Hoi Shifty,
uit ervaring kan ik zeggen dat de Kenda's prima bandjes zijn.
Inderdaad als het glad is zijn ze minder.
Ben er mee naar Dakar gereden. De slijtage viel erg mee. Ik heb deze ook puur op t asfalt gebruikt ongeveer 6500km. Voor de overige zand km de Kenda Trackmaster.
hoe lang gaat je band mee?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 440
- Lid geworden op: wo mar 14, 2007 18:34
- Locatie: Uden
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
he noppy, pijl wijst richting de draai richting.. ben bang dat ik een spatische rechter pols heb
laat eens weten waneer je gaat spelen s'avonds of zondags of maandags, ga graag mee zolang ik noppen heb..
heb zelf ook nog wat leuks ondekt rond soeterberg-austerlitz..
die kenda wil inderdaad een beetje glijden bij nat...
maar als je modder gewend bent is dat geen probleem, gewoon gas blijfen geven en mee sturen..
hou het heel maar wel vies
zappa
laat eens weten waneer je gaat spelen s'avonds of zondags of maandags, ga graag mee zolang ik noppen heb..
heb zelf ook nog wat leuks ondekt rond soeterberg-austerlitz..
die kenda wil inderdaad een beetje glijden bij nat...
maar als je modder gewend bent is dat geen probleem, gewoon gas blijfen geven en mee sturen..
hou het heel maar wel vies
zappa
Doen we, we bellen!zappa.suzuki schreef:he noppy, pijl wijst richting de draai richting.. ben bang dat ik een spatische rechter pols heb
laat eens weten waneer je gaat spelen s'avonds of zondags of maandags, ga graag mee zolang ik noppen heb..
heb zelf ook nog wat leuks ondekt rond soeterberg-austerlitz.
Hmmm, op mijn band staat helemaal geen draairichting aangegeven?!zappa.suzuki schreef:he noppy, pijl wijst richting de draai richting.. ben bang dat ik een spatische rechter pols heb
Op zich is het patroon symetrisch dus er is geen echte voor of achterkant, klopt dit?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
nee, staat er wel ergens op maar onopvallend, zat net even snel te kijken maar vond het ook niet terug, weet dat ie er zit want was bang dat ie verkeerd om zat..ivm met scheurende nopppen..
adviseer niet vol gas te geven tot ie half op is ofzo want bij mij ligt er 1 nop af na 500km
rest van de groote midden noppen scheurt ook in..
suc6
adviseer niet vol gas te geven tot ie half op is ofzo want bij mij ligt er 1 nop af na 500km
rest van de groote midden noppen scheurt ook in..
suc6
Zo, de eerste 300km met de K270 achterband zitten erop.
Tijdens de veluwe rit is hij goed bevallen, geen gekke dingen opgevallen en had genoeg traktie in het zand.
Wel bij het hard uitacceleren van een bocht op asfalt brak hij een keer uit dus daarmee wel oppassen.
Daarnaast heb ik er gisteren mee op de snelweg met me vriendin achterop mee gereden, dan maakt de band toch ineens een hoop meer kabaal. Het overstemt bijna het motorgeluid. Ik heb dus het idee dat de band niet helemaal geschikt is om zwaar beladen mee gereden te worden.
Voor alsnog geen scheuren gevonden in mijn nopjes.
Tijdens de veluwe rit is hij goed bevallen, geen gekke dingen opgevallen en had genoeg traktie in het zand.
Wel bij het hard uitacceleren van een bocht op asfalt brak hij een keer uit dus daarmee wel oppassen.
Daarnaast heb ik er gisteren mee op de snelweg met me vriendin achterop mee gereden, dan maakt de band toch ineens een hoop meer kabaal. Het overstemt bijna het motorgeluid. Ik heb dus het idee dat de band niet helemaal geschikt is om zwaar beladen mee gereden te worden.
Voor alsnog geen scheuren gevonden in mijn nopjes.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
he shifty, die k270 maakt een stuk minder herrie dan de T63, met iemand achter op wel de banden spanning hoger.. [kan thuis met een hoge druk fietspomp met druk meter]
maar hij breekt wel erg makkelijk uit in de bocht, drift lekker maar bij hoge sneheden in de bocht word het wel een beetje link..
in het terrein absolut een lekker bandje..
maar dat je nog geen scheuren hebt?? zal wel aan mij liggen
maar hij breekt wel erg makkelijk uit in de bocht, drift lekker maar bij hoge sneheden in de bocht word het wel een beetje link..
in het terrein absolut een lekker bandje..
maar dat je nog geen scheuren hebt?? zal wel aan mij liggen
De afgelopen week een rondje Alpen gemaakt op mn DR650 met Heidenau K60.
Op droog wegdek zijn ze geweldig zolang ze niet te veel versleten zijn. Echter Genève in de regen was een ramp naar mijn idee, op een zebrapad begint het achterwiel al te spinnen bij normaal gas geven. Ook elk putdekseltje of zwart gevuld stukje asfalt is gewoon super glad. Niet fijn om de stad door te komen dus.
Onverhard ging best wel goed, alleen op rots heeft de band wat minder grip echter niet onoverkomelijk wat rijden betreft. Slijtage is daardoor wel enorm.
Op de terugweg vertoonden de noppen van de achterband scheuren en zijn naar buiten toe uitgelubberd, nu dus ook op droog asfalt een wat onvast gevoel.
Dat de totale levensduur van de achterband onder de 4000 km is gebleven zal voor een deel aan mijn gebrek aan ervaring liggen.
Nu een Conti besteld, de voorband laat ik nog even zitten.
Op droog wegdek zijn ze geweldig zolang ze niet te veel versleten zijn. Echter Genève in de regen was een ramp naar mijn idee, op een zebrapad begint het achterwiel al te spinnen bij normaal gas geven. Ook elk putdekseltje of zwart gevuld stukje asfalt is gewoon super glad. Niet fijn om de stad door te komen dus.
Onverhard ging best wel goed, alleen op rots heeft de band wat minder grip echter niet onoverkomelijk wat rijden betreft. Slijtage is daardoor wel enorm.
Op de terugweg vertoonden de noppen van de achterband scheuren en zijn naar buiten toe uitgelubberd, nu dus ook op droog asfalt een wat onvast gevoel.
Dat de totale levensduur van de achterband onder de 4000 km is gebleven zal voor een deel aan mijn gebrek aan ervaring liggen.
Nu een Conti besteld, de voorband laat ik nog even zitten.