Ik heb nog het oude model van Powerplustools. Deze heb ik in juli gekocht. Vlak erna was het nieuwe model er al. Jammer

Mijn lift ging na de eerste keer al niet meer naar beneden. Hij stond zowat op de hoogste stand

Je kunt al raden wat voor een heisa het geeft als hij er dan vanaf moet. Toch gelukt

Bij nadere bestudering kwam ik erachter dat het een stuk makkelijker had gekund. Beetje gebogen en gedaan

Het werkte weer. Na enige tijd ging de lift niet meer omhoog......toen weer niet omlaag en na enige tijd lag er een plas olie onder. (Zorg dat het plunjertje niet geschrankt komt te zitten). Het hele spul opgestuurd naar PPT en supersnel gerepareerd weer terug gekregen

. Na een kleine modificatie werkt het hele spul nu naar behoren. Ik gebruik een tie-down om hem vast te zetten. Ik heb laatst naar de lift van Ad F. staan kijken, maar ik moet zeggen dat die toch wel een heel stuk degelijker is. Het nieuwe model van PPT is trouwens afgekeken van de Moto X lift. Jij heb toch een Moto X lift Ad?
Je kunt mijn lift wel langzaam laten zakken.