Offroad Koos van Geene- Regio Auvergne.

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

adje

Mooi verslag Yoeri.

Ik zie wel dat ik er niet echt tussen paste met mijn Honda tussen al die krentemikken :lol: ( al zou ik er natuurlijk wel heel graag bij zijn geweest )

Even 1 heel groot minpunt als het waar is wat jij zegt , honden die op het bed pissen :shock:

Ik ben zowiezo al allergies voor honden en dan nog zo iets mee moeten maken :evil:
Laatst gewijzigd door adje op wo mei 13, 2009 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas

Er liepen daar 5 honden, 2 katten en wat andere beesten.

Als je een allergie heb,is het wel een punt om rekening mee te houden als je naar Koos gaat.
Bosje

adje schreef:Mooi verslag Yoeri.

Ik zie wel dat ik er niet echt tussen paste met mijn Honda tussen al die krentemikken :lol: ( al zou ik er natuurlijk wel heel graag bij zijn geweest )

Even 1 heel groot minpunt als het waar is wat jij zegt , honden die op het bed pissen :shock:

Ik ben zowiezo al alergies voor honden en dan nog zo iets mee moeten maken :evil:
was 1 keertje per ongeluk gebeurd. tis al niet de bedoeling dat honden op de kamers van "klanten" komen. We konden er wel om lachen. Bed is direct verschoont dus niets aan de hand.

Wel direct het verslag op de vorige pagina :(
Allways replace the cheapest parts first :P
adje

Houten Klaas schreef:Er liepen daar 5 honden, 2 katten en wat andere beesten.

Als je een allergie heb,is het wel een punt om rekening mee te houden als je naar Koos gaat.
Het is niet dat ik er uitslag van krijg of er van moet niesen maar ik vindt het gewoon ondieren :evil:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas

Ze zijn niet opdringerig !
sjikkentip

Mooi verslag en het ziet er ginds niet slecht uit.
Misschien iets voor volgend jaar in combinatie met een vacantie in het zuiden...
Morgen 720km bollen naar 'den Beaujolais' en daar 3 daagskes mij uitleven tussen de stenen,takken en paden. :lol:
Ze voorspellen wel regen :cry:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
johnny07
Contacteer:

nu begrijp ik waarom we zo lang op het verslag moesten wachten, mooi compleet verslag en met foto's!.
heb al genoten van het lezen, we gaan donderdag die kant op.
ik heb er zin an.

Johnny
Houten Klaas

En, hoe was het ?
KTM-Schuimpie

Houten Klaas schreef:En, hoe was het ?
Hoe is het met jou brommert? al weer opgebouwd?
In voor mooie off-road ritten (vooral na het race seizoen)
johnny07
Contacteer:

bij deze een klein verslag van onze ervaringen bij Koos en Nicole.
ik ben niet zo'n schrijver maar probeer toch maar wat.

we zijn op donderdag on 16:00 uur aangekomen bij Koos en Nicole na 11 uur rijden vanaf Zwolle.
er wachte ons gelijk een warme ontvangst, na een biertje gedronken te hebben hebben we de motoren uit de bussen gehaald en in de mooie ruime werkplaats van Koos gezet.
hierna wat gegeten en 's avonds tot een uur of 10 bij het kampvuur gezeten, hierna moetsten we naar binnen omdat het hevig begon te onweren.
de volgende dag na een goed ontbijt om 10 uur vertrokken in een nevelige wereld, 's middags klaarde het gelukkig aardig op.
de eerste dag was inderdaad niet echt spectulair, maar toch lekker gereden.
en zoals elke dag bij terugkomst een lekker koud biertje.
de tweede dag was een stuk mooier om te rijden, meer bos, meer bergen.
en wat mooie klimmen, het was echter verschrikkelijk warm (30 graden).
erg leuk was dat wij onderweg bij het oversteken van een beekje een picknickende franse familie troffen, deze boden ons spontaan aan een wijntje mee te drinken, dit konden we met dit warme weer niet afslaan.
hierna zijn we verder gereden en nog lekker geklommen.
Koos had ons belooft dat de derde dag het mooiste zou zijn, en niets was minder waar.
weer met 30 graden de hele dag doorgeploeterd en echt genoten.
wij gaan vast wel weer een keer naar Koos en Nicole terug, dit zijn verschrikkelijk gezellige en warme mensen en het eten was super.
weinig pech gehad onderweg, alleen op de laatste dag 30 km voor de finish een geknapte koppelingskabel, maar deze persoon is over de weg alleen teruggereden, dus heeft de rest alles af kunnen maken.

ik moet wel zeggen dat Koos toch een beetje bang is geworden voor water, bij een oversteek besloot Koos toch maar een stukje om te rijden om het bruggetje te pakken.

Klaas, ik heb de steen gezien waar je op bent gereden en hoorde van Koos dat deze door de klap verplaatst is, dit is echt hard gegaan.

Groeten,

Johnny
Plaats reactie