DRBIGholland goes to the french alps 2013
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
En een heel goed idee, maar volgens mij is die rit van die site georganiseerd door de GS club.
OJ
OJ
Kan iemand mij vertellen waar we nu naar toe gaan want wat we nu hebben is:
- oude legerpaden volgen door de franse alpen
- http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... =frankrijk
- http://users.skynet.be/bigmikebelgium/home.htm
- oude legerpaden volgen door de franse alpen
- http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic ... =frankrijk
- http://users.skynet.be/bigmikebelgium/home.htm
Optie 1
En omdat ik dat zo hard roep, wil ik het ook wel organiseren
OJ
En omdat ik dat zo hard roep, wil ik het ook wel organiseren
OJ
Ik ga ook voor keuze 1
Keuze 1: Franse alpen : oude legerpaden volgen
- Oene
- Leo
- Futurist
Keuze 2: GSforumrit
-
Keuze 3 : BigMike
-
Hoewel mijn computer link 2 niet weet te vinden. Het is zeker keuze 1 omdat ik deze heb aangedragen als een "oude" wens van mijn motormaatje enm mijzelf.
greetz Futurist
Keuze 1: Franse alpen : oude legerpaden volgen
- Oene
- Leo
- Futurist
Keuze 2: GSforumrit
-
Keuze 3 : BigMike
-
Hoewel mijn computer link 2 niet weet te vinden. Het is zeker keuze 1 omdat ik deze heb aangedragen als een "oude" wens van mijn motormaatje enm mijzelf.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
[quote="eRDeeWee"]Keuze 1: Franse alpen : oude legerpaden volgen
- Oene
- Leo
- Futurist
- eRDeeWee
-----------------------------------------
Ik weet genoeg. Genoeg (ex/vip)BIGgers voor een tripje en ik heb meteen de titel aangepast van dit topic
"DRBIGholland goes to the french alps 2013" ( .......following old armyroads paste niet meer ) zodat het duidelijk is voor eenieder waar de trip in 2013 heen gaat.
De volgende stap lijkt mij..........de datum van .... tot ........... vast stellen.
Oene, take it away met wat data please
- Oene
- Leo
- Futurist
- eRDeeWee
-----------------------------------------
Ik weet genoeg. Genoeg (ex/vip)BIGgers voor een tripje en ik heb meteen de titel aangepast van dit topic
"DRBIGholland goes to the french alps 2013" ( .......following old armyroads paste niet meer ) zodat het duidelijk is voor eenieder waar de trip in 2013 heen gaat.
De volgende stap lijkt mij..........de datum van .... tot ........... vast stellen.
Oene, take it away met wat data please
- de antrapper
Lijkt me ook een geweldige belevenis, maar voor zo'n verre trip heb ik de middelen niet voor, sorry.
Maar ik lees graag verder mee, misschien kan ik er later wat mee.
HansD
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big
Bedoel je de financiële of de motorische middelen? Financieel hoeft het allemaal niet zo veel te kosten. Eerder in dit topic is al geopperd om met auto+aanhangwagen/bestelbusje te gaan. Dan kan je de kosten mooi delen. Kamperen met een groep is meestal ook niet zo duur. Vaak kan je met zijn allen op één staanplek staan en betaal je een paar euro per nacht. Ik weet een camping in de buurt van Briancon die erg schappelijk is qua prijs. En eten, tja, dat moet je thuis ook.de antrapper schreef: Lijkt me ook een geweldige belevenis, maar voor zo'n verre trip heb ik de middelen niet voor, sorry.
HansD
En motorisch? Tja je hebt een Big, misschien een beetje grove banden erop. In de Alpen is geen zand of blubber, hooguit gravel en stenen. En als je hier een dag kan rijden, dan kan je het daar ook.
Periode: laatste week mei of eerste week juni. Dan zijn de campings inmiddels open en de sneeuw van de hoge passen. In de eerste week van juni kunnen we misschien de AlpeDuZes nog even meepakken. Er zijn altijd wel wat collega's of vrienden die meerijden.
Ik heb deze camping op het oog: Les Eygas (http://www.franse-alpen.nl/) Kunnen we ook nog een dagje raften of zo Ben ik vorig jaar een paar dagen geweest. Ligt midden in de Alpen in de buurt van Briancon, vlakbij de Parpaillon en Assietta Kamstrasse. Onroad rijd je ook zo naar de Galibier of Alpe d´Huez. Briancon is een oude legerplaats, daar liggen tal van oude wegen.
Ik kan vier man + bagage in de auto meenemen, maar ik kan een aanhanger voor maar één motor regelen. Dus ik heb vier plekken, maar dan moet iemand anders een grote aanhanger hebben.
Edit
Nou, das mooi, die camping is dicht in de periode die ik voorstel. Maakt niet uit, zoek wel wat anders.
Ik heb deze camping op het oog: Les Eygas (http://www.franse-alpen.nl/) Kunnen we ook nog een dagje raften of zo Ben ik vorig jaar een paar dagen geweest. Ligt midden in de Alpen in de buurt van Briancon, vlakbij de Parpaillon en Assietta Kamstrasse. Onroad rijd je ook zo naar de Galibier of Alpe d´Huez. Briancon is een oude legerplaats, daar liggen tal van oude wegen.
Ik kan vier man + bagage in de auto meenemen, maar ik kan een aanhanger voor maar één motor regelen. Dus ik heb vier plekken, maar dan moet iemand anders een grote aanhanger hebben.
Edit
Nou, das mooi, die camping is dicht in de periode die ik voorstel. Maakt niet uit, zoek wel wat anders.
ik heb een busje voor 1 big en veel bagage en een aanhanger die aangepast kan zodat er 3 op kunnen.
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
#Twijfelmode on#
Hmmm, begin nu toch ook wel warm te lopen.
Vermits een non-Bigger ook mee kan.
Ik heb een bestelauto waar een hoop bagage in kan en een aanhanger voor twee motoren.
Dus er kan nog iemand bij.
Vermits een non-Bigger ook mee kan.
Ik heb een bestelauto waar een hoop bagage in kan en een aanhanger voor twee motoren.
Dus er kan nog iemand bij.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ik stem voor :frankn schreef:Vermits een non-Bigger ook mee kan.
VIP/EXBiggers en de maat van Futurist ( futurist + maat + Oene hebben voor 2013 de richting aangegeven waar we heen gaan. Zie opening topic )
Aangezien frankn hier sochus het forum opent en savonds sluit vind ik hem een VIPbigger
- de antrapper
Na bovenstaande info is de volgende info nodig voor verdere besluitvorming
Datum
Een camping is vast wel te vinden
Datum
Een camping is vast wel te vinden
- de antrapper
Je hebt gelijk Leo , werd wat meegesleept, ik wacht even af wat de rest er van vindt
HansD
Als ik nou een avond de BBQ verzorg, zou dat helpen?
HansD
Als ik nou een avond de BBQ verzorg, zou dat helpen?
als je maar niet te vaak vooraan rijd zodat het lijkt dat we niet kunnen volgen, dan is het ok
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Heel eerlijk maakt het echt geen r**t uit waar iemand mee aankomt. Iedereen die in dit forum meedoet heeft of had iets met een Big, anders was je hier niet terecht gekomen. Het is alleen handig als je met een motor meegaat die ook over die onverharde paden kan. Dus Frankn en Hans de Antrapper zijn wat mij betreft welkom.
Resumé overflakee:
- Oene: auto
- Leo: aanhanger voor 2 motoren
- Futurist: busje + 1 motor + aanhanger voor 3 motoren
- eRDeeWee
- Frankn: bestelauto, aanhanger voor 2 motoren
- Hans de Antrapper
- Hans Big88
Zou dus zo kunnen: Oene+Leo, Frankn en eRDeeWee, Futurist, Hans en Hans.
Als zich nog meer mensen aanmelden, dan kijken we wel weer hoe dan
- Oene: auto
- Leo: aanhanger voor 2 motoren
- Futurist: busje + 1 motor + aanhanger voor 3 motoren
- eRDeeWee
- Frankn: bestelauto, aanhanger voor 2 motoren
- Hans de Antrapper
- Hans Big88
Zou dus zo kunnen: Oene+Leo, Frankn en eRDeeWee, Futurist, Hans en Hans.
Als zich nog meer mensen aanmelden, dan kijken we wel weer hoe dan
Zo, dat punt hebben we dan ook weer opgelost.
Op naar de data.
Oene schreef eerder;
Periode: laatste week mei of eerste week juni. Dan zijn de campings inmiddels open en de sneeuw van de hoge passen. In de eerste week van juni kunnen we misschien de AlpeDuZes nog even meepakken. Er zijn altijd wel wat collega's of vrienden die meerijden.
Laatste week van mei 2013;
- Leo: liever niet maar kan alst moet misschien geregeld worden
Eerste week van juni 2013;
- Leo: OK
Op naar de data.
Oene schreef eerder;
Laatste week van mei 2013;
- Leo: liever niet maar kan alst moet misschien geregeld worden
Eerste week van juni 2013;
- Leo: OK
Datumperiode:
Pinksteren valt op 19 en 20 mei, maar de scholen hebben daar geen vakantie omheen.
Mijn voorstel:
- zaterdag en zondag heen (de Franse Alpen haal je met een aanhanger niet in één dag, ik heb een redelijk snelle route die bijna helemaal tolvrij is)
- maandag-vrijdag in de Alpen rondrijden. We kunnen eventueel een keer verkassen naar een ander stuk Alpen, bijvoorbeeld richting Val Cenis, daar zijn ook een stel oude legerplaatsen.
- zaterdag en zondag terug.
Optie 1: 25 mei - 2 juni
Optie 2: 1 juni - 9 juni
Mij maakt het niet zo veel uit, maar heb een lichte voorkeur voor optie 2. Het is nog ver weg en de zomervakantie doe ik altijd in de schoolvakanties.
Edit: ik zie dat Leo tegelijkertijd ook zit te typen
Pinksteren valt op 19 en 20 mei, maar de scholen hebben daar geen vakantie omheen.
Mijn voorstel:
- zaterdag en zondag heen (de Franse Alpen haal je met een aanhanger niet in één dag, ik heb een redelijk snelle route die bijna helemaal tolvrij is)
- maandag-vrijdag in de Alpen rondrijden. We kunnen eventueel een keer verkassen naar een ander stuk Alpen, bijvoorbeeld richting Val Cenis, daar zijn ook een stel oude legerplaatsen.
- zaterdag en zondag terug.
Optie 1: 25 mei - 2 juni
Optie 2: 1 juni - 9 juni
Mij maakt het niet zo veel uit, maar heb een lichte voorkeur voor optie 2. Het is nog ver weg en de zomervakantie doe ik altijd in de schoolvakanties.
Edit: ik zie dat Leo tegelijkertijd ook zit te typen
- de antrapper
Zet mij ook maar neer voor optie 2, voorlopig plan is met de autotrein die kant op en op de brommer terug