Ga morgen ff kijken waneer ik vrij kan krijgen en of jij en Gerke dan kunnen..
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ardennen weekeindje begint op 25-26-27 misschien het big xl weekeindje in het weekeinde doen op 12-13 september dan heb ik nog een gaatje.ronny schreef:Gerke zit in Duitsland vanaf 2 tot 6 september en dan is er nog een Ardennen weekeindje dacht ik ergens in september met schifty als ik mij niet vergis.
Waneer was dat weer ....
September 2009 Nr.
Ma Di Wo Do Vr Za Zo
36 1 2 3 4 5 6
37 7 8 9 10 11 12 13
38 14 15 16 17 18 19 20
39 21 22 23 24 25 26 27
40 28 29 30
Wat nog kan is het weekeindje 12-13 september eventueel
25,26,27 september 2009:
BIG Ardennenoffensief
link naar topic
Jazeker druk genoeg zo erg dat ik een agenda moet raadplegenzappa.suzuki schreef:Wat heb je nu weer gesloopt?
En Ronny, jij hebt het best druk met leuke dingen
Yip zaterdagavond Frieten!Frans van Roosmalen schreef:Zaterdagavond Vlaamse Friet![]()
![]()
Blijven we zondag ook pitten of rijden we dan terug?
Check !zappa.suzuki schreef:Minimaal 4/5 dagen van te voren.. ivm de BBQ enzo:
Ze hadden voetbalkaartjes gewonnen voor een thuiswedstrijd van mijn cluppie maar vergeten tegen mij te zeggen dat die wedstrijd op zondag was ( mijn cluppie speelt normalitair zaterdags thuis ) dus ik had geen argwaan + ze hadden het niet op de kalender gezet anders hadden ze het ritje zien staan.zappa.suzuki schreef: En je moet je zelf nu gewoon inplannen ipv van te wachten tot dat je word gepland![]()
Dus nu naar de kalender met een dikke rode stift
Laat je 't ff weten als we zondag kunnen blijven pitten dan loop ik ff naar de agenda van mijn baaszappa.suzuki schreef:
Dus nu naar de kalender met een dikke rode stift
Ze hadden voetbalkaartjes gewonnen voor een thuiswedstrijd van mijn cluppie maar vergeten tegen mij te zeggen dat die wedstrijd op zondag was ( mijn cluppie speelt normalitair zaterdags thuis ) dus ik had geen argwaan + ze hadden het niet op de kalender gezet anders hadden ze het ritje zien staan.
Dus op het moment dat ik de blij kamer in roep dat ik eindelijk van de reservelijst op de deelnemerslijst ben gekomen..............
leermomentje![]()
LEO