das nou precies de reden dat ik naar bels ga emigreren

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ja dat betrouwbaarder persoon, vind die maar eens ergens,de antrapper schreef: Een alternatief is achter iemand aanrijden met een Garmin, maar moet je wel een betrouwbaar persoon hebben,
anders kom je op plekken waar je niet wilt zijn, zoals ik laatst bij de Sjokorit.....
De BIG stond geschorst en ik heb de schorsing bewust laten verlopen verwachtende rap rond te rijden op die brommer.futurist schreef:Waarom heb je het project niet geschorst dan, voor motoren is dat altijd het lage tarief. Dat had met de snelheid van het bouwen aan je project al geld opgeleverd.
Futurist
THX ! keb hem net meteen verzekerd.futurist schreef:vergeet niet te verzekeren dan hoor, want als de schorssing is verlopen dan heb je weer voertuig verplichtingen, verzekeren, belasting en apk.
€440,= als je de motor niet hebt verzekerd, en je mag foto's en berichten sturen van je project dat het niet op de straat geweest kan zijn, betalen mot je.
futurist
En dan nog onverzekerd ook, zoals nu blijkt.futurist schreef:aha, dus die forumfoto van die Triumph is nep, jij doet al dat touren door europa op een spartamet.............................hahahahaha
futurist
de antrapper schreef:ik zat meer aan een LC te denken
Ik heb met jou te doenLeo schreef:Mijn vrouwelijke collega schuin tegenover mij heeft DD moet je eens aan mij vragen waar ik heel de dag aan denk.
Thnx, heb net de 748 geschorts. Weet nog niet wat ik met de verzekering doe. Ook geschorst valt ie niet onder inboedel, en eigenlijk wil ik wel dat ie verzekerd is voor diefstal...futurist schreef:vergeet niet te verzekeren dan hoor, want als de schorssing is verlopen dan heb je weer voertuig verplichtingen, verzekeren, belasting en apk.
€440,= als je de motor niet hebt verzekerd, en je mag foto's en berichten sturen van je project dat het niet op de straat geweest kan zijn, betalen mot je.
futurist