leuk voor de hobby vind ik, niet voor de wedstrijden daar is het me ff te snel voor
en deze is ff 11 jaar nieuwer dan die 250cc die ik eerst had
SX125 '04
wat voor een wedstrijden rij je en waar
wintercup in nunspeet en harskamp, aankomende zaterdag nunspeet, weet nog niet of ik die zondag ook in harskamp benJan Bas Walhof schreef:wat voor een wedstrijden rij je en waar
en verder wil ik volgend seizoen alle clubwedstrijden hier in de omgeving mee gaan rijden en in bleiswijk/ermelo e.d
wel amateurklassen btw hoor kzit nog niet bij de snelle jongens
SX125 '04
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Ding is best netjes geworden rick!!!!, ze verwachten komend weekend trouwens sneeuw hoorde ik
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
hehe tnx, maaruh sneeuw? dat ga je niet menen hoop ikRudy schreef:Ding is best netjes geworden rick!!!!, ze verwachten komend weekend trouwens sneeuw hoorde ik
maja kenne we nog lachen
SX125 '04
je hebt hem ook ook marktplaats staan zag ik
En nu mij machientje...
Casual gekleed
Jaja, ketting staat te slap op de foto en uitlaat was geroest maar toen had ik 'm net opgehaald. Ben hier eigenaar van sinds afgelopen agustus. Loopt leuk .
Extra's: SPES uitlaat, cilinder HTR Tuned, Goudkleurige Excel velgen en Technosel vering voor en achter
Casual gekleed
Jaja, ketting staat te slap op de foto en uitlaat was geroest maar toen had ik 'm net opgehaald. Ben hier eigenaar van sinds afgelopen agustus. Loopt leuk .
Extra's: SPES uitlaat, cilinder HTR Tuned, Goudkleurige Excel velgen en Technosel vering voor en achter
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
HTR staat voor Henk Tragter denk ik, staat op de cilinder en motorzaak wist het ook niet, maar dit was de enigste waarvan ik kon bedenken dat die het was.huskie schreef:wie HTR? enne conventionele vork, leuk. Hoe is die vering ?
Maar het kan ook net zo goed een "High Tuning Racing" zijn
Vering kan ik verder niet goed beoordelen omdat ik daar nog niet ervaren genoeg voor ben om dat te doen...
wordt het nog steeds een Kawasaki 250superfrog schreef:Prachtige machines allemaal...*jaloers*!
Ik hoop binnenkort ook mijn eerste crosser hier te showen...
Dat lijkt me wel een fantastisch apparaat om op te beginnen..geen 125 omdat ik geen zin heb om om de 15 uur (bij wijze van spreken) mijn zuiger te wisselen, dat heb je toch vaker bij een 125?
Eerst nog sparen...
hier een plaatje van mijn niet-noppen fiets..
Mijn circuitracer: een ZX6R uit 98, verder heb ik nog een ZX6R uit 2003, maar dan mét kenteken.
Eerst nog sparen...
hier een plaatje van mijn niet-noppen fiets..
Mijn circuitracer: een ZX6R uit 98, verder heb ik nog een ZX6R uit 2003, maar dan mét kenteken.
Wannabe crosser...
Mijn varkentje...
Edelbrock 41mm carb met acceleratiepomp
Aangepaste luchtfilterkast
Lichtmetalen ultrastijve kroonplaat met bijkleurende stuurverhogers
Geintegreerde variabele stuurdemper met hydraulische afstandsbediening
TAG Fatbar
CRD beschermplaten voor koppeling en dynamo
Acerbis handkappen
17L IMS tank
Suzuki Genuine Gel Seat
Opgeboorde Genuine Suzuki uitlaat
G-pack ontstekingsvervroeger
14 tands / 45 tands tandwielen
Michelin Enduro Competition III/IV met bandenklemmetjes...
Noppy
Edelbrock 41mm carb met acceleratiepomp
Aangepaste luchtfilterkast
Lichtmetalen ultrastijve kroonplaat met bijkleurende stuurverhogers
Geintegreerde variabele stuurdemper met hydraulische afstandsbediening
TAG Fatbar
CRD beschermplaten voor koppeling en dynamo
Acerbis handkappen
17L IMS tank
Suzuki Genuine Gel Seat
Opgeboorde Genuine Suzuki uitlaat
G-pack ontstekingsvervroeger
14 tands / 45 tands tandwielen
Michelin Enduro Competition III/IV met bandenklemmetjes...
Noppy