mijn voorkeur gaat uit naar MON als het gaat om wedstrijden of i.d
want ik heb het idee dat bij de KNMV het er toch iets minder sportief eraan toegaat. in de zin van ''doodrijders'' bijv. als je op de grond licht bij een wedstrijd dan rijden ze bij de KNMV je eerder over je kl#ten dan bij de MON.
MON heeft een wat vriendelijker karakter heb ik het idee.
heeft verder niks met de discussie van doen maar wou het even zeggen.
JB
off the road rit handel nbr
Moderator: ghulst
Mensen,
ik ben geen promotor oid maar ik heb de DVD van de Peelrijders in huis.
Geweldig, sfeervol en lekker langggggg ....
4 Jaargangen staan erop, een aanrader en dat voor 12,50 !
Ik heb de hele avond genoten.
De volgende keer kijk ik met bier (kon de moed niet opbrengen van de buis weg te gaan (zelf niet met een pauze knop)
En zoals gewoonlijk was de camera weer niet snel genoeg om deze jongen vast te leggen (misschien dat de sceniast dit bewust heeft gedaan ) .
Nee gisteren weer een stuk gekeken, camera is toch net snel genoeg
De volgende keer kijk ik met bier (kon de moed niet opbrengen van de buis weg te gaan (zelf niet met een pauze knop)
En zoals gewoonlijk was de camera weer niet snel genoeg om deze jongen vast te leggen (misschien dat de sceniast dit bewust heeft gedaan ) .
Laatst gewijzigd door gassen op ma nov 08, 2004 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
= reeds besteld (nu nog een DVD-speler, maar die zijn tegenwoordig niet veel duurder dan de DVD). Nu nog een DVD-speler zien te vinden waaropm geen K3-schijfjes passengassen schreef:Mensen,
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
OOk besteld , Sjokske , afgelopen zondag even bij Mediamarkt in Breda wezen kijken , DVD speler geheel compleet , Euro 39,-- , dus vlug naar mediamarkt , je bent toch niet gek zeker.
Woestijn is fijn !!!
Deze kan toch VCD/SVCD afspelen hoop ik??Jac TTR600 schreef:DVD speler geheel compleet , Euro 39,--.
Kan je eventuele foto's van je ritten gelijk op cd zetten en bekijken op tv.
Waarom bestellen jullie het nou allemaal apart ?Jac TTR600 schreef:OOk besteld , Sjokske , afgelopen zondag even bij Mediamarkt in Breda wezen kijken , DVD speler geheel compleet , Euro 39,-- , dus vlug naar mediamarkt , je bent toch niet gek zeker.
Had het even laten weten dat jullie die DVD wilde hebben dan hadden ze er in een keer 4 kunnen sturen.( ook voor Bert ?)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Gisteren ook eindelijk de tijd en de mogelijkheden (schijnt dat je toch echt een DVD-speler nodig hebt om dat schijfje te bekijken) gehad om de ritten te bekijken.gassen schreef:Mensen,
Wat een camera-man, die kan pas sfeer creëren, zie ik eerst een mooie grote hoop dampende mest, en wat is er te zien op het volgende shot, jawel, je raad het al,...................de volgende hoop stront (ik zal hem zelf alvast maar inkoppen), ofwel, Moi, the Sjokman.
Verder mezelf nog door het beeld zien flitsen in de achtervolging op Adje (waar is Patatje gebleven, was niet van lange duur zeker die friettent in Benidorm) en bij de beklimming van de Handelse Mont Ventoux (die met de strook opgespoten zand erachter inclusief hairpin op het eind), samen met enkele mede-Taludrijders.
Kortom, lekker gedroomd vannacht.
Alleen jammer dat ze de zwaardere stukken vergeten zijn te filmen, te veel slapstick-scene's vermoedelijk. Kon ik nog niet aan moeders laten zien hoe hard ik in het weekend moet werken
Toch ga ik de DVD nog eens bekijken , die hoop stront heb ik gemist.
Woestijn is fijn !!!
Of ben je een eigen handelssite begonnen (www.adje.nl)Sjokske schreef: Verder mezelf nog door het beeld zien flitsen in de achtervolging op Adje (waar is Patatje gebleven, was niet van lange duur zeker die friettent in Benidorm)
Enne, werkt die Sheapshit de Luxe van de Media Markt een beetje naar behoren ? Snaptie alle gebrande schijfjes ?Jac TTR600 schreef:Toch ga ik de DVD nog eens bekijken , die hoop stront heb ik gemist.
Bij de Micro Elektro zaten ze al aan de € 35,= voor een vergelijkwaardig apparaat.
How low can you go (nu nog een leuk brandertje voor een dumpprijs)
Nee Sjokske , ik had al een DVD speler van Sony beneden staan , op de slaapkamer een ingebouwde DVD speler in de TV ( voor natuur devedekes ) en onlangs bijgekocht een LG DVD recorder , ben nu bezig om alle VHS banden op devedekes te zetten.
PS nog steeds die hoop stront niet gezien.
PS nog steeds die hoop stront niet gezien.
Woestijn is fijn !!!
Wist niet dat jij zo'n groene vingers had Lijkt me eigenlijk een beetje sterk als je in het weekend graspollen verkrachtJac TTR600 schreef:( voor natuur devedekes )