Vandaag ben je in gedachte bij ons hoor, we zullen wel plaatjes schieten onderweg, en vanavond ff postenLeo schreef: Laatste hobby rit is alweer van okt. meen ik

Misschien dat t dan sneller opschiet met jou project

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Vandaag ben je in gedachte bij ons hoor, we zullen wel plaatjes schieten onderweg, en vanavond ff postenLeo schreef: Laatste hobby rit is alweer van okt. meen ik
Leo schreef: Laatste hobby rit is alweer van okt. meen ik
Ik zal ook aan jou denken als ik vandaagjoebar2dakar schreef: Vandaag ben je in gedachte bij ons hoor, we zullen wel plaatjes schieten onderweg, en vanavond ff posten
zo een bestaat al hoor, al het plaatwerk, tanks ed in alu. op de eerste van de twee meetings XTZ en Dr in Belgie was die aanwezig. Die man heeft hem zelf gebouwd maar echt veel lichter was ie niet geworden.frankn schreef:Je kan ook wat platen alu nemen en die in het gewenste model kloppen.
Heb je iets unieks.
Kan ik je ook nog wel mee helpen/adviseren indien gewenst...
En dat is toch wel het uiteindelijke doel.futurist schreef: maar echt veel lichter was ie niet geworden
't Blijft hobby...Leo schreef:Lastig die projecten.futurist schreef: maar echt veel lichter was ie niet geworden
Kosten allemaal veel meer dan begroot en als je redelijk normaal in het leven staat is er maar zelden tijd voor om aan te sleutelen.
Daarom zie je zo vaak bijna afgemaakte projecten te koop komen op de fora / MP of projecten die in de jaren lopen.
Projecten die wel afgeraken zijn bijna niet te verkopen vanwege de hoge kosten en de smaak van de maker.
En toch prkkelt het bij velen om een project te beginnen.
Vreemd hè.
Ik heb net mijn kop gestoten aan de werkbank bij het opstaan vandaar het spiegologisch gezever
ik vind deze ook de minst slechte om niet te zeggen niet onaardig, die kleine foto is een Dr uit Australie van een bloke die echt wel fietsies bouwen kan en ook deze is netjes gedaan.Leo schreef:Hier nog even goed in beeld wat ik ( vooralsnog ) niet wil op mijn project om het gat tussen de zijkappen en het blok te vullen.
Vind ik ook en door die foto heb ik het idee los gelaten om een RMZ kappenset te gebruiken en op zoek te gaan naar een oplossing zoals op de kleinste votoo waarbij de zijkappen niet aan sluiten op het kontje en je zo het "plak er iets achterop" kwijt bent.futurist schreef: die kleine foto is een Dr uit Australie van een bloke die echt wel fietsies bouwen kan en ook deze is netjes gedaan.
futurist
Hey Leo, zit mij al een tijdje af te vragen waar & hoe je dat tankje op je BIG wil vastknopen....krijg er bijna hoofdpijn vanLeo schreef:
Iets heeeeeeeeeel iets anders:
Stel dat je extra benzine mee wil t nemen. Denk dan eens aan een benzinetankje van een scooter.
Ik heb onderstaande gescoord met kraantje voor € 10. Gaat 9 liter extra in
Vandaag zijn onder mijn bezielende leidingOuwe Reus schreef:Zie het nog niet helemaal voor mij