Pagina 3 van 13
Geplaatst: di nov 02, 2004 14:14
door Barry
Wat een ding he
Geplaatst: di nov 02, 2004 14:17
door stimpie
barry wat is die ijzer staaf achter aan je motor ?
Geplaatst: di nov 02, 2004 15:07
door huskie
aanhanger
Geplaatst: di nov 02, 2004 15:41
door Barry
Geplaatst: di nov 02, 2004 16:50
door Erik V
TiM. schreef:barry wat is die ijzer staaf achter aan je motor ?
Als je met die motor crasht kom je automatisch in dat ding terecht TiM, het is een stuk van de lappenmand(hangmat).
Als ik het goed zie teminste.
Geplaatst: di nov 02, 2004 17:22
door Erik V
[quote="dorzel"]@ Jan Bas Walhof
loopt inderdaad als een kanon, en die sxs vering vind ik ook super !
Hoezo dorzel sxs vering ? Verschilt de vering van de "sixdays" met de gewone exc ?
mooie motors
Geplaatst: di nov 02, 2004 21:09
door 250_EXC_RACING
nee rijd er geen competitie mee althans nog niet wil wel competitie gaan rijden maar het is er nog niet van gekomen maar of ik hem nog lang heb weet ik niet zit er over te denken om een andere te kopen en dan wel een honda crf
Geplaatst: di nov 02, 2004 22:13
door JoeBaR
Geplaatst: di nov 02, 2004 22:33
door gassen
Bj 1984, model 1985, alleen schijf achter+achterbrug toegevoegd (type 1987).
De oude trommelrem voldeed niet meer in sommige situaties
.
Demper "Homemade db killer"
Al jaren aan het verbeteren en het begint erop te lijken dat het gaat lukken, de vraag is of dan nog fit genoeg ben
Of doe ik het juist omdat ik niet meer zo fit ben ?
?
Was een 280 met crossbak, is inmiddels een 250 met offroadbak, wordt een 280 met offroad bak (heeft wat meer van onderuit ,net wat soepeler (vriendelijker) voor offroad gebruik).
Soms meer Pk's dan ik nodig heb cq aankan, lang niet zo snel moe als ik.
Redelijk goed aan onderdelen te komen en niet TE prijzig.
Nog steeds betrouwbaar ,als er niets vanaf valt wat ik zelf heb gemaakt
.
Het nadeel van deze fiets is, dat je steeds meer aan dat ding gehecht gaat raken.
Plezier voor
( 10 dus).
En dit is de mijne!!
Geplaatst: di nov 02, 2004 22:40
door jeroen1
Een van de voorbeelden die KTM gebruikt heeft!!!
Geplaatst: di nov 02, 2004 23:03
door dorzel
@ Erik V
inderdaad de vering op de sixdays uitvoering is anders dan de standaart vering. ze staan in de hardparts cataloges van ktm.
wat er allemaal precies anders is weet ik niet, ze hebben in iedergeval een andere coating die voor minder frictie zorgt.
Geplaatst: wo nov 03, 2004 00:14
door JBassie
JoeBar ,
leuke foto's uit de ouwe doos
Geplaatst: do nov 04, 2004 18:03
door DirtFreak.Q
Mjin brommer... ondertussen met ander spatbord, andere banden, andere uitlaat...
Met andere woorden hij ziet er niet meer uit als deze
Ultimate dream: een gauloise kleurige adventure
Geplaatst: di nov 09, 2004 13:59
door Sjokske
Zo ziet mijn scheetje er uit in vliegende vorm :
Geplaatst: di nov 09, 2004 14:31
door JBassie
ahah, Sjokske heeft een TM 4takt.
hou ik niet echt van, maar misschien rijdt hij wel perfect
JB
Geplaatst: di nov 09, 2004 14:34
door Sjokske
Jan Bas Walhof schreef:maar misschien rijdt hij wel perfect
JB
Kejje wel stellen
Geplaatst: za nov 13, 2004 17:29
door Gast
Hallo JoeBar, ik weet niet of hij hier op z'n plaats is, maar ik rij al jaren over asfalt, en door de bagger met deze stamvader van velen.Kortom voor velen "vroeger"
Gr Hans[/img]
Geplaatst: za nov 13, 2004 17:35
door de antrapper
Sorry, die gast ben ik dus.
Geplaatst: za nov 13, 2004 19:47
door stimpie
jan bas of jcxtreme wat is dat blokje in het midde'n op je stuur
dat blokje opt het stuur van de ktm van jan bas en de yamaha van jcxtreme waar deint dat voor en wat is dat want zie het niet goed
Geplaatst: za nov 13, 2004 19:56
door JBassie
dat is een bescherming net als al die andere Rental buisjes om het stuur. Dus als je met je buik ribben of gezicht of egaal wat erop komt moet dat voor een gedeelte de klap opvangen.
Die KTM heb ik onderhand niet meer, heb nu die witte 250 HONDA
Geplaatst: za nov 13, 2004 22:21
door stimpie
jah dat wist ik dat je die ktm niet meer had maar ik zag het toen juist op je ktm en toen ook op de yamaha van jcxtreme
Geplaatst: za nov 13, 2004 23:21
door JoeBaR
en op mijn KTM.. dat*blokje* doet t zelfde als een stuurrol .. de klap tegen je stuur verzachten waneer je daar niet zachtjes mee in aanraking komt
Geplaatst: zo nov 14, 2004 23:11
door huskie
op dit huskietje rijd ik tegenwoordig het meest rond. Toen ik hem kocht was het blok naar de vaantjes. Drijfstang/bigend was een eigen leven gaan lijden, met kapot carter tot gevolg. Ook was een vorkpoot lek, plus zaten er stukjes o-ring tussen de zuiger en shimmetjes. Carter heb ik meteen onderhanden genomen door het inlaat kanaal uit te frezen. Ziet er nu hetzelfde uit als een honda cr125. Kan nu lekker veel mengsel doorheen. Zit een vertex zuigertje in, dat komende week vervangen gaat worden. Wel blij met dit motortje
Geplaatst: zo nov 14, 2004 23:16
door JBassie
Is het een hardlopertje
wat voor een bwj is hij eigelijk? Knap dat je dat allemaal gefikst hebt
huskie ga jij hem ook uitlaten op de forumcross
JB
Geplaatst: zo nov 14, 2004 23:21
door huskie
JB, het is een '99-er en het carter is gelast door een constructiewerkplaats die ik rechtstreeks benadert heb. Het belangrijkste was dus een goede lasser
Verder heb ik het carter zelf gevlakt, met glasplaat en schuurpapier. Dat was nog een link karweitje maar is dus gelukt. Motortje draait nu al een heel seizoen, op een(1) zuiger
Ben benieuwd als ik hem straks opmeet wat de maat is? En of de zuigerveer nog binnen de tolerantie is. De compressie was in iedergeval nog goed.
Enne, nee geen hardlopertje, het is een middengebied motortje, en ja hij gaat eventueel mee naar de noppencross.