supercross in nederland!!!

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Wie is van plan naar de supercross in arnhem te gaan

JA!!!!!!!!!!!!!!!! (kerst inkopen komen later wel)
8
67%
nee
2
17%
mischien
0
Geen stemmen
nee intereseert me niet zoveel (ga liever kantklossen)
2
17%
 
Totaal aantal stemmen: 12
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

ja, aardige samenvatting, alleen jammer van die kleuren en live was het toch wel indrukwekkender; alleen kon je nu weer goed de rijtechniek over het hele circuit zien en da's niet verkeerd.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

henkzelf schreef:ja, aardige samenvatting, alleen jammer van die kleuren en live was het toch wel indrukwekkender; alleen kon je nu weer goed de rijtechniek over het hele circuit zien en da's niet verkeerd.
idd kleuren waren erg vaag, honda's waren echt homo roze :lol:
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

rudy schreef:
henkzelf schreef:ja, aardige samenvatting, alleen jammer van die kleuren en live was het toch wel indrukwekkender; alleen kon je nu weer goed de rijtechniek over het hele circuit zien en da's niet verkeerd.
idd kleuren waren erg vaag, honda's waren echt homo roze :lol:
komt omdat de opnames voor die yanks zijn en daar gebruiken ze andere beeldsamenstelling waardoor het beeld zachter overkomt het zijn toch al van die mietjes die amerikanen Je kan het verschil zien met amerikaanse beelden en europese beelden de kleuren hier zijn veel natuurlijker
doe wat je niet laten kunt
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

john b schreef:
rudy schreef:
henkzelf schreef:ja, aardige samenvatting, alleen jammer van die kleuren en live was het toch wel indrukwekkender; alleen kon je nu weer goed de rijtechniek over het hele circuit zien en da's niet verkeerd.
idd kleuren waren erg vaag, honda's waren echt homo roze :lol:
komt omdat de opnames voor die yanks zijn en daar gebruiken ze andere beeldsamenstelling waardoor het beeld zachter overkomt het zijn toch al van die mietjes die amerikanen Je kan het verschil zien met amerikaanse beelden en europese beelden de kleuren hier zijn veel natuurlijker
zei mijn vader ook al
henkzelf
Berichten: 422
Lid geworden op: zo nov 17, 2002 21:20
Locatie: Brabant
Contacteer:

ja duuuuuuuh, weet ik ook wel; ik bedoel dat het belachelijk is dat we anno bijna 2003 nog niet eens fatsoenlijke kleuren op de buis kunnen krijgen. Ik koop maar een Suzuki, die zagen er tenminste nog een beetje normaal uit. Zagen jullie trouwens hoe beroerd McGrath over het wasbord ging, terwijl die van Langston zo te zien beter afgeveerd was.
Gebruikersavatar
Kees
Berichten: 329
Lid geworden op: di jun 11, 2002 10:32

Langston heeft een Nederlandse tuner,een wereld van verschil hé ?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Kees schreef:Langston heeft een Nederlandse tuner,een wereld van verschil hé ?

wasbord heeft meer met vering te maken :lol:
Plaats reactie