Herstrit 8 november
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Thanks Noppy!
Gaat wel lukken.. althans..
Als edwin geen koppelingskabel breekt, BIG88 zich niet muur vast graaft [Heb je al een nieuw opklapschopje hans?], Frans niet zonder benzine komt en ik geen spijkers verzamel in m'n a-band
En 800S ziet al een elktro storing aan komen en komt met een aanhanger
Maar die uitsmijter maakt alles goed
Gaat wel lukken.. althans..
Als edwin geen koppelingskabel breekt, BIG88 zich niet muur vast graaft [Heb je al een nieuw opklapschopje hans?], Frans niet zonder benzine komt en ik geen spijkers verzamel in m'n a-band
En 800S ziet al een elktro storing aan komen en komt met een aanhanger
Maar die uitsmijter maakt alles goed
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
die van mij zit nog onder de blub is dat ook goedzappa.suzuki schreef:Let op, het word 2 graden vanacht, warm aankleden en geef je BIG een spuit siliconen tegen de eerste pekel
Droge sokken, plastic tassen en extra handschoenen en môge nog ff tanken
Ach ik zie het wel. Weet wel dat het droog blijft volgens http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
tot môge
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
ne..en...en....nog niemand terug?
- Edwin
- Contacteer:
Jawel Celsa...ikke in iedergeval wel. Tja, wat kan ik zeggen, hoeveel mazzel kan je krijgen bij dit schitterende weer en het heerlijke terrein. Alleen vanmorgen was het behoorlijk koud, maar uiteindelijk ging de zon schijnen en was het heerlijk rijden...heel afwisselen met zand en modder. 2 keer was ik getuige van een heerlijke lachwekkende "sliding" van mijn voorganger, maar voor de rest geen problemen...al met al weer een fantastische dag. Foto's en filmpjes zijn er ook gemaakt, alleen niet door mij.
Edwin
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Ben ook weer fris en gewassen
Foto's volgen nog en ik was in ieder geval een keer dat fijne gleiertje voor Edwin
Was echt super!! Zappa bedankt weer voor het initiatief en het voorrijden
Dit keer geen pech bij niemand 't wordt nog 's wat met de Biggetjes
Foto's volgen nog en ik was in ieder geval een keer dat fijne gleiertje voor Edwin
Was echt super!! Zappa bedankt weer voor het initiatief en het voorrijden
Dit keer geen pech bij niemand 't wordt nog 's wat met de Biggetjes
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Edwin,
De foto's zullen er wel komen.
Even bijplaatsen, Ha die Frans KAN best mooi gleiden ....heb ik ook al eens gezien
Mooi dat alles vlot is verlopen zonder ongelukken.
De foto's zullen er wel komen.
Even bijplaatsen, Ha die Frans KAN best mooi gleiden ....heb ik ook al eens gezien
Mooi dat alles vlot is verlopen zonder ongelukken.
Ik was mooi op tijd thuis voor een lekkere stoofschotel en nu net klaar met 5 deuren spuiten (moest eigenlijk ook nog af).
Zappa 't was weer fantastieongeloofeloosschitterend, 't weer goed, gezelschap goed, leuk mokkel gezien, simpel maar lekker gegeten, enige hilariteit,en ongeloofeloos lekker motor ehhhhh........... Big gereden.
Tanx mannen, jammer dat het nu weer even gaat duren.
greetz Futurist
BIG FOR EVER
Zappa 't was weer fantastieongeloofeloosschitterend, 't weer goed, gezelschap goed, leuk mokkel gezien, simpel maar lekker gegeten, enige hilariteit,en ongeloofeloos lekker motor ehhhhh........... Big gereden.
Tanx mannen, jammer dat het nu weer even gaat duren.
greetz Futurist
BIG FOR EVER
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Was weer leuk jongens!
Veel gelachen, heb helaas wat mooie momenten gemist om dat ik voor op reed
Meer gelachen en gebept dan km's, na 155km haakte de groep af.. was pas 16.30.. hadden nog een dik uur door kunnen rijden
Behalve Edwin en ik heeft iedereen z'n BIG extra vies gemaakt door hem een lekker modder bad te geven.. schijnt de nieuwste trent in motor verzorging te worden.. houd ze fris en fruitig.. ehhh.. jong!
Kijk hem eens glimmen!
Weer zo'n prachtig Edwin moment.. deze x bleek ie verontwaardigt over de kwaliteit van z'n tape
800S heeft niet zo veel vertrouwen meer in m'n ritjes en is maar met de wagen en aanhanger gekomen
Bikkel Frans geniet van de plaatselijke modderkwaliteit na een grondig bodemonderzoek
Hier bekijkt ie na wat verder gereden te hebben nieuwschierig of de modder ook daar z'n werk al doet
Leuk speel plekkie met ondergaande zon.. daar eindigde de rit
En hier dan wat aktie..
Frans op zoek naar z'n rubber..
Snap dat wel als je daarna bij je vriendin blijft slapen.. maar of je dat rubbertje nog kunt gebruiken?
http://vimeo.com/7505705
En een een parkeer demo van BIG88, zelf gelooft ie trouwens niet in modderbaden..
http://vimeo.com/7505727
Ik kwam thuis met droge voeten!! top laarzen en top pak!
Morgen mischien nog maar ff van genieten in de a-tuin
Jongens, tot de volgende Z-speciaal..
De 3-daagse winterbikkel nachtrit editie! top dat jullie je nu al aangemeld hebben!
Veel gelachen, heb helaas wat mooie momenten gemist om dat ik voor op reed
Meer gelachen en gebept dan km's, na 155km haakte de groep af.. was pas 16.30.. hadden nog een dik uur door kunnen rijden
Behalve Edwin en ik heeft iedereen z'n BIG extra vies gemaakt door hem een lekker modder bad te geven.. schijnt de nieuwste trent in motor verzorging te worden.. houd ze fris en fruitig.. ehhh.. jong!
Kijk hem eens glimmen!
Weer zo'n prachtig Edwin moment.. deze x bleek ie verontwaardigt over de kwaliteit van z'n tape
800S heeft niet zo veel vertrouwen meer in m'n ritjes en is maar met de wagen en aanhanger gekomen
Bikkel Frans geniet van de plaatselijke modderkwaliteit na een grondig bodemonderzoek
Hier bekijkt ie na wat verder gereden te hebben nieuwschierig of de modder ook daar z'n werk al doet
Leuk speel plekkie met ondergaande zon.. daar eindigde de rit
En hier dan wat aktie..
Frans op zoek naar z'n rubber..
Snap dat wel als je daarna bij je vriendin blijft slapen.. maar of je dat rubbertje nog kunt gebruiken?
http://vimeo.com/7505705
En een een parkeer demo van BIG88, zelf gelooft ie trouwens niet in modderbaden..
http://vimeo.com/7505727
Ik kwam thuis met droge voeten!! top laarzen en top pak!
Morgen mischien nog maar ff van genieten in de a-tuin
Jongens, tot de volgende Z-speciaal..
De 3-daagse winterbikkel nachtrit editie! top dat jullie je nu al aangemeld hebben!
- Edwin
- Contacteer:
Jaaa..natuurlijk doen we mee met de 3-daagse winterbikkelrit. Tent, slaapzak en gasbrandertje mee, wat blikken voer, paar kissies bier en het komt helemaal goed. Ik vind het voorstel van het weekend 25,26 en 27 december prima. Zie jullie dan bikkels
Groetjes van de
Groetjes van de
Assumption is the mother of all fuck ups
Damn, weer wat gemist!
Ik kijk er weer naar uit als Go! weer klaar is, dan sluit ik mij graag weer aan.
Ik kijk er weer naar uit als Go! weer klaar is, dan sluit ik mij graag weer aan.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
maaruh... die van mij was ook nog als nieuw!!zappa.suzuki schreef:
nou ja op de ketting na dan..........
Een Big nog nieuw? je bedoeld dat je ketting nieuw was?
Was dat modderpaadje in het filmpje representatief voor de hele rit?
OJ
Was dat modderpaadje in het filmpje representatief voor de hele rit?
OJ
-
Waar ook, ook 800S heeft nog z'n twijfels over de modderkuren theorie..
En z'n BIG is... eh nu ja eh... als nieuw... enne die ketting, nou die had het zwaar met de modder..
En Sander, ketting moet minimaal 4 cm speling van boven naar beneden hebben anders slijt ie extra snel en/of sloopt je a-tandwiel/uitgaande as lager..
En nee helaas waren niet alle paden zo
En z'n BIG is... eh nu ja eh... als nieuw... enne die ketting, nou die had het zwaar met de modder..
En Sander, ketting moet minimaal 4 cm speling van boven naar beneden hebben anders slijt ie extra snel en/of sloopt je a-tandwiel/uitgaande as lager..
En nee helaas waren niet alle paden zo