Wie wil er (meer) activiteit met de BIG?????
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ok, wie gaat er nog meer mee 18 maart behalve ik, zappa en Antrapper?
Laatst gewijzigd door Shifty-PK op do mar 08, 2007 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
ok, dan zijn we dus met ze 4en:
Shifty, zappa en Antrapper, en Herjo.
Waar spreken we af, adres? Kan evt ge-pmed worden vanwege privacyredenen.
@zappa, ik kom langs utrecht als ik naar Apeldoorn rij, zullen we na utrecht ergens op de A28 bij een tankstation afspreken?
Shifty, zappa en Antrapper, en Herjo.
Waar spreken we af, adres? Kan evt ge-pmed worden vanwege privacyredenen.
@zappa, ik kom langs utrecht als ik naar Apeldoorn rij, zullen we na utrecht ergens op de A28 bij een tankstation afspreken?
Suzuki DR 750SK Big '89
-
he shifty, goed plan.. laat nog weten waar..
gr zappa
gr zappa
-
he shifty, de eerste pomp komt na amersfoort... stel voor eerste afrit A28..
afrit nr2, de uithof.. hou UMC aan [ziekenhuis] ga naar polikliniek,{oprit omhoog} is 2 minuten van de snelweg.. sta daar te wachten om 9 uur
bel anders als je iets anders wil afspreken.. PB gestuurd met tel nr.. computer is thuis kapot..
he herjo, toevalig een postcode voor de route planner??
groeten zappa
afrit nr2, de uithof.. hou UMC aan [ziekenhuis] ga naar polikliniek,{oprit omhoog} is 2 minuten van de snelweg.. sta daar te wachten om 9 uur
bel anders als je iets anders wil afspreken.. PB gestuurd met tel nr.. computer is thuis kapot..
he herjo, toevalig een postcode voor de route planner??
groeten zappa
-
ps herjo, kan je je tel nr. PB-en voor het geval dat??
- de antrapper
Ander plan, kom bij mij langs in Apeldoorn, doen we een bakkie, rond 10 uur en gaan dan op pad.
PB mij maar voor een adres.
Gr Hans
Big Bigger Tiger en weer Big
-
heb de computer gemaakt, snoertje los.. de kat??
dacht dat ik er niks van af wist.. m'n wiss meissie 3 dagen bezig.. ik los het in 10 seconden op
dacht dat ik er niks van af wist.. m'n wiss meissie 3 dagen bezig.. ik los het in 10 seconden op
Ok top!
Zappa, afspreken bij Ziekenhuis bij afrit 2 klinkt prima als jij zegt dat dit het makkelijkst is.
Vandaag de TKC 80's eronder gezet, nog een heils karwei maar wel gelukt. Ik kwam er wel achter dan mijn blok een beetje vettig was aan de onderkant...direct schoongemaakt en kijken of en waar het nu terugkomt.
Zappa, afspreken bij Ziekenhuis bij afrit 2 klinkt prima als jij zegt dat dit het makkelijkst is.
Vandaag de TKC 80's eronder gezet, nog een heils karwei maar wel gelukt. Ik kwam er wel achter dan mijn blok een beetje vettig was aan de onderkant...direct schoongemaakt en kijken of en waar het nu terugkomt.
Suzuki DR 750SK Big '89
De BIG is nieuw voor mij, heb vandaag m'n eerste 100km erop gereden. Bevalt ontzettend goed. Zou graag met een ploeg een stuk gaan rijden!
Moet er wel bij zeggen dat ik nog geen centimeter ervaring heb op onverharde wegen...
De 18e ga ik niet redden, een andere keer ben ik er graag bij!
JB
Moet er wel bij zeggen dat ik nog geen centimeter ervaring heb op onverharde wegen...
De 18e ga ik niet redden, een andere keer ben ik er graag bij!
JB
- de antrapper
Even voor de helderheid, ik heb zo'n 90 km asfalt op de 18e , wel door de bossen, lekker sturen, zand zit er niet in daarvoor moet je 22 april meegaan.
Hoofddoel is voor mij ff wat smoelen zien van mensen die ook zo'n barrel hebben en dit met een bakkie pleur, en daarna doen wat je doen moet.
Gr Hans
Ik onthoud me even van een toezegging voor de 18e
Het lijkt me ontzettend leuk, ook aangezien ik geen off-road rijder ben om eens een ritje over asfalt te maken met de overige Dr'en.
Echter aangezien er gister een sterfgeval in de fam is moet ik eerst even de begrafenisdatum afwachten.
Als het goed is weet ik morgen meer !
Het lijkt me ontzettend leuk, ook aangezien ik geen off-road rijder ben om eens een ritje over asfalt te maken met de overige Dr'en.
Echter aangezien er gister een sterfgeval in de fam is moet ik eerst even de begrafenisdatum afwachten.
Als het goed is weet ik morgen meer !
Wie wind zaait, zal storm oogsten...
-
gecondoleerd man. als je toch mee kan/wil stuur een PB-tje naar de antrapper voor de verzamel plek..
groeten zappa
groeten zappa
Gecondoleerd.
Ik heb naar het weer van zondag zitten kijken maar dat zit helaas niet echt mee, het is de slechtste dag van deze week. Tussen de 80 en 90% regen en tussen de windkracht 5 en 7
Zien jullie het zitten om nog met dit weer te gaan rijden of is één week uitstel wellicht een optie? Voor mij is het namelijk wel eventjes rijden (anderhalf uur), dan ga ik liever met wat beter weer dan dat ik heen en weer op de snelweg wordt geblazen met regen in mijn bakkes.
Ik heb naar het weer van zondag zitten kijken maar dat zit helaas niet echt mee, het is de slechtste dag van deze week. Tussen de 80 en 90% regen en tussen de windkracht 5 en 7
Zien jullie het zitten om nog met dit weer te gaan rijden of is één week uitstel wellicht een optie? Voor mij is het namelijk wel eventjes rijden (anderhalf uur), dan ga ik liever met wat beter weer dan dat ik heen en weer op de snelweg wordt geblazen met regen in mijn bakkes.
Suzuki DR 750SK Big '89
- de antrapper
Zat er net aan te denken, om nou een paar uur door de zeikregen te toeren, bij meerderheid van stemmen, 1 april is voor mij de volgende mogelijkheid.
roept U maar!!
roept U maar!!
-
1 april.. grap? moet toe geven dat ik niet voor m'n lol ga toeren op de weg in de regen op m'n T63's maar off road is een heel ander verhaal, is dan lekker rustig..
herjo weet jij genoeg off road te vinden om een uur of 2 te spelen?
ik neem dan wel een extra set handschoenen mee gortex pak houd me wel droog en warm
ga anders wel spelen bij mij in de buurt zondag..
groeten zappa
herjo weet jij genoeg off road te vinden om een uur of 2 te spelen?
ik neem dan wel een extra set handschoenen mee gortex pak houd me wel droog en warm
ga anders wel spelen bij mij in de buurt zondag..
groeten zappa
-
lijkt er op dat herjo en ik gaan rijden zondag.. zijn er nog meer mannen??
herjo kan jij je adres en postcode PB-en ??
thanks zappa
herjo kan jij je adres en postcode PB-en ??
thanks zappa
1 April moet voor mij lukken.
Suzuki DR 750SK Big '89