wie is er ooit gepakt?
Moderator: ghulst
Tja, ik kan ze niet tegenspreken.adje schreef:Heeft Ben groot gelijk in.huskie schreef:Alleen rijden heeft de toekomst
Ben van Erp werd een keertje link toen ik vertelde dat ik wel eens alleen reed. Ben je niet goed bij je hoofd, zei die.
Levensgevaarlijk , alleen rijden
Ook ik raad het af.
Toch kan het mij persoonlijk niet weerhouden.
Zie het maar als een verslaving.
Gelukkig gaat moeders binnenkort weer mee !
Een paar jaar geleden in Belgie tijdens de koffie pauze heeft een politieman in burger , die daar toevallig ook was met zijn vrouw en kind , onze kentekens opgeschreven terwijl wij binnen koffie zaten te drinken.Redski schreef: Afgelopen weekend is een maat van me tegen de lamp gelopen. Kostte € 62,=. Ondertussen rijden we al jaren de meest mooie routes. niet duur toch?
Gevolg was , 2x naar de politie rechtbank in Beringe moeten komen en uiteindelijk een boete moeten betalen van €220,=.
Wel veel contributie maar dat hebben we er ondertussen al wel weer uit
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Mijn eerste ritje op de motor ooit. Mijn schoonbroer was een cb350four aan het restaureren en hij had dat ding net aan de praat gekregen. Die moest ik dus eens uitproberen maar ik had nog nooit met een moto gereden, had ook geen helm en mijn kop was te dik voor zijn helm. Motor was niet ingeschreven, niet verzekerd.
Ik dus in het bos, zonder helm, zonder verzekering, zonder nummerplaat. Kom ik toch wel politie op paarden tegen zeker!
Gelukkig ken ik dat bos beter dan die politiemensen waardoor ik nog op tijd kon weg geraken. Daarna heeft het nog 15 jaar geduurd voor ik terug op een motor ben gestapt, nu kom ik er bijna niet meer af maar wel steeds met een degelijke veiligheidsuitrusting.
Ik dus in het bos, zonder helm, zonder verzekering, zonder nummerplaat. Kom ik toch wel politie op paarden tegen zeker!
Gelukkig ken ik dat bos beter dan die politiemensen waardoor ik nog op tijd kon weg geraken. Daarna heeft het nog 15 jaar geduurd voor ik terug op een motor ben gestapt, nu kom ik er bijna niet meer af maar wel steeds met een degelijke veiligheidsuitrusting.
ik rijd zelf al 20 jaar off road en heb 2x een boete gehad.
bij alle 2 de keren stonden we stil hadden we onze helm en handschoenen enzo uit en stonden we wat te praten, en konden dus niet op tijd weg komen.
Verder een keer een 4x4 van de marechauchee (of hoe schrijf je dat) op de Oirschotse heide achter ons aan gehad, maar die ben je vrij snel weer kwijt.
Dus valt de schade in 20 jaar best wel mee.
bij alle 2 de keren stonden we stil hadden we onze helm en handschoenen enzo uit en stonden we wat te praten, en konden dus niet op tijd weg komen.
Verder een keer een 4x4 van de marechauchee (of hoe schrijf je dat) op de Oirschotse heide achter ons aan gehad, maar die ben je vrij snel weer kwijt.
Dus valt de schade in 20 jaar best wel mee.