gassen schreef:Mensen,
ik ben geen promotor oid maar ik heb de DVD van de Peelrijders in huis.
Geweldig, sfeervol en lekker langggggg ....
4 Jaargangen staan erop, een aanrader

en dat voor 12,50 !
Ik heb de hele avond genoten.
De volgende keer kijk ik met bier (kon de moed niet opbrengen van de buis weg te gaan (zelf niet met een pauze knop)
En zoals gewoonlijk was de camera weer

niet snel genoeg om deze jongen vast te leggen (misschien dat de sceniast dit bewust heeft gedaan

) .
Nee gisteren weer een stuk gekeken, camera is toch net snel genoeg

Gisteren ook eindelijk de tijd en de mogelijkheden (schijnt dat je toch echt een DVD-speler nodig hebt om dat schijfje te bekijken) gehad om de ritten te bekijken.
Wat een camera-man, die kan pas sfeer creëren, zie ik eerst een mooie grote hoop dampende mest, en wat is er te zien op het volgende shot, jawel, je raad het al,...................de volgende hoop stront (ik zal hem zelf alvast maar inkoppen), ofwel, Moi, the Sjokman.
Verder mezelf nog door het beeld zien flitsen in de achtervolging op Adje (waar is Patatje gebleven, was niet van lange duur zeker die friettent in Benidorm) en bij de beklimming van de Handelse Mont Ventoux (die met de strook opgespoten zand erachter inclusief hairpin op het eind), samen met enkele mede-Taludrijders.
Kortom, lekker gedroomd vannacht.
Alleen jammer dat ze de zwaardere stukken vergeten zijn te filmen, te veel slapstick-scene's vermoedelijk. Kon ik nog niet aan moeders laten zien hoe hard ik in het weekend moet werken