Ik had alleen de nok op tijd gezet verwisselt olie erop gedaan , opnieuw vloeibare pakking ertussen en gaan als deze info de revue niet gepasseert was.
Maar goed dat jullie er zijn, ik ga niks zelf doen maar wacht netjes tot de 13de

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Bedoel je dat je die dirko van mij over wil nemen? Je kan beter wanneer je straks in Nederland bent zelf even langs een motorzaak of een automaterialen zaak om een volle tube te kopendhc6 schreef:Wil ik graag van je overnemen. Hier moet ik alles online bestellen want :
ASAP, Africa Starts At Paris (en ook dat went). In NL is goed spul kopen makkelijk, hier dus niet. Bv M10 x 1.25 is alleen in bulk te bestellen tegen de hoofd prijs.
Mn brommer is warm gedraaid, ga het bos in.!!
R
Heren,........futurist schreef:simpel, IK weet het niet beter, de praktijk weet het beter....................en met de praktijk vele meer
trouwens een hete motor af spuiten is ook niet echt goed voor het beestje, een beetje afkoelen kan echt geen kwaad...............
ook dat weet IK niet beter maar de ervaring en metallurgie weten dat beter
DIRKO is echt erg goed, komt overeen met het originele Suzki bond, wel de grijze nemen en nog spaarzamer gebruiken. Dirko is namelijk ook wat dikker en perst daarom moeilijk weg tussen de pas vlakken. Bij VW bv gebruiken ze ook dirko bij versnellingsbakken omdat de er tussen uit geperste randen zeer goed blijven zitten (eerder noemde ik dat eeuwig geloof ik) Blijft ook erg lang min of meer soepel. ik kit er bv ook de kabel van de dynamo/pick up mee in waar die uit het deksel komt en zorg er dan voor dat er een beetje in de kabelkous komt zodat de uitgang van de draden uit het deksle ook beter beschermt blijft. Overigens niet goedkoop hoor.Thoran schreef:Vloeibare pakking? Loctite heeft een vloeibare pakking.
Zelf heb ik nog een tube Dirko liggen.
Hoe kan je een BIG zo verminken? Ik stem iig "tegen".Leo schreef:Gordon heeft ook een aanmeldingsformulier voor de DRBIGclub ingevuld en een foto bijgevoegd van zijn BIG
Wat gaan we stemmen ?
Ouwe Reus schreef: Hoop niet dat dit een inspiratie object is voor jouw BIG
Meisje, Monster, altijd goedLeo schreef:Ouwe Reus schreef: Hoop niet dat dit een inspiratie object is voor jouw BIG![]()
nou uhhhhh.............ik had de zoekert "dr 800 supermotard" op google gemikt en via onze franse vrienden kwam ik bij deze roze rakkert uit.
Maar als je deze dame erbij denkt is het toch een geweldige BIG ?