Pagina 4 van 5
Geplaatst: vr okt 03, 2003 14:19
door Husa Boy
en husaberg Joebar
ik heb altijd al kawa en suz en zo gereden
nu enkele maanden geleden een husaberg gekocht
en zeer content van
veel power
tot nu toe zeer betrouwbaar
elektr starter werkt perfect
is wel een supermotard
de mijne is volledig origineel enkel met open FP uitlaat
heb overtlaatst sprintje gedaan tegen een husky 570 tc supermotard
met andere nokkenassen biell grotere waterpomp volledige akrapovic andere carbu
en ik moest zeker NIET onderdoen ze
ging gelijk op
Geplaatst: zo okt 05, 2003 14:55
door JoeBaR
..
Geplaatst: zo okt 05, 2003 15:22
door Jeroen1
DOEN!!!!
Sta zelf nog in tweestrijd tussen een goedkoop 2003 model of een 2004. Alleen dan een 470/450, ik denk niet dat ik zo'n 550 baas kan. Hoewel mij is verteld dat het vermogen van de 550 heel mooi en geleidelijk inzet en dat juist de 470 iets agressiever is.
Geplaatst: zo okt 05, 2003 18:14
door JoeBaR
..
Geplaatst: di okt 14, 2003 16:31
door Zot
Geplaatst: di okt 14, 2003 18:48
door Husa Boy
Joebar in Belgie kan men den Nieuwe husaberg cross en enduro modellen testen op 30 oktober
mss is dit bij jullie ook in nederland
Geplaatst: ma okt 27, 2003 20:01
door JoeBaR
..
Geplaatst: ma okt 27, 2003 21:03
door Jeroen1
Kijk eens op het (niet officiele) Husaberg forum. Staat een korte impressie van een nieuwbakken eigenaar!!
http://www.husaberg.org/modules.php?nam ... =5573#5573
Geplaatst: di okt 28, 2003 08:48
door Robje
Naar aanleiding van een van de Husaberg topics een tijdje geleden, ben ik gaan kijken naar die machines. Binnen 2 weken was de deal rond. Mijn Honda werd ingeruild op een 2003 FE501E. Waarom? Heel simpel: de prijs! Het is mij geheel onduidelijk waarom er 9000 euro wordt gevraagd voor een off-road motor met alle beperkingen vandien terwijl je voor +/-7000 euro een Yamaha Fazer 4 cylinder 600cc model 2004 met alles erop en eraan kan kopen! Ik ben ervan overtuigd dat de prijzen van off-road motoren kunstmatig hoog gehouden worden! Laten we eerlijk zijn, onze motoren staan niet bol van de technologische hoogstandjes en exotische materialen zijn ook niet volop aanwezig.
Het was een verademing om voor minder geld dan een jonge 2e handse KTM een hagel nieuwe Husaberg te kunnen kopen! (En gewoon meedoen op de KTM dag...) Fijn gevoel om op een nieuwe motor te stappen als je altijd 2e handse gereden hebt!
Neem van mij aan, als de prijs goed is van de 2003 modellen zou ik niet wachten op een 2004 model (en meer geld moeten meebrengen).
Succes
Geplaatst: di okt 28, 2003 19:17
door Jeroen1
Allereerst gefeliciteerd met je motor. De prijzen van de 2003 modellen zijn momenteel inderdaad heel goed. Maar ik denk niet dat ze normaal kunstmatig hoog gehouden worden. De aantallen van cross/enduro ligt gewoon lager dan van straatfietsen. Terwijl met deze aantallen wel de ontwikkelingskosten terugverdiend moeten worden, alhoewel KTM zo ongeveer een kopie maakte van Husaberg dus hoezo onwikkeling?

De meeste winst(in verhouding gezien) maken motorfabrikanten op de verkoop van onderdelen. Bestel maar eens een stel kuipstickers van een straatfiets, dan weet je het wel.
Maar heb je wel een tweede oliestop? Deze is magnetisch en nieuw vanaf 2003. Een kennis van me hadden ze ook een 2003 aangeboden maar dit bleek een omgebouwde 2002 te zijn. Hij is toen maar een CRF gaan rijden. Misschien was dit maar een eenmalig toeval. Het schijnt dat diverse importeurs nog 2002 modellen hebben, deze worden in Duitsland ook scherp aangeboden.
Was van plan om naar de KTM dag te gaan, maar ja de naam zegt het al. Ik dacht dat Husaberg's toch niet mochten, misschien volgend jaar maar.
Geplaatst: wo okt 29, 2003 16:37
door Robje
Jeroen,
Het is erg eenvoudig om een 2003 model te herkennen en het zou een blamage zijn voor de naam van een motorzaak als ze proberen een 2002 voor een 2003 model te slijten. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze mij bijzonder goed geholpen hebben! Bij een aantal zaken hier in het zuiden is dat wel anders, het lijkt wel of ouwehoeren aan de bar belangrijker is dan zaken doen! Ook dit helpt niet mee als je al van plan was om 9000 euro uit te geven.....
Wat betreft de (geweldige) KTM dag, grappig om hier en daar een geel accentje te zien tussen al dat zwart/oranje!
Gegroet.
Geplaatst: za nov 01, 2003 20:35
door JoeBaR
..
Geplaatst: za nov 01, 2003 20:41
door huskie
Joebar, mijn blokje zit weer aan elkaar en in elkaar. Ik kan hem morgen starten.
Misschien dat ik in de middag zelfs even kan rijden. Of langs de snelweg of Havengebied. Als er dus nog wat te rijden valt daar
Ben er al 2 weken niet geweest. Jij zeker een 2 maanden?

Geplaatst: za nov 01, 2003 20:50
door JoeBaR
..
Geplaatst: za nov 01, 2003 20:54
door huskie
Ja ha ha even een topic maken: houdt ons havengebied vrij van project-geld-ontwikkelaars.
Ik zal hem even in het cafè plaatsen.
Geplaatst: vr nov 07, 2003 21:29
door JoeBaR
..
Geplaatst: zo nov 09, 2003 20:36
door JoeBaR
..
Geplaatst: zo nov 09, 2003 21:47
door huskie
Joebar, gefeliciteerd
Fijn gevoel hè als alles weer in mekaar zit.
Ik heb vandaag even door het havengebied gereden. Was wel stil daar, zo zonder jouw
Maar ik denk dat je volgend weekend wel weer durft, toch
Voor het eerst weer volgas. Dat is eng

Geplaatst: zo nov 09, 2003 23:39
door JoeBaR
..
Re: mn KTMetje WEEEERRR stuk :-(
Geplaatst: wo nov 23, 2011 21:23
door schwalbe
En?Hoe gaat het met haar?

Re: mn KTMetje WEEEERRR stuk :-(
Geplaatst: wo nov 23, 2011 23:30
door zappa.suzuki
na 8 jaar? slecht denk ik

..
Geplaatst: do nov 24, 2011 22:06
door JoeBaR
..
Re:
Geplaatst: vr nov 25, 2011 12:39
door Rolando
XR-MANU schreef:Volgens mij ben je dan beter af met een XR650 ofzo.Lekker veel koppel

Een CRF blokje is nogal gestresseerd voor baangebruik.Wel goed voor competitie of... als je het nodige onderhoud op tijd doet(olie om de max.500km,distributie,kleppen...etc).Kijk maar eens op het engelse forum van supermotech....
Niet als je een CRF450X neemt. Lekkere betrouwbare enduro fiets.
Re: mn KTMetje WEEEERRR stuk :-(
Geplaatst: vr nov 25, 2011 20:52
door JoeBaR
..
..
Geplaatst: di jan 28, 2025 16:50
door JoeBaR
..