Maar da is heul geen BIG...Ouwe Reus schreef:ff klikken
Kostte me wel ff om dat door te hebben...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Maar da is heul geen BIG...Ouwe Reus schreef:ff klikken
Tis wel een beetje smokkelen, maar het is wel stoer om tijdens een meeting te vertellen dat jouw DR750 maar liefst 136 paardjes heeft.Thoran schreef: Maar da is heul geen BIG...
Kostte me wel ff om dat door te hebben...
Een SP2 is de enige (enigszins betaalbare) honda die ik ooit nog wel eens in de veel te grote motorschuur zou willen hebben staan...Edwin schreef:Zo'n VTR is een beest van een 2 cilinder. Een SP1 of 2 staat nog steeds hoog op mijn verlanglijst (en die is lang)
Edwin schreef:Vanmorgen eindelijk de motor af kunnen krijgen, en altijd weer een spannend moment of die het gaat doen. Nou...het was gewoon in 1 keer aanslaan zonder problemen, dus dat was een meevaller. De motor loopt prachtig rond zonder iets te hoeven afstellen. Frank heeft zijn best gedaan Nu nog even rustig inrijden...
Mooi man, dat je weer kan rijden.Edwin schreef:Vanmorgen eindelijk de motor af kunnen krijgen, en altijd weer een spannend moment of die het gaat doen. Nou...het was gewoon in 1 keer aanslaan zonder problemen, dus dat was een meevaller. De motor loopt prachtig rond zonder iets te hoeven afstellen. Frank heeft zijn best gedaan Nu nog even rustig inrijden...
Aanvulling:Edwin schreef:Tja, heb eigenlijk niet zo goed geluisterd. Maar iets van...de eerste keer laat je hem even een paar minuten stationair lopen, en uitzetten. Afkoelen...en daarna rustig ritje, afwisselend in toeren. De eerste tijd even rustig aan, niet "te" hoog in toeren te lang...en dan rustig opbouwen? Zoiets Zal wel goed komen op deze manier
Dan neemt ze hem nooit mee en ze laat hem bijna altijd op t werk maar het komt wel eens voor dat ik 's morgens aan de koffie zit en zo 'n ding naast me wordt doorgeladenLeo schreef:lijkt me niet echt lekker bij het kanoen.zappa.suzuki schreef:Nee hoor, mn meisje heeft ook een blaffer...