Ruim 7 weken niet meer gereden met de Big moest deze week elke ochtend langs het Erasmus MC dus het beest maar weer wakker gemaakt. Loopt nog als een speer! En het mooiste was wel de andere mensen die in de wachtruimte binnensmonds vloekte omdat ze de auto niet kwijt konden
john ktm 33 schreef:Ruim 7 weken niet meer gereden met de Big moest deze week elke ochtend langs het Erasmus MC dus het beest maar weer wakker gemaakt. Loopt nog als een speer! En het mooiste was wel de andere mensen die in de wachtruimte binnensmonds vloekte omdat ze de auto niet kwijt konden
Hey John, hebben ze je opgelapt bij het EMC of is de BIG het beste medicijn?
Hey John, hebben ze je opgelapt bij het EMC of is de BIG het beste medicijn?
Hey Marco, had een allergietest die een week duurde. Het is alleen moeilijk om me in te houden met de Big in de stad met overal 50, flitspalen en een hoop sheriffs Dus vanmiddag nog effies een rondje Europoort gedaan waar hij lekker open getrokken is
Denk dat OR hem als onderdelenfiets erbij wilde veur wenig.......
! EINTHOVUH DE GEXTE ! dus ik denk dat CW hem voor was want die woont daar um die Ecke
Was niX mis mee Cor, behalve dan dat ik best wel wat Spareparts had willen bemachtigen en het ding binnen een uur al verkocht was. Niet zo gek natuurlijk!
Wie wat bewaart heb wat hè....
Top Secret.jpg (153.06 KiB) 1924 keer bekeken
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Rudi en ik hebben €450 gegeven voor zo een die niet zou rijden. Ik had de motor met een uurtje weer aan de gang en vind het nu zonde om te slopen.............
Het is een complete motor die met een beetje liefde en werk nog een mooie prima fiets zou kunnen worden. Nu wordt het een pekel fiets denk ik, wel zonder wielen want Rudi wil voor zijn deel nog een weg set wielen met weg banden en heeft de uitlaat al overgeschroefd waar ie heel blij mee is. Zoek voor deze eigenlijk nog een uitlaat pot in redelijke toestand.....kan ik daar 2 te duur gekochte Ductie dempers op knutselen om hem stiller te krijgen als de illegale Laser demper te vervangen die Rudi er terug op heeft geschroefd, waar ie dus niet zo blij mee was
futurist
PS. valt niet mee om zo een koopje vast te krijgen, €875 voor een Dr Big met 28 km kan je ook wel stront mazzel noemen.....
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Mensen, Dirk, de cameraad van Celsa Marcel heeft het tabelletje nodig voor de juiste sproeier bezetting. Het heeft haast want hij staat op vertrekken naar Frankrijk voor een (ouwe senioren) Rally te gaan rijden samen met Carlo en Celsa. Stuur het rechtstreeks naar Marcel zodat Dirk snel kan gaan proberen het goed aan het rijden te krijgen met de doos spare parts die ik hem geleend heb. Het moet toch lukken dat wij hem helpen zijn prachtig gebouwde (Marlboro) machine te gaan rijden.
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Je hebt nu de ruimte hè Frank. Wij kunnen niet wachten tot de eerste prototypes uit jouw boerderij rollen.
En mocht je verlegen zitten om een HRT blokkie
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Ja ziek zijn is niks, ben ook net uit het ziekenhuis, catheteresatie valt gelukkig mee en zaterdag rijden zal wel door kunnen gaan bij Ad Ketelaars. Sterkte met het pootje en het kriebelen, eng he om te zien hoe snel zo'n been dunner wordt in een paar weken.
Futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
dhc6 schreef:Heren Biggers en Ans
Mn pootje is UIT het gips, over 3 weken mag ik hem weer gebruiken zoals het hoort. Wat een opluchting die kriebel zooi eraf.
He Rene das nog eens goei nieuws, gaat de betere kant op dus............. nog 3 weekjes wachten en dan trap je die TTR gewoon zelf ff aan
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.