dag mensen
leuk te horen dat jullie het allemaal naar je zin hebt gehad. er gaat zeker een vervolg komen op de rit, alleen zal ik het aspergeveld dan maar liever achterwege laten
de foto's die te zien waren komen snel op de site van OSSA te staan (www.OSSA.nl)
het kan echter wel nog een paar dagen duren aangezien er gister iets fout was gegaan? (weet niet wat)
ik zal nog effe een berichtje plaatsen wanneer ze erop staan.
nog veel offraod plezier en tot ziens
groeten Jasper
LIMBO-RIT; allroadrit 22 april
Moderator: ghulst
-
Het was inderdaad een mooie rit. Ook op een tweetakt was het goed te doen. Hierbij probeer ik wat foto's toe te voegen.
ktm300mxc
Hee Marc,
dankjewel voor de mooie plaatjes
Als je ze in groter formaat hebt, wil je ze dan naar me mailen alsjeblieft.
adres: web (apendinges) erwindob.net
Op die bovenste foto (ik onderaan juist) kun je goed zien waarom ik beneden m'n remklauwen los moest halen. (anders kreeg ik het grind er niet uit)
dankjewel voor de mooie plaatjes
Als je ze in groter formaat hebt, wil je ze dan naar me mailen alsjeblieft.
adres: web (apendinges) erwindob.net
Op die bovenste foto (ik onderaan juist) kun je goed zien waarom ik beneden m'n remklauwen los moest halen. (anders kreeg ik het grind er niet uit)
-
Giel achterwiel
-
das mensen,
de foto's staan op; www.ossa.nl
zitten leuke plaatjes bij!
veel plezier ermee
groet Jasper
de foto's staan op; www.ossa.nl
zitten leuke plaatjes bij!
veel plezier ermee
groet Jasper
Dat ziet er allemaal lekker uit, Jasper!
Jammer dat ik er niet bij was
Volgende x beter
Arnaud
Jammer dat ik er niet bij was
Volgende x beter
Arnaud
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Erwin, op een dergelijke grindhelling gebruik ik toch liever mijn EXC 450 , ik zou daar een LC8 niet aan wagen.erwindob schreef:Op die bovenste foto (ik onderaan juist) kun je goed zien waarom ik beneden m'n remklauwen los moest halen. (anders kreeg ik het grind er niet uit)
-
Foto´s zien er echt mooi uit.
Fotograaf: erg bedankt voor deze mooie foto´s
Fotograaf: erg bedankt voor deze mooie foto´s
Giel achterwiel
-
Wat leuk om te zien dat mensen spontaan vragen om een 2007 versie. En die gaat er ook komen! Ik ben nu bezig de route aan te passen en te kijken of er geen nieuwe verbods borden zijn geplaatst.
De datum voor de rit staat nog niet vast. Ik stel voor eind april of begin mei. sugesties zijn welkom.
daarnaast ben ik ook bezig om een rit in zuid limburg te maken. deze wil ik dan graag eind mei begin juni organiseren.
Ik zal dit weekend meer informatie op het forum plaatsen over de ritten.
Groet
Jasper Pellekaan
De datum voor de rit staat nog niet vast. Ik stel voor eind april of begin mei. sugesties zijn welkom.
daarnaast ben ik ook bezig om een rit in zuid limburg te maken. deze wil ik dan graag eind mei begin juni organiseren.
Ik zal dit weekend meer informatie op het forum plaatsen over de ritten.
Groet
Jasper Pellekaan
-
- Contacteer:
Eindelijk weer wat nieuw bloed in "roadbookland". Probeer je rit op de kalender te houden.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com