you got maileRDeeWee schreef:SCHITTEREND!!futurist schreef:...dus er is dus plaats in mijn bussie...
futurist
futurist
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
you got maileRDeeWee schreef:SCHITTEREND!!futurist schreef:...dus er is dus plaats in mijn bussie...
futurist
Tipje van de Boerka:Leo schreef:Oplossing 2 : jawel, daar issie weer ! back by dope demand ..........een zadelmodificatie !
Ik denk dat er weer een geweldige modificatie aan gaat komen waar mijn behind een stuk vrolijker van gaat worden en jullie weer een leuk gesprek voor bij de open haard zullen hebben
Frank, ik hou me aanbevolen voor dat plekkie.frankn schreef:Ik heb ook nog een plekkie over.
Ik heb een bestelauto met een motortrailer voor twee motoren.
En tenzij ik echt niet kan kiezen en zowel de BIG als de XT meeneem,
Kan er gewoon nog eentje bij.
Voor het geval dat Leo nog een plekkie zoekt hebben we daar de
volgende creatieve oplossing voor bedacht.
Ooit was er in aug 2012 een fanatiekeling die er tegenwoordig alles aan doet om niet op een big te hoevenLeo schreef:Twordt een BIG or not to BIG weekjeDR-Big schreef:Leo, jij mag ook wel met je Beemer mee, plakken we er wel een DR-Big sticker op.
Ik ken hem en ik weet toevallig dat i na deze trip als een speer aan zijn project verder gaat om de volgende BIG only trip er met zijn BIGje bij te zijn.BIG88 schreef: Ooit was er in aug 2012 een fanatiekeling die er tegenwoordig alles aan doet om niet op een big te hoeven
Vanuit de brabobus zullen ze weinig bier euro`s vangen in France want 2 houden vast aan de oer brabantse biertraditie en nemen een pallet van dit mee:de antrapper schreef: De Franse bierbrouwers hebben de vlag al uit