En 75km klinkt kort tenzij t een zwaar ritje word

Heb je behoefte aan meer dan kan ik wel wat leveren maar dan kom je wel in t moderne GPS gebeuren terecht

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Zorry. Twas meeste stemmen gelden deze ronde.........zappa.suzuki schreef:Tja jammer dat ik in die periode niet kan...
Is idd met opzet kort gehouden.zappa.suzuki schreef: En 75km klinkt kort tenzij t een zwaar ritje word![]()
Ik hoor niet goed meer. GS zei je ?zappa.suzuki schreef: Heb je behoefte aan meer dan kan ik wel wat leveren maar dan kom je wel in t moderne GPS gebeuren terecht![]()
Wat vertel jij me nou,Leo schreef:Ik heb goed nieuws en ik heb nog beter nieuws.
....... en het betere nieuws is dat u allen geheel onherkenbaar camo bruin van kleur zal zijn tijdens de rit op de illegale stukken![]()
Yep dat stukje zit er ook in. Tis maar 100 meter lang dus ik dacht "moet kunnen" . Twas van de zomer toen het 30 graden buiten was nog nat en het stonk naar 100 jaar oude gier maar het zal de komende weken toch niet zo nat worden dat het niet te doen is.........toch.....joebar2dakar schreef:Voor de kenners van goeie deo, 't was Deo natte hond
In mijn beleving zit die standaard aan jouw kofferrekBIG88 schreef:Schepje mee ?
Niet dat ik ooit mijn brommer vast rijd natuurlijk
Ik dacht dat jij de big altijd achter in een bus / op de aanhanger zette voor heel ver weg ritjes.futurist schreef:ik ben echt niet bang van een beetje modder, maar met de Big wordt het worstelen en ik heb de indruk dat het niet echt van rijden komt. Als er dan ook nog een nat pak in het verschiet ligt dan vind ik het erg ver rijden om nat, vies en dus verkleumd de terug reis te moeten aan vangen. Ik denk er nog over na........................
Futurist
dat benne de echte kerelsLeo schreef:Edwin en BIG88 zijn de overgebleven laatste der monikanen volgens de list.joebar2dakar schreef:Wie kumt er eigenlijk wel ??? [/size]