zappa.suzuki schreef: wie heeft er een track bij hengelo-o-o?
Of we gaan ons inschrijven voor de otr daar
Als ik tijd heb ga ik het denk ik doen, Havelte was 1 grote tankbaan maar Hengelo-o-o-o schijnt meer diversiteit in terrein te hebben.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
zappa.suzuki schreef: wie heeft er een track bij hengelo-o-o?
Inspectiedeksel voor? Klepspeling? Dat kleine plastic ronde deskeltje voor de krukaspositie? Het hele dynamo/krukasdeksel?Ouwe Reus schreef:Hey sleutelaars,
Van m'n spare blok zit de inspectiedeksel m-u-u-r-v-a-s-t. Heb al een halve spuitbus (echte) kruipolie verbruikt, de grootste boutenverwijderaar vreet het aluminium op en warmstoken heeft geen effect. Zelfs het boren van twee gaten, hierdoor M6 boutjes aan een beugel vastgebout in combinatie met een bahco levert geen enkele beweging op.
Iemand nog een bruikbare suggestie?
Ik bedoel het ronde dekseltje aan de linker kant van de versnellingsbak. Dit dekseltje was volgens mij ook bij het vorige baasje er lastig, want ook hij had kennelijk al geprobeerd deze te verwijderen (foto'tje spreekt boekdelen....). Ga het nog niet opgeven in ieder geval, denk dat ik koppigste ben van de twee . Ding staat nu wéér een nacht in de kruipolie. Pakking van de complete carterdeksel was volgens mij nog de originele, bleef echt niet heel meer. Complete carterdeksel is uiterlijk niet meer de nieuwste, maar afgezien van dat inmiddels zwaar mishandelde ronde dekseltje technisch in orde! Op dit moment ben ik toe aan mijn laatste poging: dit dekseltje heeft nu drie gaten, en ik ga hier nu "gewoon" met draadeinden en een ijzeren profiel een kanjer van een "steeksleutel" aan vastbakken. Als er dat niet werkt, moet ik Lars zijn advies opvolgen ben ik bang.Thoran schreef:Inspectiedeksel voor? Klepspeling? Dat kleine plastic ronde deskeltje voor de krukaspositie? Het hele dynamo/krukasdeksel?Ouwe Reus schreef:Hey sleutelaars,
Van m'n spare blok zit de inspectiedeksel m-u-u-r-v-a-s-t. Heb al een halve spuitbus (echte) kruipolie verbruikt, de grootste boutenverwijderaar vreet het aluminium op en warmstoken heeft geen effect. Zelfs het boren van twee gaten, hierdoor M6 boutjes aan een beugel vastgebout in combinatie met een bahco levert geen enkele beweging op.
Iemand nog een bruikbare suggestie?
Als je het ding er niet uit krijgt, motor op de paddockstand, in de versnelling en doordraaien totdat je top-dead-center voelt, aan je tuimelaars voelen, en als ze niet los zitten nog een keer draaien
En anders, dynamodeksel er af, met heel veel geweld het inspectieluikje verwijderen en een nieuwe bestellen bij hessler...
Goed dat je dat nog ff opmerkt. Anders zijn ook deze krengen straks ook helemaal ingevreten. Bedankt Zappa!zappa.suzuki schreef:Vergeet niet montagepasta te gebruiken als je die RVS boutjes gebruikt
tis ook net Bennie Jzappa.suzuki schreef:
Ouwe Reus schreef:Hey sleutelaars,
Van m'n spare blok zit de inspectiedeksel m-u-u-r-v-a-s-t. Heb al een halve spuitbus (echte) kruipolie verbruikt, de grootste boutenverwijderaar vreet het aluminium op en warmstoken heeft geen effect. Zelfs het boren van twee gaten, hierdoor M6 boutjes aan een beugel vastgebout in combinatie met een bahco levert geen enkele beweging op.
Iemand nog een bruikbare suggestie?
frankn schreef:Kinky!
Vriendin is ook mee. BIG slaapt mooi buiten! Stelletje smeerdeernseRDeeWee schreef:Zeker oppassen tot de uitlaat is afgekoeld...Thoran schreef:Nou, wens me geluk, ik ga zometeen met de BIG een nachtje naar een hotel in het altijd pittoreske dwingelo