'crossers'op de veluwe
Moderator: ghulst
zelfs ik rij ze kwijt! deze prutsers horen in een grappige bassie en adriaan aflevering thuis.
-
- Contacteer:
klomp jij zit niet ver van de oirschotse hei af, daar hebben ze ook van die mensen in apenpakjes rondrijden, en hun niveau ligt iets hoger, misschien meer uitdaging voor je
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
ik weet het wezel... op dat ding blijven zitten is al moeilijk genoeg.CrazyWezel schreef:klomp jij zit niet ver van de oirschotse hei af, daar hebben ze ook van die mensen in apenpakjes rondrijden, en hun niveau ligt iets hoger, misschien meer uitdaging voor je
Dus ik zie maar preventief maar af van deze uitdaging
Gisteren ook weer een BOA achter ons aan gehad (op zo'n boerenquad).
We hebben er dan maar een soort van wedstrijdje van gemaakt, tot net op je achterwiel laten komen en dan weer vol het gas erop (kentekenplaat was toch weer standaard-onleesbaar). Je moet ze wel in de waan laten dat ze nog kunnen rijden ook.
Mooie sport, bosmongolen kwallen
Als hij daar trouwens mag rijden mogen wij dat toch ook ................ (één voordeel, wij passen beter tussen de bomen door).
We hebben er dan maar een soort van wedstrijdje van gemaakt, tot net op je achterwiel laten komen en dan weer vol het gas erop (kentekenplaat was toch weer standaard-onleesbaar). Je moet ze wel in de waan laten dat ze nog kunnen rijden ook.
Mooie sport, bosmongolen kwallen
Als hij daar trouwens mag rijden mogen wij dat toch ook ................ (één voordeel, wij passen beter tussen de bomen door).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
elk jaar voor en na de zomer dezelfde histories.... geef ze nog een natte maand en niemand zie je nog in het bos...
Langs de ene kant is dit echt wel een bos, in belgie geld hier een bosdekreet en ben je zwaar strafbaar, er zijn wegen rond het bos genoeg en kleinere bosjes rondom waar je inmag.
wat die bosneut ook niet snapt is dat er geen enduro domeinen zijn... en ik me niet thuisvoel op een crossparcour...
greetz
Langs de ene kant is dit echt wel een bos, in belgie geld hier een bosdekreet en ben je zwaar strafbaar, er zijn wegen rond het bos genoeg en kleinere bosjes rondom waar je inmag.
wat die bosneut ook niet snapt is dat er geen enduro domeinen zijn... en ik me niet thuisvoel op een crossparcour...
greetz
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
't Is idd. werkelijk onbegrijpelijk dat dat filmpje kan dienen om te laten zien wat de problemen zijn, en wat er aan gedaan wordt. Werkelijk hilarisch!
-
- Contacteer:
Iemand die offroadrijders een hak wil zetten, kan zo'n filmpje geheel regiseren. Je moet er niet versteld van staan als het in zijn geheel gemonteerd is. Over het hijgen is ook goed nagedacht. Maar het is en blijft een slimme zet om zodoende een hoop verontwaardiging op te wekken . Dus voor een keer "hulde aan milieurakkers". 1-0! 1-1 ondertussen!!. De offroadrijders scoren meteen een tegentreffer! Gisteren stond een boswachter van natuurmonumenten, triomfantelijk tegen me te vertellen dat er in de buurt een aantal paden afgesloten zouden gaan worden. Ik heb hem eens fijntjes te kennen gegeven dat ik deze toekomstige afsluitingen om zeep heb geholpen, door een interessant bezwaarschrift aan Burgemeester en Wethouders.
Onder het mompelen van "dat kan nooit", blies hij stilletjes de aftocht.
Onder het mompelen van "dat kan nooit", blies hij stilletjes de aftocht.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Goed zo Ad!
En dankjewel ook, daar hebben we wat aan.
En dankjewel ook, daar hebben we wat aan.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
33 agenten en een aantal BOA's
Zelfs een heli.
En het resultaat:
twee waarschuwingen tegen de crossers.
Overigens vind ik het prima als ze de crossers aanpakken die hebben niks te zoeken in het bos, maar de enduro rijders die mogen ze van mij best met rust laten.
Zelfs een heli.
En het resultaat:
twee waarschuwingen tegen de crossers.
Overigens vind ik het prima als ze de crossers aanpakken die hebben niks te zoeken in het bos, maar de enduro rijders die mogen ze van mij best met rust laten.
CRF450X '08
Het Groene Netwerk:
http://www.sgnv.nl/startindex.asp
http://www.sgnv.nl/pagezoom.asp?pageID=38
Kijk, zo werkt dat: copy / paste en je hebt weer kopij om je website mee te vullen.
Het verhaal van het paard en zijn omheining kennen we; is mooi uit de context gerukt en er worden halve waarheden gepubliceerd.
Wat is er dan waar van de rest van de berichtgeving?
Ruiter gewond? Nadat hij van zijn paard is gevallen of gesprogen?
Elspeet - Een 56-jarige inwoonster van Elspeet is maandagochtend in haar woonplaats zwaargewond geraakt, nadat een tweespan op hol was geslagen.
Het slachtoffer zat met een ander op de bok van een karretje met vier inzittenden. Op de kruising van de Hooiweg en de Schotkampweg kreeg het voertuigje een lekke band. Bij het verwisselen van de band, sloegen de twee paarden op hol en raakten de vrouw, die van de bok was gestapt.
Ze is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.
Levensgevaarlijk, verbieden die paarden!
http://www.sgnv.nl/startindex.asp
http://www.sgnv.nl/pagezoom.asp?pageID=38
Kijk, zo werkt dat: copy / paste en je hebt weer kopij om je website mee te vullen.
Het verhaal van het paard en zijn omheining kennen we; is mooi uit de context gerukt en er worden halve waarheden gepubliceerd.
Wat is er dan waar van de rest van de berichtgeving?
Ruiter gewond? Nadat hij van zijn paard is gevallen of gesprogen?
Elspeet - Een 56-jarige inwoonster van Elspeet is maandagochtend in haar woonplaats zwaargewond geraakt, nadat een tweespan op hol was geslagen.
Het slachtoffer zat met een ander op de bok van een karretje met vier inzittenden. Op de kruising van de Hooiweg en de Schotkampweg kreeg het voertuigje een lekke band. Bij het verwisselen van de band, sloegen de twee paarden op hol en raakten de vrouw, die van de bok was gestapt.
Ze is met onbekende verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.
Levensgevaarlijk, verbieden die paarden!
Leuke Header alleen een "bietje" verkeerd gekozen (stemmingmakerij).huskie schreef:http://www.destentor.nl/regio/veluwenoo ... in-bos.ece
Crossers reden niet in het bos ,volgens bericht.
De rest deed iets "verkeerd" in het bos.
(ik kan (edit ben) hier pissig van worden)
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Klopt, dit doen journalisten wel vaker. Zelfs als ze je een conceptartikel toesturen ter redactie, omdat het om 'jou' gaat, dan nog vinden ze dat ze zelf het recht hebben om samen met de eindredacteur zonder jou er bij te betrekken de titel te veranderen.gassen schreef:Leuke Header alleen een "bietje" verkeerd gekozen (stemmingmakerij).huskie schreef:http://www.destentor.nl/regio/veluwenoo ... in-bos.ece
Crossers reden niet in het bos ,volgens bericht.
De rest deed iets "verkeerd" in het bos.
(ik kan (edit ben) hier pissig van worden)
De schuld ligt hier dan ook vermoedelijk bij de eindredacteur.
Ik zeg maar wat raars hoor, maar als ik een journalist toestemming geef om te schrijven over de gecertificeerde openbare kindercreche die ik open, dan vind ik het vervelend als na mijn goedkeuring er ineens boven staat: "Pedofielen worden steeds actiever".
Dit zou laster zijn en ik zou ze hier perfect voor kunnen vervolgen.
Helaas gaan 'onze' artikeltjes over een groep individuen en is hier niemand te pakken op laster.
We kunnen wel vragen om rectificatie, maar zolang we geen belanghebbende zijn zal het blijven bij een verzoek en niet om een 'eis'.
-
- Contacteer:
De stentor is per defenitie een opruiende krant en erg goed om zaken af te zeiken.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
het is altijd hetzelfde liedje, ze willen ons er niet meer hebben, maar geven ons (want die is er niet) geen alternatief.
er is een groot verschil tussen mensen die willen crossen (banen met "bulten") en mensen die gewoon onverhard willen crossen.
ons word ook weleens verteld dat we dan maar op de crosbaan moeten rijden. ten eerste is er hier geen crosbaan in de buurt (westfriesland) en ten tweede willen we dat ook niet omdat dat niet onze sport is.
maar dat word helaas niet begrepen...
er is een groot verschil tussen mensen die willen crossen (banen met "bulten") en mensen die gewoon onverhard willen crossen.
ons word ook weleens verteld dat we dan maar op de crosbaan moeten rijden. ten eerste is er hier geen crosbaan in de buurt (westfriesland) en ten tweede willen we dat ook niet omdat dat niet onze sport is.
maar dat word helaas niet begrepen...
Dat zie je al aan de opmaak. Da's dan wel weer handig. Niet lezen zoiets, krijg je alleen maar kwaaie zin van. Niet alleen van de berichtjes over motorrijder, eigenlijk van alles wat erin staat. Hart van Nederland mag bij ons thuis ook niet op de tv...schildertje schreef: De stentor is per defenitie een opruiende krant en erg goed om zaken af te zeiken.
-
- Contacteer:
@ de stentor, dat ze dan vooral koeien blijven vangen
en nr2, zie je n dr800 al op n crossbaan, misschien voor een keer wel humor, maar ik verkies daarboven toch liever onverharde paden en bos.
en nr2, zie je n dr800 al op n crossbaan, misschien voor een keer wel humor, maar ik verkies daarboven toch liever onverharde paden en bos.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
het woord crosser betekent in het "geitenwollenwoordenboek" toch hetzelfde, of je nou op een baan rijdt of in het bos.CrazyWezel schreef: zie je n dr800 al op n crossbaan, misschien voor een keer wel humor, maar ik verkies daarboven toch liever onverharde paden en bos.
Dus duik ik ook liever het bos in. Gezellig irritant aanwezig zijn.
het zou anders wel erg saai worden voor de wandelaars als ze een dag niks te zeuren zouden hebben
goed plan waar? waneer?Sjokske schreef:Nog één keer dan : ik hang liever aan dan dat ik vecht tegen de bierkaai
henk-v schreef:goed plan waar? waneer?Sjokske schreef:Nog één keer dan : ik hang liever aan dan dat ik vecht tegen de bierkaai
Ledenbijeenkomst
Elke eerste donderdag van de maand om 20u30 is er ledenbijeenkomst in café De Valk, Kloosterstraat 90, 2275 Gierle (Lille). Deze gezellige bijeenkomst staat open voor iedereen, zowel leden als (nog) niet leden.Heb je vragen? Wil je helpen bij een ... ‹verder›