DR BIG Meeting 23 Maart 2008.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Geen probleem Ronny, je staat op de lijst
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik heb er geen probleem mee.
greets Futurist
greets Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Gelieve hier verder te posten over het OER rally weekend:
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=8219
http://alpha.messageboard.nl/182/viewtopic.php?t=8219
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Ok ik doe mee met men honda......ke,nu de juiste verzamelplaats nog en dan gaan we ervoor.zappa.suzuki schreef:Geen probleem Ronny, je staat op de lijst
Ik ga dan wel even een ander tankje plaatsen waar wat deukjes bijmogen en andere zijkapjes die ook wat krassen mogen hebben.
Je weet maar nooit he.
Hopelijk zit het weer dan ook een beetje mee.........
sorry kon het niet laten maar dit is een mooie big..en let vooral op het vlagje erop.
- cb20051973
ik kom op mijn weg banden
zijn er veel zandpaden
groeten suzfan
zijn er veel zandpaden
groeten suzfan
De originele route had zo'n 30% afvalt gok ik. Met straat banden zul je iig bij de beginners club moeten aansluiten want echt hard zou ik daar mee niet gaan.
áls je de keuze hebt zou ik voor wat meer allroad/offroad band gaan, dan zul je het meest plezier hebben.
Overigens reden er ook bmw gs1xxx mee met weg/allroad banden mee dus het is wél goed mogelijk.
áls je de keuze hebt zou ik voor wat meer allroad/offroad band gaan, dan zul je het meest plezier hebben.
Overigens reden er ook bmw gs1xxx mee met weg/allroad banden mee dus het is wél goed mogelijk.
Laatst gewijzigd door Shifty-PK op ma mar 03, 2008 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 750SK Big '89
-
Zo vandaag de route gecontroleerd samen met Ridge, die reed het roadbook en deed het best goed voor z'n 1 keer.
We starten in Otterlo, en de rit is zo'n 100km lang, duurt zo'n 4 uur dus houd rekening met 6 uur inc gebabbel
Zitten 2 punten in die een beetje onduidelijk zijn maar dat komt goed, rit is legaal en normaal bereidbaar..
Is zo'n 40% onverhard, zitten wat iets latigere stukjes voor de gevorderden als ze de moeilijke lijn kiezen maar ook makelijk langs te rijden, maar het is een makkelijke rit...
Wel zijn noppen of semi noppen aan te raden..
Ridge rijd de beginners voor, ik zal daar achter aan rijden als hekken sluiter..
Als Shifty de gevorderden wil voorijden?
Neem drinken en wat te eten mee..
Als je als supermotard komt word het af en toe lastig voor je tenzij je daar ervaring mee hebt..
Groeten Zappa
We starten in Otterlo, en de rit is zo'n 100km lang, duurt zo'n 4 uur dus houd rekening met 6 uur inc gebabbel
Zitten 2 punten in die een beetje onduidelijk zijn maar dat komt goed, rit is legaal en normaal bereidbaar..
Is zo'n 40% onverhard, zitten wat iets latigere stukjes voor de gevorderden als ze de moeilijke lijn kiezen maar ook makelijk langs te rijden, maar het is een makkelijke rit...
Wel zijn noppen of semi noppen aan te raden..
Ridge rijd de beginners voor, ik zal daar achter aan rijden als hekken sluiter..
Als Shifty de gevorderden wil voorijden?
Neem drinken en wat te eten mee..
He Susfan, jij hebt toch 2 sets wielen?cb20051973 schreef:ik kom op mijn weg banden
zijn er veel zandpaden
groeten suzfan
Als je als supermotard komt word het af en toe lastig voor je tenzij je daar ervaring mee hebt..
Groeten Zappa
I feel honored to do sozappa.suzuki schreef: ...Als Shifty de gevorderden wil voorijden?
..
Geen aanpassingen dus nodig aan het originele roadbook?
Suzuki DR 750SK Big '89
-
He, gevorderden groep zitten 2 punten in waar we vorige keer ook mis gingen [ eerste keer met groep]Shifty-PK schreef: I feel honored to do so
Geen aanpassingen dus nodig aan het originele roadbook?
neem je GPS maar mee, kom je er wel uit
Kunnen de beginers een beetje bij blijfen
Zo, vandaag lekker samen het roadbook gereden. Was wel wennen om zo te rijden, je moet veel meer opletten en met 10 dingen tegelijk bezig zijn maar het viel me niet tegen.
Maar het was wel heel makkelijk dat de Quest van zappa mee was.
Nog bedankt voor het broodje en het drinken, dit is wel aan te raden om mee te nemen met de meeting.
Nu eerst met het roadbook bezig want deze rolde telkens af en moest de hele tijd 10x draaien voordat de volgende pagina kwam. En dit is iets te spannend als je over het onverhard rijd.
Het is maar goed dat Zappa achter rijdt want hij gooide een hele rotspartij op toen hij mij op een zeer snel stuk voorbij kwam
Maar het was wel heel makkelijk dat de Quest van zappa mee was.
Nog bedankt voor het broodje en het drinken, dit is wel aan te raden om mee te nemen met de meeting.
Nu eerst met het roadbook bezig want deze rolde telkens af en moest de hele tijd 10x draaien voordat de volgende pagina kwam. En dit is iets te spannend als je over het onverhard rijd.
Het is maar goed dat Zappa achter rijdt want hij gooide een hele rotspartij op toen hij mij op een zeer snel stuk voorbij kwam
- de antrapper
Count me in , heb mijn dienst kunnen ruilen naar 2e paasdag.
heb je al een plek gevonden waar te starten?Of moet ik zaterdag eens rondneuzen, of er iets open is in de buurt van otterloo?
Of dat er kort op de route wat is om een bakkie te doen voor de ver weggers.
Hans D
Big Bigger Tiger en weer Big
-
He je staat op de lijst, en dat zou top zijn, zijn nu gestart bij een pomp, maar er zijn nu 14 aanmeldingen [ 13 BIG ] waarvan 2 uit Belgie.. pomp een beetje klein..
Zit wel het een en ander in de buurt geloof ik..
zoek maar iets waar we op zondag vanaf zeg 08.30 op de koffie kunnen
Stuur PB met start locatie..
Zit wel het een en ander in de buurt geloof ik..
zoek maar iets waar we op zondag vanaf zeg 08.30 op de koffie kunnen
Stuur PB met start locatie..
Wat me nu dus in laat zien dat ik op een zondag ochtend om 06:45/07:00 op de motor moet stappen ...zappa.suzuki schreef:.... waar we op zondag vanaf zeg 08.30 op de koffie kunnen ..
... dus dat ik m'n wekker rond 06:10 moet zetten
Rofl... en dan te bedenken dat we een paar dagen later weer die kant op moet, maar dan met auto en caravan om daar een paar daagjes door gaan brengen
..zeg, kan die route ook met de auto gereden worden? kan ik me vrouw laten zien waar ik uitgehangen heb
cheers,
Dennis
-
Dacht te starten om 10 uur maar mischien aardiger voor wat mensen om daar 11 uur van te maken [ Voor als je uit Belgie komt!! ]
@ Camo, is goed te doen met de auto, komt maar een keer of wat vast te zitten ander idee.. vrouw met blik en sleurhut en jij op de BIG..
Kunnen jullie beide op de BIG de route na rijden..
Wil dan evt wel komen om voor te rijden.. vrouw mag dan ook wel achter op bij me [ meer ervaring, betere banden] Maar ben bang dat je vrouw dan en beetje bang word
@ Camo, is goed te doen met de auto, komt maar een keer of wat vast te zitten ander idee.. vrouw met blik en sleurhut en jij op de BIG..
Kunnen jullie beide op de BIG de route na rijden..
Wil dan evt wel komen om voor te rijden.. vrouw mag dan ook wel achter op bij me [ meer ervaring, betere banden] Maar ben bang dat je vrouw dan en beetje bang word
Jow
Die 2 belgen van waar komen die ergens,anders iets afspreken en samen oprijden als het niet te ver uiteen ligt.
Ik woon in Limburg Omgeving Genk-Meeuwen-Peer(Limburg-Belgie)
Ik ga wel de eerste keer meerijden met de beginners,gewoon omdat ik er een tijdje uit ben geweest wat offroad aangaat en om mijn zelf vertrouwen terug te winnen.
Groetjes Ronny ook een belg.
Die 2 belgen van waar komen die ergens,anders iets afspreken en samen oprijden als het niet te ver uiteen ligt.
Ik woon in Limburg Omgeving Genk-Meeuwen-Peer(Limburg-Belgie)
Ik ga wel de eerste keer meerijden met de beginners,gewoon omdat ik er een tijdje uit ben geweest wat offroad aangaat en om mijn zelf vertrouwen terug te winnen.
Groetjes Ronny ook een belg.
-
Jow Bro, kijk hier maar
http://www.suzukiownersclub.co.uk/forum ... 56800&PN=2
en stuur Bleusman ip maar een PM.. [ Rus/Belg in engels] de andere Belg ben jij
Nivo van de rit is op zand is 97% simpel, hardst op m'n GPS 149 km/u [onverhard] Sorry Ridge voor de rotspartij.. moest even los
http://www.suzukiownersclub.co.uk/forum ... 56800&PN=2
en stuur Bleusman ip maar een PM.. [ Rus/Belg in engels] de andere Belg ben jij
Nivo van de rit is op zand is 97% simpel, hardst op m'n GPS 149 km/u [onverhard] Sorry Ridge voor de rotspartij.. moest even los
Hey, futurist is ook een (reserve) belg woont op de grens ter hoogte van Roosendaal/Antwerpen.
Ergens bij eindhoven of 's Hertogenbosch ontmoeten is altijd leuk, dan begint het Big gevoel nog eerder.
greetz Futurist
Ergens bij eindhoven of 's Hertogenbosch ontmoeten is altijd leuk, dan begint het Big gevoel nog eerder.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
@ Zappa: vast zitten? ... weet je het zeker?
Maarûh 10:00 klinkt al weer een stuk beter als 08:30
(ofschoon, als het 08:30 zou zijn ist geen probleem hoor)
quote="futurist" Hey, futurist is ook een (reserve) belg woont op de grens ter hoogte van Roosendaal/Antwerpen.... "/quote"
Waar ze ook hele mooie offroad weggetjes hebben (pas tussen Kalmthout & Gierle geblubbert)
Ik kom via de A12 aangereden..... kan ik nog bij iemand aanhaken bij Gouda of Utrecht?
of is het nogal rustig vanaf deze kant?
cheers,
Dennis
Maarûh 10:00 klinkt al weer een stuk beter als 08:30
(ofschoon, als het 08:30 zou zijn ist geen probleem hoor)
quote="futurist" Hey, futurist is ook een (reserve) belg woont op de grens ter hoogte van Roosendaal/Antwerpen.... "/quote"
Waar ze ook hele mooie offroad weggetjes hebben (pas tussen Kalmthout & Gierle geblubbert)
Ik kom via de A12 aangereden..... kan ik nog bij iemand aanhaken bij Gouda of Utrecht?
of is het nogal rustig vanaf deze kant?
cheers,
Dennis
Hey, ik kom langs gouda dus daar kunnen we ergens afspreken.
Suzuki DR 750SK Big '89
Hya,
Net na afslag Gouda had je toch een Tankstation? (was een kilometertje ofzo)
Zou een goeie plek kunnen zijn....
cheers,
Dennis
Net na afslag Gouda had je toch een Tankstation? (was een kilometertje ofzo)
Zou een goeie plek kunnen zijn....
cheers,
Dennis
Klopt, afgesproken.
Suzuki DR 750SK Big '89
Mooi ... hoe laat?
ennûh ... hoe herken ik je?
cheers,
Dennis
ennûh ... hoe herken ik je?
cheers,
Dennis
Jij bent zeker de leukste thuis
Vanaf gouda is het volgens de routeplanner 1:03;
om 10:00 wordt er gestart dus als we bij dat benzine station rond 8:15 vertrekken zijn we ruim op tijd.
Vanaf gouda is het volgens de routeplanner 1:03;
om 10:00 wordt er gestart dus als we bij dat benzine station rond 8:15 vertrekken zijn we ruim op tijd.
We hebben hem alleen in fysieke vorm en niet in digitale, dus dat gaat niet zo makkelijk. Ik heb geen mogelijkheid om hem voor in te scannen.800S schreef:het begint al flink te jeuken.........
kan ik van iemand roadboek krijgen......?
dan kan ik onderweg gelijk een beetje oefenen!!
moet natuurlijk nog wel ff erop worden geknutseld
Suzuki DR 750SK Big '89
08:00-08:15 Gouda tankstation .... okay, strak plan
Ben benieuwd hoe m'n DR 't er vanaf brengt.
Ben benieuwd hoe m'n DR 't er vanaf brengt.