Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Tussen 18 en 24 uur 320 graden 30 tot 40 knopen wind, 40% kans op wind tot 50 (90 km/u) knopen met 100 meter zicht.
kZit zelf op 205 km midden in het oog van de storm.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
- de antrapper
Daggie wachten en een nieuw plan filen ?
Big Bigger Tiger en weer Big
Zicht loopt op tot 4000 meter, druk nog steeds laag. Turbo props hebben geen luchtfilter vandaar dat ze hier na 2000 uur in de revisie moeten. Hoop dat het er morgen beter uit ziet.
Fijne "korte" zondag.
R
Fijne "korte" zondag.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
- de antrapper
Ze worden wel mooi schoon van binnen
Big Bigger Tiger en weer Big
Een paar plaatjes van het weekje Lap...
Wakker worden met dit uitzicht is heerlijk:
Moto Guzzi onderdelen een beetje oplappen:
En dan snel weer de stalen rossen de sporen geven:
Ik heb verder geen "actiefoto's". Mijn ervaring is nog niet genoeg om met 1 hand te rijden en met de andere hand wat selfies te schieten In zijn algemeenheid heb ik gelukkig totaal geen neiging tot het schieten van selfies. Ja, afschieten, maar das weer wat anders
Wakker worden met dit uitzicht is heerlijk:
Moto Guzzi onderdelen een beetje oplappen:
En dan snel weer de stalen rossen de sporen geven:
Ik heb verder geen "actiefoto's". Mijn ervaring is nog niet genoeg om met 1 hand te rijden en met de andere hand wat selfies te schieten In zijn algemeenheid heb ik gelukkig totaal geen neiging tot het schieten van selfies. Ja, afschieten, maar das weer wat anders
-
Ziet er goed uit! heb er gelijk ook weer zin in! En dat weer in Hassi zint me niet, lijkt me zo ie zo niet leuk daar!
@ René, groeten van Andre Berends, ken je uit Peru, was ook gids daar
@ René, groeten van Andre Berends, ken je uit Peru, was ook gids daar
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Herkenbare foto's braaap...braaaappppp. Beetje halverwege een ravijn hangen...door een beekje rijden die dieper is dan je dacht...bochten die scherper zijn dan je dacht (hee, die rots komt best dichtbij)...je frame ff een ander vormpje geven...mijn beperkte technische kennis opkrikken (niet moeilijk) ...iets wat rechts is krom maken...en andersom....maar vooral LOL...veel lol met een toffe gastheer en maten!
Best zin in...braaap...braaaaaapppppp
Best zin in...braaap...braaaaaapppppp
Assumption is the mother of all fuck ups
- Edwin
- Contacteer:
Gebeurt niet vaak, maar vandaag toch een lekke achterband op weg naar het werk op de snelweg. maar geparkeerd en opgehaald door de vrouw. Na het eten weer opgehaald met een reservewiel erin. Toch makkelijk meerdere velgen.
Morgen mogen we weer
Morgen mogen we weer
Het weer in Hassi:
DAUH 101530Z 19036G48KT 0010 SS VV///30/M03 Q 1001 om half 4 wind met 36 tot 48 knopen (80km/u) 10 meter zicht, verticaal zicht NUL, temp 30 druk 1001 mB (standaard is 1013)
Ik zou om 1500 hebben gevlogen maar vertrouwde het niet, er kwam een rode wolk over (woestijnzand) met nog kalme wind. Kist vastgebonden, cancel this flight en naar kantoor, mn collega ging wel maar zag de "MUUR" op zich afkomen en is terug gekeerd. De carport voor onze busjes is 80 meter verder neer gekomen, gelukkig geen gewonden, de windsock is verdwenen. En vlieg nooit Air Algerie want die stegen nog op met dit weer.
Nu een biertje.
R
DAUH 101530Z 19036G48KT 0010 SS VV///30/M03 Q 1001 om half 4 wind met 36 tot 48 knopen (80km/u) 10 meter zicht, verticaal zicht NUL, temp 30 druk 1001 mB (standaard is 1013)
Ik zou om 1500 hebben gevlogen maar vertrouwde het niet, er kwam een rode wolk over (woestijnzand) met nog kalme wind. Kist vastgebonden, cancel this flight en naar kantoor, mn collega ging wel maar zag de "MUUR" op zich afkomen en is terug gekeerd. De carport voor onze busjes is 80 meter verder neer gekomen, gelukkig geen gewonden, de windsock is verdwenen. En vlieg nooit Air Algerie want die stegen nog op met dit weer.
Nu een biertje.
R
Laatst gewijzigd door dhc6 op di apr 10, 2018 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Verstandig dat bier! bedoel dat je niet ging vliegen...
- Edwin
- Contacteer:
Mijn dagelijkse omzeiling van de file. Wel 1 keer een bon voor gehad van 140 euries
https://youtu.be/DeVyylBPHmc
Hoe kunnen ze je nou een prent geven voor die shortcut? Ik zie geen volvo de dijk oprijden
Het eerste filmpje is een vies blondje met een mondje vol
Het eerste filmpje is een vies blondje met een mondje vol
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
-
Jij boefje!Edwin schreef:Mijn dagelijkse omzeiling van de file. Wel 1 keer een bon voor gehad van 140 euries
-
Vanaf het tankstation lijkt er een enkel spoor in het gras te staan, dagelijks is dus letterlijk dagelijksEdwin schreef:Mijn dagelijkse omzeiling van de file. Wel 1 keer een bon voor gehad van 140 euries
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- Edwin
- Contacteer:
Yep, elke werkdag rij ik zo. Er waren op een gegeven moment ook terrein auto's die zo reden Die hebben mij een keer zien rijden en dachten van...nou dat kan ik ook. Rijkswaterstaat heeft daar toen een einde aan gemaakt door paaltes neer te zetten. Een week later was er al een paal weg, alhoewel ik nooit meer een auto heb zien rijden daar. Af en toe pak ik ook de route recht omhoog, ook leuk! In al die jaren één keer een acceptgiro mogen ontvangen maar heb gewoon geen zin om nog kilometers door de dagelijkse file te rijden. Is stukken veiliger en ook nog eens veel korter naar huis
-
Shiiit, feessie gemistOuwe Reus schreef:Tis zover....
Van harte gefeliciteerd nog Ouwe Reus
Nou, is dit geval wordt het (feest)varken in de watten gelegd, hetgeen mij bakken met tijd kostMANUS-3000 schreef: Shiiit, feessie gemist
Ben bezig met wat jaarlijks en meerjarig onderhoud en wat opleukerij. En kom steeds weer méér werk tegen dan verwacht.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
-
Vandaag in 1 x mn theorie examen B gehaald en mn eerste echte rijles in de auto gehad en 20 juni afrijden.
Wat haast, meissie gaat de 22e onder het mes voor dr pols en dr vader is ernstig ziek dus hoop t papiertje te hebben als zij niet kan rijden...
Wat haast, meissie gaat de 22e onder het mes voor dr pols en dr vader is ernstig ziek dus hoop t papiertje te hebben als zij niet kan rijden...
-
De 1e horde heb je genomen!
Goed bezig, Zappa ingeblikt wie had dat ooit gedacht
De reden dat je het papiertje zo snel nodig hebt is minder leuk
Sterkte voor je meisje, haar ouweheer en voor jou!
En succes de 20e!
Goed bezig, Zappa ingeblikt wie had dat ooit gedacht
De reden dat je het papiertje zo snel nodig hebt is minder leuk
Sterkte voor je meisje, haar ouweheer en voor jou!
En succes de 20e!
Zappa in een auto, gelukkig als het echt niet anders kan.
Ik zal de 20e niet op de weg komen en dan zijn je slagingskansen alweer gestegen...........
inderdaad wel jammer van de reden, sterkte met de familie aangelegenheden.
futurist
Hoe is het met het lekkende blok?
Ik zal de 20e niet op de weg komen en dan zijn je slagingskansen alweer gestegen...........
inderdaad wel jammer van de reden, sterkte met de familie aangelegenheden.
futurist
Hoe is het met het lekkende blok?
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99