Pagina 3 van 4
Geplaatst: di nov 13, 2007 21:26
door Wortel
Wat staat daar eigenlijk voor motor op de achtergrond? Lijkt me een enduro met wegbanden? Frame ken ik niet?
Geplaatst: di nov 13, 2007 21:43
door brommer
bmw G650x challenge (1 cilinder) ( lange afstand enduro, denk ik de rij van xr650 etc..(in dezelfde productie is ook de x moto (sm) en de x country (een 1 cilinder tour motor die ook wel wat onverhard kan denk aan hard zand gravel etc.)
kleiner dan de hp2 groter dan de 450 enduro.
Heeft wel de zelfde lucht achtervering als de hp2.
Geplaatst: ma jan 21, 2008 09:00
door Sjokske
Hier alvast meer details omtrent kunststof achterframe :
Geplaatst: ma jan 21, 2008 12:27
door Kees
Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
Geplaatst: ma jan 21, 2008 13:22
door Sjokske
Vanwaar die wijsheid ?
(waarom val ik nou altijd op exoten waar ook exotische prijskaartjes aan vast hangen en waar dan na een paar jaar weer een bats geld bij moet omdat ze niet zo tof in de markt liggen
)
Geplaatst: ma jan 21, 2008 13:36
door Joop
Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.
Geplaatst: ma jan 21, 2008 14:19
door klomp
Joop schreef:Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.
zeker voor een motor waarvan nog niks bewezen is!
mag je als proefkonijn 11.500,- neerleggen om de kinderziektes eruit te vissen!
Nee, bedankt. zou ik meteen voor een KTM gaan!
Geplaatst: ma jan 21, 2008 14:28
door brommer
das veul geld
Geplaatst: ma jan 21, 2008 21:35
door gassen
Was die vering op de eeste foto ook al WP?
Geplaatst: ma jan 21, 2008 21:45
door mech
Die van de beurs had ook wp, alleen standaard zoals ook in de serie komt. In deze zit WP Fabrieks vering, deze motor is ook een pre-productie proto. Het team van Husaberg is nu net met die nieuwe aan het rijden en zij hebben vanaf de eerste WK in zweden het serie plastic erop.
Geplaatst: di jan 22, 2008 22:14
door henk-v
waarom val ik nou altijd op exoten waar ook exotische prijskaartjes aan vast hangen en waar dan na een paar jaar weer een bats geld bij moet omdat ze niet zo tof in de markt liggen )
wat is dat nu maakt de husaberg een kans tov de TM ???? komt uit dezelfde fabriek als.......hoor
Geplaatst: wo jan 23, 2008 13:26
door Sjokske
Maar de Husa is wel iets exotischer dan de ............. Henk
Geplaatst: wo jan 23, 2008 14:16
door Max_Kool
gassen schreef:Was die vering op de eeste foto ook al WP?
vast wel, blijft een KTM produkt. WP = KTM.
Geplaatst: wo jan 23, 2008 17:56
door Hoelio
WP is toch Wim Peters
Geplaatst: wo jan 23, 2008 18:12
door Max_Kool
Ooit wellicht?
Jaren geleden overgenomen door KTM voorzover ik weet.
Geplaatst: wo jan 23, 2008 18:12
door Rudy
Geplaatst: wo jan 23, 2008 18:36
door mark20v
Joop schreef:Kees schreef:Husa gaat zo`n slordige € 11500,-- kosten hier straks in nederland.
Is toch wel een heeboel geld.
Dit geloof ik niet echt omdat Husaberg's de laatste jaren juist altijd heel scherp geprijst waren en met deze genoemde prijs prijzen ze zich compleet uit de markt.
Volgens mij zijn de bruto prijzen van de Husa's niks lager dan de KTM's, dus scherp geprijst wil ik ze niet noemen. Je ziet enkel de overjarige modellen voor een prikkie te koop staan.
Gr Mark
Geplaatst: zo jan 27, 2008 16:20
door Kees
Wordt alleen vanwege het injectie systeem al duurder.
Daarnaast wil KTM er niet zulke grote getallen van maken als van KTM zelf.
Het word dus exclus. en duurder,ongeveer op de zelfde manier als tussen bmw en huskie.
Geplaatst: zo jan 27, 2008 17:43
door TTT
injectie fietsen zijn niet duurder dan niet injectie. En kleinere oplages maken ze ook niet speciaal duurder. Zie Husky en GasGas.
Wat een motorfiets duurder maakt zijn kosten als marketing, r&d, management e.d. En daar maakt KTM grote kosten, zoals de ontwikkeling van de X-bow, GP motoren, dure race teams, veel verschillende modellen.
Per serie zijn de aantallen helemaal niet zo gigantisch groot.
Geplaatst: za mar 15, 2008 19:12
door mech
Ljungren vandaag 1ste plaats met nieuwe Husaberg tijdens 1ste WK in de E2 klasse voor Aubert en Salminen. Salonen 4e ook met de nieuwe Husaberg. Geen slecht debuut. Kunnen de BMW's nog wat van leren.
Geplaatst: zo mar 16, 2008 03:10
door klomp
Kees schreef:Wordt alleen vanwege het injectie systeem al duurder.
Daarnaast wil KTM er niet zulke grote getallen van maken als van KTM zelf.
Het word dus exclus. en duurder,ongeveer op de zelfde manier als tussen bmw en huskie.
Maar als dit systeem zo goed is, waarom dan onder KTM's niet ook zo'n blok ?
Of zou het misschien kunnen zijn dat deze husaberg als een soort van testmodel fungeert?
Geplaatst: zo mar 16, 2008 12:38
door Sjokske
klomp schreef:Maar als dit systeem zo goed is, waarom dan onder KTM's niet ook zo'n blok ?
Of zou het misschien kunnen zijn dat deze husaberg als een soort van testmodel fungeert?
Zo werkt het principe met Husaberg/KTM toch gewoon, als het goed werkt dan doorvoeren op KTM's, is het een verslechtering dan ligt het aan Husaberg.
Wordt de merknaam KTM niet te grabbel gegooid.
Geplaatst: zo mei 18, 2008 12:08
door speedphreax
Oh oh... Nou moet Sjokske zeker ook aan de KTM!
via :
http://www.motoverte.com/site/ktm-2009--31884.html
Geplaatst: zo mei 18, 2008 12:42
door Wortel
photoshop??? en anders bronvermelding graag!!!
Dank U.
Geplaatst: zo mei 18, 2008 17:33
door adje
speedphreax schreef:Oh oh... Nou moet Sjokske zeker ook aan de KTM!
Ik denk niet dat hij de kleur oranje wil