Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
Ouwe Reus schreef:Dan heb je vast een hele grote (brieven)bus
Het is wel belangrijk dat als je "bijdehandjes" in neemt dat je er 1 per dag doet, en niet het hele doosje ineens
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
En Leo...die diepte-investering van jou, top spul toch?
Berichtdoor Leo » Za Sep 05, 2009 17:51
Vandaag op aanraden van Edwin een diepteinvestering gedaan bij de Action
Steek/ringset: 12,95
schroevendraaiers: 5,75
LED draadloze looplamp: 8,95
Nu de rest van het bord nog vullen en de Buuf onder handen nemen.
De Neus
Berichtdoor Leo » Za Sep 05, 2009 17:51
Vandaag op aanraden van Edwin een diepteinvestering gedaan bij de Action
Steek/ringset: 12,95
schroevendraaiers: 5,75
LED draadloze looplamp: 8,95
Nu de rest van het bord nog vullen en de Buuf onder handen nemen.
De Neus
Assumption is the mother of all fuck ups
A big earthquake with the strength of 8.1 on the Richter scale hits the Middle East .
Two million Muslims die and over a million are injured.
Iraq , Iran and Syria are totally ruined and the governments don't know where to start with providing help to rebuild.
The rest of the world is in shock.
The USA is sending troops to help keep the peace.
Saudi Arabia is sending oil.
Latin American countries are sending clothing.
New Zealand and Australia are sending sheep, cattle and food crops.
The Asian countries are sending labour to assist in rebuilding the infrastructure.
Canada is sending medical teams and supplies.
GREAT BRITAIN, not to be outdone, is sending two million replacement Muslims.
God Bless GREAT BRITAIN , damn those Brits are smart!!
Two million Muslims die and over a million are injured.
Iraq , Iran and Syria are totally ruined and the governments don't know where to start with providing help to rebuild.
The rest of the world is in shock.
The USA is sending troops to help keep the peace.
Saudi Arabia is sending oil.
Latin American countries are sending clothing.
New Zealand and Australia are sending sheep, cattle and food crops.
The Asian countries are sending labour to assist in rebuilding the infrastructure.
Canada is sending medical teams and supplies.
GREAT BRITAIN, not to be outdone, is sending two million replacement Muslims.
God Bless GREAT BRITAIN , damn those Brits are smart!!
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
- de antrapper
Jedemiena. Hangt dat spul al sinds 2009 aant bord ?Edwin schreef:En Leo...die diepte-investering van jou, top spul toch?
alles doet ut nog alleen Ik mis een nr 2 kruiskop.
Hedde gij die da gij er nu naar vraagt ?
Btw toen jullie allemaal aan het rijden waren met jullie BIGs ( kom maar op met de fotoos en verhalen om het erin te douwen ) was ik aant poetsen met het spul uit een tube van tell sell,
Its amazing Bill
voor Na
Op deze collector maar 2 uurtjesEdwin schreef: ben je vast een tijdje mee bezig geweest.
Er zal voor RVS geheid nog veel meer spul te krijgen zijn wat het laat blinken als een bavianereet en de maneschijn maar voor zijn prijs zou ik het niet laten. 4 nog watEdwin schreef:Maar is dit spul ook aanbevelingswaardig?
-
Dju,als een drol in de maneschijn.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- de antrapper
idd , had geen tijd om te poetsen
De ijsseldijk langs van Zutphen naar Kampen, water genoeg.
De ijsseldijk langs van Zutphen naar Kampen, water genoeg.
- Bijlagen
-
- 20160228_145221 [678804].jpg (120.65 KiB) 2055 keer bekeken
-
- 20160228_144427 [678803].jpg (103.84 KiB) 2055 keer bekeken
De zijspan is er. 950 km in regen, sneeuw en hagel, pffffff.
Zal morgen wat fotootjes maken, heb er ff op gereden, zo'n frietpan 2 takt gaat echt hard!! En moet nog inlopen, blij dat er een wat rustigere 4 takt in gaat. Heeft iemand ooit zijspan gereden en zoja is het raadzaam een cursus te doen??
R
Zal morgen wat fotootjes maken, heb er ff op gereden, zo'n frietpan 2 takt gaat echt hard!! En moet nog inlopen, blij dat er een wat rustigere 4 takt in gaat. Heeft iemand ooit zijspan gereden en zoja is het raadzaam een cursus te doen??
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Jarenlang zijspan gereden eerst zes jaar op een liberator en daarna 15 jaar met een K100,als het span er goed aanhangt is het best te doen,maar als je snel alle kneepjes wilt doorkrijgen doe je gewoon een cursus.
Alleen ik waarschuw je ,of je vind het geweldig of je vind er niets aan een tussenweg is er niet.
Ik vond het zelf altijd leuker om te doen dan solo.
Alleen ik waarschuw je ,of je vind het geweldig of je vind er niets aan een tussenweg is er niet.
Ik vond het zelf altijd leuker om te doen dan solo.
Omdat ik niet een nieuw topic wil opstarten, even hier een berichtje voor de creatieve knutselaars.
Ik heb wat RVS gaas over, gevlochten, fijne vierkante mazen van plusminus 1x1mm. Zie foto's. Het is dat ik geen Big meer heb, anders had ik dit meteen in mijn SR42 geplakt i.p.v. dat goedkope roestende gaas in de snavel.
Als anderen hier ook handige toepassingen in zien, dan kan ik stukken opsturen. Ter grote van A3-papier voor de kosten van een enveloppe en postzegel. Bij grotere stukken moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. B.v. een posterkoker kopen ofzo. PB maar voor vragen.
Ik heb wat RVS gaas over, gevlochten, fijne vierkante mazen van plusminus 1x1mm. Zie foto's. Het is dat ik geen Big meer heb, anders had ik dit meteen in mijn SR42 geplakt i.p.v. dat goedkope roestende gaas in de snavel.
Als anderen hier ook handige toepassingen in zien, dan kan ik stukken opsturen. Ter grote van A3-papier voor de kosten van een enveloppe en postzegel. Bij grotere stukken moeten we even kijken wat de mogelijkheden zijn. B.v. een posterkoker kopen ofzo. PB maar voor vragen.
Ik wil het graag hebben, kijk maar hoe je het verpakt, ik verneem de kosten wel. Is ook ideaal voor tupperware reparatie, je drukt het na opwarmen en warm houden met een soldeerbout over het te repareren deel in de binnenkant van het te repareren deel. Daarna is aan de buitenkant repareren een peuleschil zonder risico met later terug scheuren.Rammelbak schreef:Omdat ik niet een nieuw topic wil opstarten, even hier een berichtje voor de creatieve knutselaars.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hoi Cor,
Doe even een mailtje naar *zie PB*. (Jaja, een beetje cryptisch maar zo hoop ik dat de spam-bots het niet als mailadres herkennen.) Dan kunnen we even bepalen wat voor stukken jij graag wilt. Zoals gezegd, het gaas zelf hoef ik niets voor te hebben, dat heb ik ook maar gekregen.
Groetjes, Peter.
Doe even een mailtje naar *zie PB*. (Jaja, een beetje cryptisch maar zo hoop ik dat de spam-bots het niet als mailadres herkennen.) Dan kunnen we even bepalen wat voor stukken jij graag wilt. Zoals gezegd, het gaas zelf hoef ik niets voor te hebben, dat heb ik ook maar gekregen.
Groetjes, Peter.
Laatst gewijzigd door Rammelbak op wo mar 21, 2018 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is overigens veel meer dan 1 A3-tje te vergeven, dus als meer mensen dit spul handig vinden, dan kan je gewoon contact op nemen.
EDIT: ik heb het elke keer over A3-formaat, maar ik vergis mij schromelijk! Ik bedoel A4-formaat wat nog als brievenbuspost te versturen is!!
EDIT: ik heb het elke keer over A3-formaat, maar ik vergis mij schromelijk! Ik bedoel A4-formaat wat nog als brievenbuspost te versturen is!!
Na het gedoe met de startmotor, carbs en nu weer de decomp, ga'k de raad van Leo en Edwin opvolgen .
Ga m'n BIG weer aan de praat zien te krijgen en dan doe ik er nix meer aan.
Duzz geen projecten meer, alleen regulier onderhoud en gewoon kilometers vreten
Ga wel verder met de voorjaarsschoonmaak.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
- Edwin
- Contacteer:
Op en neer naar de voetbalclub. Even Messi mogen nadoen, enkele biertjes genoten om de overwinning weg te spoelen, en weer naar huis. Vond het met cross-helmpie verdamt koud eigenlijk
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Ff naar amelisweerd, auto met dakdragers daar achtergelaten en meisje achterop mee terug, daarna daar heen gevaren en op geladen..
Misschien morgen ff t bos in maar is wel wat te mooi weer...
Misschien morgen ff t bos in maar is wel wat te mooi weer...
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997