Pagina 3 van 4

Geplaatst: ma dec 08, 2008 17:36
door gassen
Honda limburg schreef:
adje schreef:Honda kopen , nooit meer dat gezeik met frame's spuiten of poedercoaten :twisted:
nou adje daar heb je misschien gelijk in
maar ik vind een honda frame wel 10x zo onhandig om aan te sleutelen dan een ktm frame

op mijn 125 was het een keer een hele optie om het blok eronderuit te krijgen.
bij de ktm had ik dat zo gedaan. :P

maar zo heeft iedere motor voor en nadelen :wink:
Misschien heeft de fabrikant er ook wel een bedoeling mee :lol:

Geplaatst: zo dec 14, 2008 17:54
door Rico
hoest met de 380? :D

Geplaatst: zo dec 14, 2008 19:40
door roen
nou, ik heb ermee gereden en moet zeggen dat het erg makkelijk stuurt.
ook het driften gaat erg mooi en controleerbaar, maarja deze brommer is 22 jaar jonger dan de vorige... :oops:

er moeten nog wel wat dingetjes verandert worden, denk aan vering, uitlaat en carb afstelling, maar dan is het technische gedeelte wel in orde.

het uiterlijk komt later wel.

maar ik kan er nu niet aan werken want zit een maand in costa rica. :D

ik ga eens even kijken of ik hier een enduro kan huren.

¡adios amigos!

Geplaatst: wo dec 31, 2008 19:56
door roen
heb een uitlaat en demper besteld.
een fmf gnarly pijp en lange fmf demper.
in de us, dan valt de prijs ook nog mee.

Geplaatst: ma jan 05, 2009 08:09
door Rico
hee daar heb ik ook naar zitten kijken...

waar heb jij hem besteld (linkie)

mijn pijp is vrij nieuw maar mijn demper is nu al zoveel opgekalefatert dat het geen jaar meer meegaat....

Geplaatst: ma jan 05, 2009 13:47
door blubberboerke
Rico schreef:hee daar heb ik ook naar zitten kijken...

waar heb jij hem besteld (linkie)

mijn pijp is vrij nieuw maar mijn demper is nu al zoveel opgekalefatert dat het geen jaar meer meegaat....
ik heb ook de fmf lange demper (uit de ktmpowerparts catalogus)
gekocht bij de dealer 137,50 euro.
Weet niet op deze op de 380 past

Geplaatst: ma jan 05, 2009 15:27
door roen

Geplaatst: ma jan 05, 2009 17:46
door Rico
blubberboerke schreef:
Rico schreef:hee daar heb ik ook naar zitten kijken...

waar heb jij hem besteld (linkie)

mijn pijp is vrij nieuw maar mijn demper is nu al zoveel opgekalefatert dat het geen jaar meer meegaat....
ik heb ook de fmf lange demper (uit de ktmpowerparts catalogus)
gekocht bij de dealer 137,50 euro.
Weet niet op deze op de 380 past

Helaas 380 heeft ietwat dikkere pijpen (diameter) dus 300 systeem past niet. Mooi spul iig dat gnarly die crhomen afwerking is denk ik wel heel duurzaam. ik zou zo'n 300 dollar kwijt zijn met de huidige koersen is dat wel erg aantrekkelijk....

Geplaatst: ma jan 05, 2009 21:42
door roen
huh? uitlaat en demper komt op 350 dollar

Geplaatst: ma jan 05, 2009 22:03
door Rico
Sub Total: €279.30 / $349.12

i stand corrected :lol: ik zat met 300 euri incluis verzenden in me kop zeg maar, hopend dat ze eenmalig 44 dollar daarvoor willen...?

Geplaatst: ma jan 05, 2009 22:24
door roen
op mijn rekening staat €44,- voor verzenden...

Geplaatst: di jan 06, 2009 09:18
door Rico
laat maar eens weten hoe het eruit ziet en hoe het zich gedraagd :)

Geplaatst: di jan 06, 2009 20:13
door roen
nou, het moet eerst maar eens opgestuurd worden.
heb via paypal betaald maar die vertrouwen het niet omdat het "creditcard adres" anders is dan het aflever adres.

heb al zoveel gezeik gehad met paypal.
nu willen ze dat ik allerlei rekeningen e.d. naar ze upload zodat ze kunnen checken of ik daadwerkelijk de opdracht tot betalen heb gegeven.
maar aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij die rekeningen komen.

Geplaatst: di jan 06, 2009 21:22
door singlerider1
Hou er wel rekening mee dat je over goederen met deze waarde je ook nog invoerrechten en btw moet afdragen?
Mijn "goedkope" crosslaarzen van 52 dollar werden duur toen ik bij de 58 dollar verzendkosten ook nog eens € 34 aan kosten aan de douane mocht afdragen......

Geplaatst: wo jan 07, 2009 01:22
door roen
heb nog nooit problemen gehad met invoeren.

Geplaatst: do jan 08, 2009 07:55
door Rico
Dat bedrag om in te voeren is per 1-1 toch flink opgehoogd 400+ euro?

ik heb ook een aantal maal een remboursje van de douane gehad, maar ook vaak erdoor geglipt.... je moet vragen om er een particulier pakket van te maken :)

Geplaatst: do jan 08, 2009 20:41
door singlerider1
Rico schreef:Dat bedrag om in te voeren is per 1-1 toch flink opgehoogd 400+ euro?

ik heb ook een aantal maal een remboursje van de douane gehad, maar ook vaak erdoor geglipt.... je moet vragen om er een particulier pakket van te maken :)
Zoiets heb ik wel gehoord idd ,maar mij viel het vies tegen na vele malen kennelijk geluk gehad te hebben denk ik, was ik nu aan de beurt omdat de verkoper niet had vermeld dat het een "gift" was (wat hij wel had beloofd).

Geplaatst: vr jan 09, 2009 05:39
door yamahahaha
IK VOND DE REACTIE VAN ADJE WEL GOED

KOOP GEWOON EEN HONDA !!

Geplaatst: ma jan 19, 2009 18:38
door roen
wel vreemd dat jij met zulke grote sproeiers rijdt.

ik heb gisteren gereden met 170 om 48 met een nozh naald op de laagste stand.

als ik de gasnaald 1 standje omhoog zet loopt 'ie meteen veel te rijk.

Geplaatst: ma jan 26, 2009 08:51
door Rico
is voor onder 10 graden en loopt er prima op :) setting doorgekregen van dealer.

Heb je nieuwe pijp er al onder en is het iets? Plaatjes?

Geplaatst: ma jan 26, 2009 19:56
door roen
nee, heb de pijp nog niet binnen.
de winkel waar ik het bestelde vertrouwde het niet en had het bedrag weer teruggestort....
nu heb ik t maar op naam van m'n vriendin besteld.

en foto's plaatsen vind ik lastig.

Geplaatst: di feb 03, 2009 19:01
door roen
heb de spullen binnen!

een hele mooie demper en een minder mooie uitlaat...

de nikkel afwerking van de uitlaat laat wel wat te wensen over.
het expansie gedeelte is wel mooi, maar het eerste gedeelte (uitlaatmond en korte bochtjes) zijn niet mooi vernikkeld en de oogjes en ophangpunten waar de veren aanzitten vertonen al kleine roestspoortjes.
fuck...

dus wordt het een jaar rijden en opnieuw verchromen.

maar goed, als er meer koppel op het achterwiel komt ben ik alles waarschijnlijk weer vergeten.

Geplaatst: za feb 07, 2009 19:27
door roen
nog een andere vraag;
op de carburateur staat het volgende: 8KTFC OC2.
is dit 't juiste type keihin voor deze motor?
ik begin er namenlijk aan te twijfelen. ik ben 'm aan t afstellen maar moet nu wel erg arm draaien als ik van t boek uitga....

zeker in vergelijking met rico's 380.

Geplaatst: za feb 07, 2009 21:15
door Rico
mijne...

8KTSA PDG

KIJK FF IN DIE MANUAL....

Geplaatst: za feb 07, 2009 21:21
door Rico
http://www.ktm380.cc/

site met wat manuals.