Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
de antrapper schreef:eens komt er een tijd dat je er niet meer omheen kan.................![]()
maar tot die tijd rijdt je drink en je Triple
Kan zeker kloppen, was ff bij Motorport langs geweest om een TDM en V-strom te "passen"john ktm 33 schreef:Ouwe reus gespot vanmorgen om 10uur op de Groene Kruisweg thv Shell 'Spiering' Rhoon net na de ANWB
De V-Strom zou een redelijk logische opvolger van de BIG zijn, maar model spreekt mij op zich niet bijzonder aan (eerlijk gezegd vind ik het een lellek ding). Maar misschien zou een testrit een prettige ervaring worden. Ben er wel op gaan zitten, maar dashboard en windscherm "komen op je af" en gewoon een fiets is een heel stuk lager dan ik had verwacht. De TDM vond ik in mijn jonge jaren een prachtige fiets, en is het nog steeds. Maar ding is zo strak geworden dat ie tegelijkertijd wat karakterloos oogt, zeker als je erop zit. En ook deze fiets is een klein ding voor mijn begrippen. Ben nou eenmaal de goeiste...eh... langste hier. Had met twee blauwe ogen iig geen behoefte met een van de fietsen een proefritje te maken, ben snel weer op mijn niet zo strakke, maar o zo lekkere eigenwijze en karaktervolle BIG gestapt en de niet-kortste-weg naar huis gereden. Thuisgekomen de afspraak die ik had met een zeer geïnteresseerde koper afgeblazen! Kan en wil dus geen afscheid meer nemen van dit "kreng"Leo schreef:Wat zijn de eerste testuitslagen ?Ouwe Reus schreef: bij Motorport langs geweest om een TDM en V-strom te "passen"
Ouwe Reus schreef: Thuisgekomen de afspraak die ik had met een zeer geïnteresseerde koper afgeblazen! Kan en wil dus geen afscheid meer nemen van dit "kreng"![]()
Kweet er nog geen maar kan altijd meehelpen zoeken op Inet natuurlijk als Bert het goed vind.Ouwe Reus schreef:[Als iemand nog een fraaie SR43 weet voor Bert uit Nijmegen, een potentieel lid van de DR BIG Club Nederland....please let me know]
Nee ik was met de auto.Ouwe Reus schreef: Kan zeker kloppen, was ff bij Motorport langs geweest om een TDM en V-strom te "passen". Onderweg binnendoor weer terug naar huis.
Had wel mijn (motor)bril op, maar kheb jou niet gezien. Was jij ook op de brommer????
Dreef trouwens wel al uit mijn motorpak, misschien tijd voor een luchtig motorcross outfit?