Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- de antrapper
Vandaag een clubje van 6 man uitgelaten, had een leuke route gemaakt 160 km bochtjes draaien over de Veluwe,
giert er een ventje met zo'n buikschuiver onderuit , dat terwijl er een noppenfiets voorop rijdt , met de schrik vrij en wat deuken in z;n ego en buikschuiver, maar toch wel een heel mooi daggie
giert er een ventje met zo'n buikschuiver onderuit , dat terwijl er een noppenfiets voorop rijdt , met de schrik vrij en wat deuken in z;n ego en buikschuiver, maar toch wel een heel mooi daggie
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Heel heel heel erg veel sterkte, maar dan ook heeeeel erug veel sterkteLeo schreef:
Hier vandaag gevochten met windows 8 op touchscreen komende van XP met muis.
- Edwin
- Contacteer:
Ehm, vannacht om 02.00 uur dochter opgehaald van feestje dorp verderop. Als je dan weer in je bed ligt is het ineens half vier , bedankt zomertijd. Paar uur later, laatste duurloop van 26 km gelopen ivm komende marathon R'dam. Verder het reserveblok aan de buitenkant schoongemaakt en lekker in het zonnetje gezeten. Oja, de waskamer op zolder mogen dweilen, verstopping in de afvoerpijp waardoor het afvoerwater er via de weg van de minste weerstand, richting wastafel werd gepompt pff.
Assumption is the mother of all fuck ups
vandaag minder druk geweest, op mijn gemak een GS850 G weer min of meer weg vaardig gemaakt
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Vandaag 80 km gefietst en verder een beetje lui in de tuin gelegen...
OJ
OJ
Had ze zoveel gezopen?Edwin schreef:Ehm, vannacht om 02.00 uur dochter opgehaald van feestje dorp verderop.
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Is er een snelle manier om de luchtfilterbehuizing compleet te verwijderen?
Las dat ene T. uit E. het met de decoupeer had gedaan, maar liever haal ik 'm er als geheel uit, is wat makkelijker herbruikbaar
Las dat ene T. uit E. het met de decoupeer had gedaan, maar liever haal ik 'm er als geheel uit, is wat makkelijker herbruikbaar
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Ouwe Reus schreef:Is er een snelle manier om de luchtfilterbehuizing compleet te verwijderen?
Decoupeerzaag én boor
Heb eigenlijk niet echt een idee hoe je em er intact uit zou moeten halen, waarschijnlijk eerst de accubak er uit (en dus CDI en spanningsregelaar los maken), dan carbs er af, en dan wriegelen?
Ducati 748 & DR BIG
Hij is goed Leo, goed begin van de dag
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
Oef... Lijkt het frontje van een bandit of een diversion.Leo schreef:Ik vind het een heel geslaagde frontje
Wat voor velgjes zitten er in de fiets op die link trouwens? Lijkt niet op RF600
Ducati 748 & DR BIG
Er is ooit een conversiekit te koop geweest voor de BIG waarbij de snavel verloren ging en dat is dit volgens mij alleen heeft hij er een aangepaste snavel aan toegevoegd. Heel geslaagd in mijn ogen.Thoran schreef: Lijkt het frontje van een bandit of een diversion.
Keb ze ook nog nooit gezien nee.Thoran schreef: Wat voor velgjes zitten er in de fiets op die link trouwens? Lijkt niet op RF600
Mocht je nog zelf iets willen spaken dan staat hier nog een leuk setje SMvelgen voor mooie prijs
Bijna een week niets meer gezegd hier. Tied veur 'n ploatie:
Eeuwige roem voor degene die de juiste plek weet te raden waar deze foto is gemaakt :p
Eeuwige roem voor degene die de juiste plek weet te raden waar deze foto is gemaakt :p
Ducati 748 & DR BIG
- de antrapper
Den Haag, het binnenhof , daar zitten de meeste jaknikkers
HansD
HansD
-
Weekend in zeeland met de kayaks.. vandaag golven van 1 a 1.5m..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
Leo schreef:Wat hebbik gewonnen ?
Een kuub openhaardhout?