Cross/enduromotor lift

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Ik heb bij de laatste off-road rit in Hengelo 2 van die nieuwe powerplus motorliften mee moeten nemen voor een paar vrienden ( scheelde toch zo'n 60 euro verzendkosten )
De nieuwe versie is verbeterd doordat die nu ook langzaam naar beneden zakt als je de motor wil laten zakken en eerst was het met een behoorlijk gangetje naar beneden.
Volgens mij moest je het eerst ook met een losse stang erbij laten zakken en nu zitten er 2 voetpedaaltjes op.
Ik zelf heb een motocrosslift van Harkink www.hmxparts.nl die toch wel wat degelijker is maar waar je dan ook 2x zoveel voor betaald.( 340 euro :oops: )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

ik heb nog het oude model van lift(powerplustools) zoals deze op het kleine fototje het nieuwe model ziet er een stuk lichter uit
leve de elec starters
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Ik heb nog het oude model van Powerplustools. Deze heb ik in juli gekocht. Vlak erna was het nieuwe model er al. Jammer :( Mijn lift ging na de eerste keer al niet meer naar beneden. Hij stond zowat op de hoogste stand :shock: :shock: Je kunt al raden wat voor een heisa het geeft als hij er dan vanaf moet. Toch gelukt :? Bij nadere bestudering kwam ik erachter dat het een stuk makkelijker had gekund. Beetje gebogen en gedaan :roll: Het werkte weer. Na enige tijd ging de lift niet meer omhoog......toen weer niet omlaag en na enige tijd lag er een plas olie onder. (Zorg dat het plunjertje niet geschrankt komt te zitten). Het hele spul opgestuurd naar PPT en supersnel gerepareerd weer terug gekregen :o . Na een kleine modificatie werkt het hele spul nu naar behoren. Ik gebruik een tie-down om hem vast te zetten. Ik heb laatst naar de lift van Ad F. staan kijken, maar ik moet zeggen dat die toch wel een heel stuk degelijker is. Het nieuwe model van PPT is trouwens afgekeken van de Moto X lift. Jij heb toch een Moto X lift Ad?
Je kunt mijn lift wel langzaam laten zakken.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

[quote="Ad Ketelaars"] Jij heb toch een Moto X lift Ad?
quote]
Zoals gezegd Ad heb ik een Harkink motocrosslift en geen moto x :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Die MotoX lift kost trouwens ook aardig wat poen seg! 399 euro voor een lift die ook maar 130 kg mag dragen. Daar kan je 3 PowerPlussers voor verslijten...

Ik denk dat het nieuwe model binnenkort in m'n garage komt te staan... :D

Hopelijk hebben ze dan goed afgekeken van Harkink of MotoX...

@ Adje: waar kan je die liften ophalen?
Montesa Cota 315R
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Het zal wel hetzelfde gegeven zijn als met gereedschap (dat is het eigenlijk ook). Goed gereedschap koop je maar 1 keer in je leven en slecht gereedschap.. ja.
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

MX-Kerstman schreef:Het zal wel hetzelfde gegeven zijn als met gereedschap (dat is het eigenlijk ook). Goed gereedschap koop je maar 1 keer in je leven en slecht gereedschap.. ja.
Vandaar m'n vraag.. Ik investeer liever ineens in een dure lift waar ik quasi levenslang mee kan doen, dan eerst in een goedkope, om dan daarna alsnog een dure te moeten kopen.

Ik ben echter niet van mening dat het per sé duur moet zijn voor het goed is... Dat wil ik nu te weten komen van mede NF'ers die zo'n lift hebben van PowerPlus Tools...

Stijn V.
Montesa Cota 315R
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Estivie schreef: @ Adje: waar kan je die liften ophalen?
www.powerplustools.nl zit ergens in Friesland.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

adje schreef: www.powerplustools.nl zit ergens in Friesland.
mmm... 386km van bij mij thuis... Dan kan ik ze beter naar hier laten sturen denk ik... :roll:
Montesa Cota 315R
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

he, over gereedschapkistjes gepsorken, mijn zus maakt ook kistjes van hout. Ze is er nu eentje voor mij aan het maken voor schroefjes e.d
ja lief he :lol:
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

Ik heb er een van powerplus al meer dan twee jaar en werkt nog steeds perfect.
Nog wel het oude model dus zonder veren om motor aan de voetsteunen vast te zetten maar heb dit zelf gemaakt.
barry!!

dit bokje heb ik gemaakt 8) :D

Afbeelding

http://img27.exs.cx/my.php?loc=img27&im ... mg0045.jpg

en heeft me welgeteld 0,- gekost :D

maarja, hierbij staat dan alleen mijn achterwiel in de lucht, maar staat die niet zo hoog. die liftjes zijn een stuk moeilijker te maken he ;)
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Vandaag de lift van powerplus gekregen, voor die 119,00 euro is het een aardig liftje. Ook netjes afgewerkt.
Plaats reactie