mooi spul, maar ik denk dat Leo gereanimeerd moet worden als hij de prijs van het tentje gezien heeft.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Wat ik hier overigens mis is geluidsisolatie.zappa.suzuki schreef:Tja de woorden stormvast, waterdicht, goed ventilerend, duurzaam, sterke stoken, licht en klein pak volume zegt jullie niks merk ik al![]()
frankn schreef:Hoe belangrijk dat is merk je wel als je per ongeluk je tentje naast die van antrapper opzet.![]()
![]()
![]()
frankn schreef:@zappa,
mooi spul, maar ik denk dat Leo gereanimeerd moet worden als hij de prijs van het tentje gezien heeft.![]()
![]()
![]()
frankn schreef:Wat ik hier overigens mis is geluidsisolatie.zappa.suzuki schreef:Tja de woorden stormvast, waterdicht, goed ventilerend, duurzaam, sterke stoken, licht en klein pak volume zegt jullie niks merk ik al![]()
Hoe belangrijk dat is merk je wel als je per ongeluk je tentje naast die van antrapper opzet.![]()
![]()
![]()
Je kan hem proberen bij een betere buitensport zaak, vind hem zn geld zeker waard, geen pijn in je rug ook niet na 2 wekende antrapper schreef:frankn schreef:Hoe belangrijk dat is merk je wel als je per ongeluk je tentje naast die van antrapper opzet.![]()
![]()
![]()
Een camping verderop is het enige wat je gaat helpen
Maar ik ga met Zap mee, een goed matrasje kan je leven redden, ik hik alleen nog tegen die aanschafprijs aan
Je kan hem proberen bij een betere buitensport zaak, vind hem zn geld zeker waard, geen pijn in je rug ook niet na 2 wekenzappa.suzuki schreef:frankn schreef:@zappa,
mooi spul, maar ik denk dat Leo gereanimeerd moet worden als hij de prijs van het tentje gezien heeft.![]()
![]()
frankn schreef:Wat ik hier overigens mis is geluidsisolatie.zappa.suzuki schreef:Tja de woorden stormvast, waterdicht, goed ventilerend, duurzaam, sterke stoken, licht en klein pak volume zegt jullie niks merk ik al![]()
Hoe belangrijk dat is merk je wel als je per ongeluk je tentje naast die van antrapper opzet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de antrapper schreef:frankn schreef:Hoe belangrijk dat is merk je wel als je per ongeluk je tentje naast die van antrapper opzet.![]()
![]()
![]()
Een camping verderop is het enige wat je gaat helpen
Maar ik ga met Zap mee, een goed matrasje kan je leven redden, ik hik alleen nog tegen die aanschafprijs aan
Tsja, yamaha he. Meissie goeie smaak. (Qua motoren)zappa.suzuki schreef:Vind hem ook leuk, is trouwens een SRX-6, meissie vond hem ook leuk
Jij hebt nooit op een KTM LC4 gereden hoor ik al... meissie wel... vind m leukRammelbak schreef:5, 6, ach, het is een grote stamperGezien de interesse van je dame zal ik maar niet over de good vibrations beginnen die zo'n motortje met zich meebrengen
Het is hier nat,erg nat.dhc6 schreef:Jullie genieten toch maar in NL.
Gelukkig wel in mn kamer, niet in de Twin Otter, dat zand kruipt overal in en door dus airco hoog. t'Is dat deze baan mn hobby ed betaald anders ging ik toch wat anders doen. Men zegt dat het komende week nog warmer wordt dus mag de kots zakken weer aanvullen, door de hitte is het zo turbulent dat halfgas in kruisvlucht al teveel is.Edwin schreef:Je hebt toch wel iets van een airco?
Graag gedaan !!MANUS-3000 schreef:
Completer dan ik dacht inclusief verlichting waarvoor dank.
Manus.
Hier mogen we weer een trui aan... Sterkte daar [ ook ivm de Ramadan ] !dhc6 schreef:Jullie genieten toch maar in NL.
Weer hier:
DAUH 120830Z 19014KT 3000 HZ NSC 40/04 Q1011
TAF DAUH 120500Z 1206/1306 16015KT CAVOK
PROB40
TEMPO 1206/1212 18015G25KT 3000 DRSA FEW040
PROB30
TEMPO 1208/1210 19020G30KT 0800 BLSA FEW040
BECMG 1214/1218 VRB02KT FEW046 SCT180
BECMG 1222/1302 04015KT NSC
40 graden om 0930 lokale tijd, tussen 0600 en 1200 3000m zicht stuifzand met af en toe 0800 m zicht, 30 knopen wind.
Fijne zondag.
R