Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Die Kiala-boys hadden gewoon herfstvakantie jôh. Maar fijn dat die onderdelen zijn aangekomen.
Belachelijk lage "schade" vergoeding trouwens die €3. Da's een fractie van de verzendkosten, dus zelfs met zooi kwijtraken zouden ze winst maken. Volgende keer een paar bakstenen meesturen zou ik zeggen.
Belachelijk lage "schade" vergoeding trouwens die €3. Da's een fractie van de verzendkosten, dus zelfs met zooi kwijtraken zouden ze winst maken. Volgende keer een paar bakstenen meesturen zou ik zeggen.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
-
Gebeurd me niet elke keer als ik in mn tuin rijd dat ik een reddende engel wordt genoemd..
Reed op een verlate singel track op een heuvel zie ik een vent op een boomstam die over t pad ligt zitten met zn fietsrolstoel naast hem, ik stop en vraag of alles goed is en of hij hulp nodig heeft, hij vraagt of ik zn fietsrolstoel of de boomstam wil tillen, geen probleem en als ik klaar ban vraag ik toch maar ff waar hij heen wil, het pad er na is daar wild en soms heel smal met een flinke drop er naast.
Hij wil naar Maarsen zegt ie, ik vertel hem dat hij nu richting Driebergen gaat en Maarsen achter hem licht, nee zeg ie, google maps stuurt me die kant op.. tja die heeft geen wegen behalve de snelweg die beneden loopt dus maps denkt dat ie op de snelweg zit, maar ff op mijn GPS laten zien waar ie was en hoe hij t best het bos uit kon komen, fietsrolstoel maar weer over de boom getild, hem er in getild. werd bedankt en een reddende engel genoemd, en daar ging ie weer.
Ff gestaan en toen maar ff achter hem aan en ff gekeken of de route begaanbaar was voor hem, terug en hem verteld dat het goed ging en toen weer verder gereden.
Blij dat ik hem tegen was gekomen, was anders erg zwaar geworden voor hem om verder te gaan en daarna terug
hier zat ie
en daar gaat ie
Reed op een verlate singel track op een heuvel zie ik een vent op een boomstam die over t pad ligt zitten met zn fietsrolstoel naast hem, ik stop en vraag of alles goed is en of hij hulp nodig heeft, hij vraagt of ik zn fietsrolstoel of de boomstam wil tillen, geen probleem en als ik klaar ban vraag ik toch maar ff waar hij heen wil, het pad er na is daar wild en soms heel smal met een flinke drop er naast.
Hij wil naar Maarsen zegt ie, ik vertel hem dat hij nu richting Driebergen gaat en Maarsen achter hem licht, nee zeg ie, google maps stuurt me die kant op.. tja die heeft geen wegen behalve de snelweg die beneden loopt dus maps denkt dat ie op de snelweg zit, maar ff op mijn GPS laten zien waar ie was en hoe hij t best het bos uit kon komen, fietsrolstoel maar weer over de boom getild, hem er in getild. werd bedankt en een reddende engel genoemd, en daar ging ie weer.
Ff gestaan en toen maar ff achter hem aan en ff gekeken of de route begaanbaar was voor hem, terug en hem verteld dat het goed ging en toen weer verder gereden.
Blij dat ik hem tegen was gekomen, was anders erg zwaar geworden voor hem om verder te gaan en daarna terug
hier zat ie
en daar gaat ie
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Mochten er zondag nog mensen zijn die zich vervelen en zich in het Oosten des Lands bevinden:
Ik doe mee met De Regiotrial. Een drukke trialwedstrijd op het trialterrein in Enschede. Meestal zo'n 30 tot 40 deelnemers in alle klasses.
Toegang is gratis, consumpties zijn goedkoop
Ik doe mee met De Regiotrial. Een drukke trialwedstrijd op het trialterrein in Enschede. Meestal zo'n 30 tot 40 deelnemers in alle klasses.
Toegang is gratis, consumpties zijn goedkoop
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Hadden wij niet een trailclinic ergens in 2015 ?Thoran schreef: Ik doe mee met De Regiotrial.
Volgens mij heeft Bjorn vrijdag of zaterdag nog wel plekLeo schreef:Hadden wij niet een trailclinic ergens in 2015 ?Thoran schreef: Ik doe mee met De Regiotrial.
Ducati 748 & DR BIG
Nadat de mist was opgetrokken, er even op uit geweest met StoeiSoes. Geen spijt vanLeo schreef: Nog meer mensen er op uit geweest ?
Goede gewoonte geworden om af en toe een rondje te lopen om de brommer. Vandaag bleek er een bout van de crashbars in de polder achtergebleven te zijn. Thuis weer een nieuwe erin geplakt met Locktite.
P.s. is dat nou een ploatie van een vieze Beemer
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- Edwin
- Contacteer:
Naar de Jumbo op en neer, nadat ik het voorspatbord weer gemonteerd heb gekregen. Boodschappie op de band leggen en dan erachter komen dat je je bankpas niet bij je hebt, en verder geen knoop bij je hebt. Weer terug naar huis ten toen met kleine dochter achterop met de scooter zelfde ritje gemaakt.
Assumption is the mother of all fuck ups
Er is een klein % GSrijders die er echt mee doen waar i volgens de reclamecampagne van meneer BMW voor gemaakt is.Ouwe Reus schreef:
P.s. is dat nou een ploatie van een vieze Beemer
En daar hoor ik niet bij dus morgen door de wasstraat.
@dwin:
- de antrapper
99% van de GS` en rijdt alleen op de weg, en van die groep droomt 99% van een wereldreis op z`n motor.
Big Bigger Tiger en weer Big
Vooral heel veel hetzelfde rondje gereden vanmiddagLeo schreef: Nog meer mensen er op uit geweest ?
En niet eens laatste geworden in mijn klasse!
Ducati 748 & DR BIG
Iemand een adres waar tegen normale prijzen, gasnaalden worden verkocht
Gaat om standaard gasnaalden (Suz' 13383-44B00, Mikuni 5E53/ 5E53-3).
Heb een klauw (6-8 stuks) van die dingen nodig, maar vind CMS met 11 euro per stuk ex BTW 2 much voor dit low budget projectje.
Origineel Mikuni is top, maar imitatie is voor mij net zo goed
Gaat om standaard gasnaalden (Suz' 13383-44B00, Mikuni 5E53/ 5E53-3).
Heb een klauw (6-8 stuks) van die dingen nodig, maar vind CMS met 11 euro per stuk ex BTW 2 much voor dit low budget projectje.
Origineel Mikuni is top, maar imitatie is voor mij net zo goed
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- Edwin
- Contacteer:
Bijzondere reis met prachtige foto's als je niets te doen hebt van het weekend
http://advrider.com/index.php?threads/f ... e.1100755/
http://advrider.com/index.php?threads/f ... e.1100755/
Assumption is the mother of all fuck ups
Je zou ook met moeders kunnen overleggen of je over een half jaar naar de Ardennen Luxemburg gaat met de brommer ipv naar foto`s kijken van anderen die er wel op uit zijn getrokken en niet hebben zitten dromen.Edwin schreef: als je niets te doen hebt van het weekend