Het BIG cafe

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
ans

futurist schreef: ma jan 06, 2025 10:55
ans schreef: di dec 31, 2024 17:07
ghulst schreef: di dec 31, 2024 13:37 Hoi Ans,

Je kunt ook een nieuw topic aanmaken met een poll, zodat iedereen op de data kan stemmen. :)
Hoi ghulst, dat weet ik maar dan loopt alles weer door elkaar en zo heb ik het meeste overzicht, ik zou het liever alleen op het noppenforum doen maar niet iedereen leest het meer.
maar bedankt voor het aanbod. :D
Ik denk dat hij het anders bedoelt dan jij begrijpt Ans, ik denk dat een pol HIER op het forum juist voor meer overzicht geeft en minder gepiel met allemaal overzichtjes.....
Nou vorig jaar was er ook een poll maar je kunt niet zien wie er stemt en daar heb ik niet zoveel aan :wink:
zappa.suzuki

Dikke stamper schreef: za jan 11, 2025 09:19 Hallo Dr Big liefhebbers.

Na tweeënhalf jaar geleden een account te hebben aangemaakt zal ik me eindelijk eens voorstellen.
Als motorliefhebber gaat de laatste jaren mijn aandacht vooral uit naar de Suzuki Dr Big.
En dan niet de V-strom maar de echte, die dikke eenpitter.
Ik heb er dan ook twee, een 750s (sr41a) uit '88 en een 800s (sr43a) uit '93.
De 750 is nagenoeg origineel en heeft niet veel zand gezien (ben er daarom ook zuinig op).

De 800 daarin tegen wordt gewoon stevig gebruikt, https://www.youtube.com/playlist?list=P ... s2Va2aFO4E
Hier in het oosten van het land zijn er gelukkig nog genoeg zandwegen te verkennen.
Maar ook voor woon-werk verkeer wordt ie regelmatig gebruikt.

Ik zag dat er dit jaar weer een Big weekend wordt gehouden.
Lijkt me leuk om hier aan deel te nemen maar daar kom ik later op terug.

Hier zijn een paar foto's van mijn "schatjes".

Afbeelding

Afbeelding
Hoi! Welkom hier!
Is wat stiller dan vroeger hier maar we blijven wel gek op die dikke stamper :wink:

Zag je in een TET video om een plas heen rijden, zo deden we dat vroeger, deze is uit de oude doos, ben nr 2 :lol:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Plaats reactie