Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Vandaag idd wezen kijken of ze mijn belastingcenten goed besteden. In ieder geval prachtige warme dag met veel "kippenvelmomenten". Dingen gezien waarvan ik dacht het met een heli onmogelijk was. Machtig om te zien dat zo'n dikke proppenschieter meebeweegt met het hoofd van de boordschutter. Een straaljager die bijna "rechtstandig" stil hangt in de luchtEdwin schreef:Ben je geweest?
Maar ff wat anders Edwin, wel merk slagmoersleutel gebruik jij?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Ben blij dat een keer geen dienst heb met de Klu open dag , is altijd goed voor een boel gedoe , er moet altijd weer veel "geregeld "en "gerommeld" worden om de buitenlandse vliegtuigen weer naar huis te krijgen.
Big Bigger Tiger en weer Big
- Edwin
- Contacteer:
@Marco,
Kwam er te laat achter dat het vandaag was, had het wel willen zien.
Electrische slagmoersleutel heb ik ondertussen in 2 smaken:
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0 Onderste heb ik genomen 450 NM. Ik heb toen ook op Ebay 2 extra setjes koolborsteltjes bestelt.
En een Worx WX 283.3, huismerk van Praxis geloof ik. Is een 3 in 1 apparaat, schroevendraaier, boormachine en slagschroevendraaier (100 NM) voor het lichtere werk. Deze is ook in verschillende koppels in te stellen, wat weer een voordeel is op de zware. De zware begint rustig, maar wordt dan steeds krachtiger.
Zo'n beetje het handigste stuk gereedschap. Heb voor de zware slagmoersleutel apparaat een verloopje gekocht van 1/2 inch naar 3/8 om zodoende bitjes te kunnen gebruiken. Vastzittende schroeven e.d. hamer je zo los op deze manier..prachtig gewoon. En een verloop van 1/2 naar 3/4 voor de zware grotere slagmoerdoppen. (maat 36 bijv. )
Kwam er te laat achter dat het vandaag was, had het wel willen zien.
Electrische slagmoersleutel heb ik ondertussen in 2 smaken:
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0 Onderste heb ik genomen 450 NM. Ik heb toen ook op Ebay 2 extra setjes koolborsteltjes bestelt.
En een Worx WX 283.3, huismerk van Praxis geloof ik. Is een 3 in 1 apparaat, schroevendraaier, boormachine en slagschroevendraaier (100 NM) voor het lichtere werk. Deze is ook in verschillende koppels in te stellen, wat weer een voordeel is op de zware. De zware begint rustig, maar wordt dan steeds krachtiger.
Zo'n beetje het handigste stuk gereedschap. Heb voor de zware slagmoersleutel apparaat een verloopje gekocht van 1/2 inch naar 3/8 om zodoende bitjes te kunnen gebruiken. Vastzittende schroeven e.d. hamer je zo los op deze manier..prachtig gewoon. En een verloop van 1/2 naar 3/4 voor de zware grotere slagmoerdoppen. (maat 36 bijv. )
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Als je goed kijkt zie je dat bijna al die goedkopen op MP de zelfde zijn maar in een ander kleurtje.
Ga er ook 1 bestellen.
Ps ouwe reus. Die in de pb die je stuurde is 12 volt
Ga er ook 1 bestellen.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Volgens mij ook Zappa. Ik geef alleen aan dat ik die Timbertech genomen hebt omdat ik op Ebay in iedergeval een setje koolborstels heb kunnen bestellen.
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=Tim ... +&_sacat=0
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=Tim ... +&_sacat=0
-
Dat is idd nuttige informatie Edwin! Thanks
Ps dacht dat mijn ritjes nog maar weinig belangstelling hadden maar waren net naar de midzomer nacht tocht van onze kanoverenig...
Aanmelden was niet nodig.. 3 kwartier gewacht maar verder niemand..
Ps dacht dat mijn ritjes nog maar weinig belangstelling hadden maar waren net naar de midzomer nacht tocht van onze kanoverenig...
Aanmelden was niet nodig.. 3 kwartier gewacht maar verder niemand..
Je hebt gelijk. Gaat om t draaimoment, maar 1010W vs 144W is nogal een verschil.zappa.suzuki schreef:Als je goed kijkt zie je dat bijna al die goedkopen op MP de zelfde zijn maar in een ander kleurtje.
Ga er ook 1 bestellen.
De link van Edwin is heel interessant denk ik.....42 euro voor zo'n ding....denk dat ik toe ga happen. Zullen wij samen bestellen Zappa, scheelt weer in de verzendkosten
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
- Edwin
- Contacteer:
Hm, zag het ook staan voor die prijs...totdat ik de verzendkosten zag. Zie dat veel op Ebay, goedkoop aanbieden maar dan hoge verzendkosten. Kijk maar naar de verzendkosten van de koolborstels van dezelfde verkoper. Je kan dan wel gelijk een setje ervan bestellen, dat is dan weer een voordeel.
-
Das wel een goed idee Marco. En dan gelijk 1 setje borstels als reserve erbij als de vezendkosten in totaal 1x 20 zijn.
Die hoge vezendkosten uit DE verbazen mij ook altijd.
UK is meestal iets van 10..
Mischien hebben ze hem ook in UK. Xit niet thuis en op mobiel
.
Die hoge vezendkosten uit DE verbazen mij ook altijd.
UK is meestal iets van 10..
Mischien hebben ze hem ook in UK. Xit niet thuis en op mobiel
.
- Edwin
- Contacteer:
Met DHL klopt de verzendprijs toch wel:
http://www.dhl.de/de/paket/pakete-verse ... paket.html
Net even de koffer gewogen: 5,4 kg
Samen verzenden zou dan ongeveer 32 moeten zijn.
http://www.dhl.de/de/paket/pakete-verse ... paket.html
Net even de koffer gewogen: 5,4 kg
Samen verzenden zou dan ongeveer 32 moeten zijn.
Ik zat een stuk of wat kilometer verderop. Even een weekendje bij Best Kept Secret Festival geweest, m'n vriendin helpen met zelfgemaakte kunst (en kaartjes, tassen en t-shirts) te verkopenOuwe Reus schreef:Vandaag idd wezen kijken of ze mijn belastingcenten goed besteden. In ieder geval prachtige warme dag met veel "kippenvelmomenten". Dingen gezien waarvan ik dacht het met een heli onmogelijk was. Machtig om te zien dat zo'n dikke proppenschieter meebeweegt met het hoofd van de boordschutter. Een straaljager die bijna "rechtstandig" stil hangt in de luchtEdwin schreef:Ben je geweest?
Maar ff wat anders Edwin, wel merk slagmoersleutel gebruik jij?
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
-
200km van de brabo600 gecontroleerd vandaag, 240km offrroadgereden dus was wel wat mis met de track, 9 uur op de motor en dat was weer ff wennen
nu voldaan thuis met een biertje
nu voldaan thuis met een biertje
-
thanks! jij ook
en al aan t verhuizen?
en al aan t verhuizen?
-
240 Km in 9 uur, zat je gashandvat vastgeroest240km offrroadgereden dus was wel wat mis met de track, 9 uur op de motor
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
-
Gemiddeld bewogen 47km/u de rest gezoek en getuur op de gps normaal bij dit soort ritten boven de 55km/u op 300km + offroad en ik rekende het rijden van en naar Utreg mee.. dat scheelt ook weer 2 uur
-
is te klein, past geen BIG inMisschien iets voor de reizigers onder ons
wel leuk voor in de boot
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009